Hop til indhold
Guest Panda

Farvel og tak

Recommended Posts

Guest Panda

Nu hvor Stapler er gået amok med advarsler er det blev min tur til at smutte (igen).

Jeg tror at Stapler og den nye linje med advarsler vil ende med at lægge Eroguide i graven.

Det er der da ingen der gider bruge tid på, længere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, 1 time siden:

Nu hvor Stapler er gået amok med advarsler

Er det i virkeligheden ikke bare fordi, at moderatorerne har været tilbageholdende indtil for nylig? Der har godt nok været mange tråde, som i den grad er blevet afsporet, uden at det blev påtalt og stoppet, men det gør det så nu. Fint nok, synes jeg, også selvom en advarsel eller to måske kan være lidt uforståelig og blive opfattet som urimelig. Men tryk da på pyt-knappen. Uden moderation kører debatterne fuldstændig af sporet.

Det står jo enhver frit for, hvor længe man ønsker at deltage her på EG, men at stoppe fordi man har fået en advarsel, virker for mig en kende prinsesseagtigt.

Edit: Har nu set, hvor du fik din advarsel, og den er også uforståelig for mig.

Redigeret af Den_glade_amatør
Edit tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men uanset ens holdning til hvor løst advarslerne skal sidde, har adm jo forklaret det hele for nyligt. 

Reglerne virker også ret klare. 

Du skriver selv, du 'forlader igen', alligevel har du fået flere advarsler for afsporing. Enig eller ej i hvad en 'afsporing' er, hvor mange advarsler, synes du så selv, man skal have og evt ferie? 

Siden torsdag alene har du afsporet med grammatik diskussion og en vittighed i en efterlysning. Træls for efterlyseren? Hvis det er stilen siden torsdag, tænker jeg afsporing er sket oftere siden du kom retur i marts? 

(ja, jeg synes da de er meget sjove og det ikke skader i mange tråde: men det KAN de jo godt gøre for ts og ift regler netop fordi det avler flere svar til afsporingerne og uden advarsler vel breder sig, så de fleste tråde ender med at blive afsporet - er det ikke også lidt synd?)

Slappeste fisse kan da sagtens give anledning til et par mandehørmsjokes. Problemet er måske heller ikke en enkelt. Men at det sker i så mange tråde og avler nye jokes og svar til de jokes, der så ender i skænderi om humor eller tegnsætning eller om man må skrive børn eller slap fisse....

Ku du ikke melde dig som moderator selv? Så fik du måske syn for arbejdet, reglerne, de anmeldte kommentarer osv? 

Evt fremvise antal advarsler, du har fået siden din retur (en måned). 

Hjælp til regnskab hvad er jeres erfaring

Kubrick og 4 andre reagerede  Panda for et svar i en tråd

Jeg har erfaring med at blive taget bagfra af Skat.

Ts fik ikke mange brugbare svar. Meste handlede om skat, jokes og lidt få råd om at skille sex-business eller finde en rigtig revisor + hvornår man er en rigtig revisor. 

Da du er aktiv hver dag, ser det ud til, vil jeg da opfordre dig til at melde dig. Måske bare prøve det en måned. 

Gisning om hvad EG ender med at blive, tja....mon ikke altid, der vil være en del, der har gavn af og brug for den uanset strammere straf ift regler vurderet efter anmeldelser af de 2 moderatorer. 

(kan læse du har en del at byde ind med, derfor ville det da være en skam at skride, medmindre du slet ikke kan forliges med reglerne og farvel i Hyggesnak med gisning om eg's fremtid, virker lidt skørt og forkert tråd, altså medmindre du bare vil slå 3 ting fast og ikke debatere fx hvad afsporing er eller hvad moderatorer kan gøre ellers) 

 

Redigeret af nillerniller

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 2 timer siden:

Nu hvor Stapler er gået amok med advarsler er det blev min tur til at smutte (igen).

Jeg tror at Stapler og den nye linje med advarsler vil ende med at lægge Eroguide i graven.

Det er der da ingen der gider bruge tid på, længere.

Er det bare fordi du nu har fået (en fortjent) advarsel?.........

D. 28/3-24 havde du den helt modsatte holdning;

"En advarsel har vel ingen praktisk betydning? Jeg har fået et par stykker, og min slagplan er bare at være ligeglad.

Men ... man skal nok holde sig for øje at der er nødt til at være moderatorer på et forum, næsten uanset hvad emnet er.

Ellers går det helt op i hat og briller og ballade"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også forland skuden, da det var muligt ( det er mere vanskeligt af få slettet sin bruger på EG end det er at finde en lovlydig skatteyder i Jylland ) , jeg blev også lidt tøsefornærmet, og holdt mig væk i et års tid.

jeg valgte at komme tilbage, men er ikke så aktiv i tråde, men bruger mere siden til at læse og få privat kontakt. Grunden til at jeg ikke skriver så meget er lige præcis det som du peger finger af, den lidt for stramme strik der er rundt om halsen på brugerne, og ja den skal være der, men måske bare giv et lille ryk i den engang i mellem og lige tilpas så meget at man ikke kvæler brugeren, men bare giver et hold i nakken.

