kir 9 Skrevet 22. April er et ulovlige bordel . jeg fik telefon opkaldt fra politi og blevet informeret at det var ulovligt . alle naboer klagede over dem . 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3112 Skrevet 22. April kir skrev, 1 time siden: er et ulovlige bordel . jeg fik telefon opkaldt fra politi og blevet informeret at det var ulovligt . alle naboer klagede over dem . Det er anden gang at du laver en tråd om det.. Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 22. April Interessant at politiet kender dig og synes de ville informere dig omkring, at stedet tilsyneladende drives ulovligt Det lugter lidt at lort 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kir 9 Skrevet 22. April TheVoice skrev, for 49 minutter siden: Interessant at politiet kender dig og synes de ville informere dig omkring, at stedet tilsyneladende drives ulovligt Det lugter lidt at lort de har set mig og min bil fra lyskrydsets kamera på Åløkkealle . 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kir 9 Skrevet 22. April Pianistinden skrev, for 1 time siden: Det er anden gang at du laver en tråd om det.. jeg har ingen adgang til anden tråd. Del dette indlæg Link til indlæg
weber 798 Skrevet 22. April kir skrev, for 43 minutter siden: de har set mig og min bil fra lyskrydsets kamera på Åløkkealle . Hold da op. Fik du en bøde, fordi du kom for hurtigt? 3 Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 22. April kir skrev, for 3 timer siden: de har set mig og min bil fra lyskrydsets kamera på Åløkkealle . vi er jo ikke komplet idioter, så selvfølgelig ringer politiet ikke rundt til folk de har set på et lyskrydskamara Del dette indlæg Link til indlæg