Hop til indhold
Brandsprøjten

Rikke. Mon-Cherie i Rødovre.

Recommended Posts

Fik lige taget mig sammen til et besøg på Mon-Cherie hos Rikke.

http://www.mon-cherie.dk/

Billederne og teksten passer faktisk fint. Hun er en meget køn pige med et virkeligt flot krop. Små fine bryster, som jeg synes er nuttede. Hun har mange tatoveringer - men egentligt meget pænt lavet, så det kan jeg leve med. Et rigtigt smukt ansigt. Fik købt en cocktail med gensidigt fransk og dansk. Og fik en fin vare leveret. Superlækker fransk og dansk. Fik også lidt kys - men kun tantekys og de var hurtigt overstået. Her kunne jeg sagtens have brugt noget mere GFE indlevelse.

Tiden blev der bestemt ikke snydt med. Og fint at hun blev og hyggesnakkede da vi var færdige og jeg skulle have mit tøj på. Så bestemt en godkendt oplevelse. Men hun er en efter min smag noget reserveret pige der ikke er helt så meget til GFE som jeg godt kan lide. Så en af de oplevelser der var gode - men nok ikke til en gentagelse. Uden at det skal opfattes negativt.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Claesen

Super god anmeldelse :-) har aldrig selv besøgt stedet eller pigen, da jeg er fra det jyske.. Men det nu ret typisk at man ikke får GFE når man "kun" køber enkelt ydelser eller cocktails men derimod først når det halve eller hele timer :-) så syns det ret flot hun gav tante kys men igen go anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte anmeldelsen om Rikke, da jeg har været så heldig at besøge hende et par gange på Sexyclub.

 

En absolut flot og sød pige.

 

I skal huske på, at mht. kys, så har "kemi" selvfølgelig også en indflydelse, og man kan - formentligt - godt opleve forskelsbehandling. Hvilket selvfølgelig er noget man skal respekterer og ikke beklikke pigen herfor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det nu ret typisk at man ikke får GFE når man "kun" køber enkelt ydelser eller cocktails

 

Jeg tror også, det er ret typisk, at man ikke får GFE, når pigen ikke reklamerer med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...