Nu er der så bare at se om det lykkes dig at komme væk fra skuden, jeg har min tvivl, og hvis jeg var dig, så ville jeg logge af og så se tiden an, og måskelokke på igen når der er gået noget tid.

hvordan MOD reager er op til dem, jeg håber at de ikke tager akt initativer selv men også lader rapporter fra bruger være medbestemmende ( hvilket så betyder at der er nogle meget tyndhudet medlemmer ), men ind i Tiger butikken og køb en ny “pyt knap”.

jeg har et par gange skrevet et indlæg, og efterfølgende ikke trykket på skriv, da jeg havde en formodning om at det kunne blive opfattet forkert, som en joke, som en afsporing og et par andre muligheder, hvilket er lidt ærgerligt.

Hvis man ser på forsiden af Forum så kan man også se at der er mange gange hvor der går mange timer, ja op til dage mellem indlæg i de forskellige grupper, sådan var det ikke for et par år siden, der kunne man ikke nå at læse alle nye indlæg, og Den er sku lidt øv.

tryk på knappen og spis din tude kiks, og tag en pause, og vend så stærkt tilbage, til din bruger, som ikke er slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 10 minutter siden:

hvordan MOD reager er op til dem, jeg håber at de ikke tager akt initativer selv men også lader rapporter fra bruger være medbestemmende ( hvilket så betyder at der er nogle meget tyndhudet medlemmer ), men ind i Tiger butikken og køb en ny “pyt knap”.

jeg har et par gange skrevet et indlæg, og efterfølgende ikke trykket på skriv, da jeg havde en formodning om at det kunne blive opfattet forkert, som en joke, som en afsporing og et par andre muligheder, hvilket er lidt ærgerligt.

Det har de jo lige forklaret. 

Man kan også vende den om og kigge indad, som du åbenbart gør nu, inden du trykker send: er mit skriv en hjælp med info eller svar til ts efterlysning eller anmeldelse eller direkte spørgsmål fx hvis man ikke forstår et udtryk? Det kan de fleste voksne mennesker nok selv besvare, blot at genlæse ts tråd. 

Joke, afsporing, opfattet forkert (?), hører vel jvf reglerne bare ofte ikke til i især efterlysning og anmeldelse. Hygge og generel har måske lidt bredere rammer? 

Ved ikke om det er ærgerligt, at dine jokes og afsporinger ikke bliver sendt? Er de sjove? Gør de noget godt for ts? Tænker også det er nemt at kalde anmeldere for tyndhudede og de 2 tilbageværende moderatorer for magtliderlige. En uge efter de har FORKLARET helt tydeligt hvad, hvor og hvorfor de advarer kort og kontant med ban, bla pga tid. En tid, der nok ikke tillader en masse firen af 'den stramme strik', som du kalder afsporings skriv, der får advarsler. Mon ikke de fleste godt selv kan se deres afsporinger, hvis de vil? Blande regler sammen med tyndhudethed virker fjollet. Man kan så gøre som dig, bruge EG uden skriv, melde sig ud (bare lad være at logge ind) eller fx SELV MELDE SIG TIL AT MODERATORERE LIDT EN PERIODE....

Uskyldig og sjovt. Hvis mod bruger tid på først at tillade nogle jokes, så vil andre nok brokke sig over at ham og ham fik lov men ikke mig, så skal mod bruge mere tid på dialog og forklaring, da I jo beviser, man ikke bare tager advarslen til sig, men ofte vil diskutere den, dvs endnu mere tid brugt for to (2!) moderatorer.....fair for dem, fair for ts? 

Og nej, jeg er ikke tyndhydet, jeg synes jokes generelt er sjove og stor debat og uenighed er fedt og vigtigt. Det rette sted og på rette tid. 

Den nye grydeske skrev, for 23 minutter siden:

tag en pause, og vend så stærkt tilbage

Godt forslag, oveni læs regler og spørg dig selv, om dit skriv egentlig bidrager til ts oveni meld dig som moderator selv, når du er aktiv hver eller hver anden dag, så kunne der måske løsnes lidt på den stramme løkke, så de 2 moderatorer ikke kvæler alle de ikke tyndhudede, der har en masse brugbart, der pt ikke kommer ud, som er ærgerligt (?). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En uge siden. Perfekt eksempel på hvad jokes, sjove kommentarer (humor), afsporing skaber. Sidste 20-25 skriv fra en håndfuld brugere handler IKKE om svar til TS og emnet men om:

Hvad nogle kunder tror, pigerne kan lide/ønsker og om de er ligeglade (et helt nyt emne)

Hvordan man siger ting elegant, dvs retorik

Om prostitution har eksisteret i millioner af år, fordi en brugte udtrykket 'i millioner af år', som det danske sprog også har 'langbortistan' og 'for 117. gang'. 

