Hop til indhold
Flash69

Total Fjols Stapler

Recommended Posts

Ham der fjolset Stapler som han nu er, har lukket min profil ned i 3 måneder hvorfor ved jeg ikke, men for 3 uger siden fik jeg en "tænkepause" på en uge af en af de andre admins eller hvad de kalder sig selv, men nu mener fjols ved navn Stapler det så ikke var nok og giver mig 3 måneder, :D fucking joke han er jo, men se nu der, jeg er herinde endnu nemt at komme uden om hans "tænkepause" når man kender nogle herinde fra hahaha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flash69 skrev, for 17 minutter siden:

Ham der fjolset Stapler som han nu er, har lukket min profil ned i 3 måneder hvorfor ved jeg ikke, men for 3 uger siden fik jeg en "tænkepause" på en uge af en af de andre admins eller hvad de kalder sig selv, men nu mener fjols ved navn Stapler det så ikke var nok og giver mig 3 måneder, :D fucking joke han er jo, men se nu der, jeg er herinde endnu nemt at komme uden om hans "tænkepause" når man kender nogle herinde fra hahaha

Hej du

Jeg tror ikke den spand lort du smider i hovedet på "Førerbunkerens"  ansatte på nogen måde vil gavne dig!! - tænk dig om - - hvis det ikke allerede er for sent!!

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænkepausen er beregnet på du overvejer dit sprogbrug, noget tyder på det er en god idé du gør netop det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 4 timer siden:

Nu ved jeg jo ikke hvad din lukkede profil hedder, men lige nu lyder det som om pausen var berettiget. 

Hans profil var @bonum in lectulo

Hans pause kom sig af hans kommentarer i denne tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/182542-hmm-hvad-mener-i-andre/?tab=comments#comment-1608107 

Men det bliver forhåbentligt nok lavet om til et perm. Ban, og hans så gode ven/venner der låner ham deres profil.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flash69 skrev, for 7 timer siden:

Ham der fjolset Stapler

Den 1. april fik du en advarsel for at kalde en person for fjols.

I går fik jeg en indberetning på at du havde kaldte en person for fjols. Derfor gav jeg endnu en advarsel, der gav lang pause.  I går fik vi så endnu en rapport på dit sprogbrug og jeg lavede et review og så at jeg havde udelukket dig ved en fejl, fordi det var samme indlæg som vi tidligere havde givet dig advarsel for.. 

Derfor skrev jeg til dig:

For 3 uger siden fik du en advarsel for at bruge ordet fjols. I går fik du på ny en advarsel og blev udelukket. 

Man skal naturligvis ikke have advarsler to gange for samme indlæg. Din adgang er genoprettet. Jeg beklager fejlen.

Hav en god dag."

Det er RIGTIGT ærgerligt, at jeg har begået en fejl ved at give dobbeltadvarsel. 

Det ændrer dog ikke ved, at du ikke skal kalde folk for fjolser - præcis som din første advarsel sagde.

Nu anvender du så en anden bruger, hvor du også har fået rigtigt mange advarsler for personangreb - for derefter at kalde nogle for fjolser IGEN.

Resultatet er desværre det samme. Du får en advarsel og en lang tænkepause i denne profil. Når du kommer tilbage så vær venlig at tale pænt. Den anden profil havde jeg genåbnet. Men den har jeg så lige lukket igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...