 

TS spurgte 

Er lidt nysgerrig på hvordan jer som besøger piger der tilbyder COB afslutter? 

Og benytter i jer altid af det? 

Selv foretrækker jeg at hun ligger på ryggen og gir HJ til jeg kommer udover hendes bryster :)

 

Jeg har humor og er ikke tyndhudet (er man ikke automatisk, fordi man anmelder afsporing eller bliver træt af dem), også i tråde, man ikke selv er interesseret i. Men tænker TS og dem, der er interesserede, mister overblikket og interessen og enten stoppe med at skrive og deltage eller helt melde sig ud. Og dermed kan nogle brugeres afsporing vel skabe det samme frafald, som de 2 magtliderlige moderatorers stramme løkke og advarsler? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
nillerniller skrev, for 50 minutter siden:

Uskyldig og sjovt. Hvis mod bruger tid på først at tillade nogle jokes, så vil andre nok brokke sig over at ham og ham fik lov men ikke mig, så skal mod bruge mere tid på dialog og forklaring, da I jo beviser, man ikke bare tager advarslen til sig, men ofte vil diskutere den, dvs endnu mere tid brugt for to (2!) moderatorer.....fair for dem, fair for ts? 

Vi er meget enige. En tråd hvor der blev givet lang og fair Line er tråden fra Mook. I mange af de tråde hvor hun var omtalt blev det meget hurtig Ping Ping mellem Mook og brugerne, mig selv incl, og det er ikke meningen. Mook valgte at lave hendes egen tråd, og de4 blev der givet næsten fritslag til næsten alt mellem Mook og hendes følger, mig selv incl, og det var en rigtig god måde at få alt det “støj” ud af alle de andre tråde. Der viste MOD rigtig god dømmekraft, hvilket jeg også vil indrømme de gør i de fleste tilfælde, og jeg misunder dem på ingen måde, og ja der kunne godt bruges et par til, både for at få flere øjne på tingene og for at lette de to.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den nye grydeske skrev, for 40 minutter siden:

mange af de tråde hvor hun var omtalt blev det meget hurtig Ping Ping mellem Mook og brugerne, mig selv incl, og det er ikke meningen. Mook valgte at lave hendes egen tråd, og de4 blev der givet næsten fritslag til næsten alt mellem Mook og hendes følger, mig selv incl, og det var en rigtig god måde at få alt det “støj” ud af alle de andre tråde. Der viste MOD rigtig god dømmekraft, hvilket jeg også vil indrømme de gør i de fleste tilfælde

Ja, så det godt. Stærrkt af Mook, af pingpongerne og Mod.

Hånden på hjertet, kan de fleste.voksne mennesker så ikke godt se, hvorfor de får advarsler? Jeg tror det. Tvivler på de fleste er uden grund.

Naturligvis kan Mod kun reagere på anmeldelser. At kalde Mod for magtliderlige og lign er infantilt (prøv selv at være Mod bare en måned). Straks at kalde anmeldere af afsporing, fælles betegnelse for alt mellem jokes, personlige beretninger, personangreb, pingpong og grammatiske rettelser, for tyndhudede eller uden humor, er helt galt afmarcheret. Har jo intet med det at gøre. Men måske mere at al rød tråd, overblik og lyst til at være og deltage forsvinder netop pga afsporing.

Det eneste ærgerlige er da ikke at nogles jokes forsvinder/ikke skrives i fx en anmeldelse eller efterlysning om en thai på Bornholm (man kan skrive dem i joke tråden og er der ikke en joke tråd, så få den oprettet). Det ærgerlige er imo kun, at nogle måske ikke vil kigge indad, sige pyt og acceptere reglerne og evt skrider, hvis de som TS her og dig tydeligt har en viden at give. Og at afsporing jo reelt kan fjerne flere brugere end Mod og deres advarsler.

Her er en vild tanke.....

Kunne der faktisk blive flere brugere og aktive af slagsen, hvis man stoppede mere med afsporing....?

Måske lidt mere respekt for Mod (og accept af reglerne, der ikke handler om ikke at hVe humor eller hvad folk nu ellers digter, efter de selv har 'brudt reglerne').

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt eksempel igen på jeg prøver at gøre som dig, liiiige vender min straks lyst til svar, jokes, afsporing og.....bare lader være.

Tartan.....jeg vidste ikke hvad det var, googlede, uden held men havde lyst til at joke med tartan stof eller farver eller at det var massage af en fuld skotte i kilt måske med en javert.....

Jeg kunne også kommentere på hans horrible tegnsætning, bede ham om selv at søge og skrive, han har anmeldt og ikke efterlyst (nu anmeldte jeg blot via knappen, så tråden flyttes...om ts så opdager det og lærer at placere efterlysning i rette tråd, tja....måske Mod skriver det til ham i tråden el pm?). 

HAVDE jeg joket var der sikkert kommet 3 andre afledninger om stof, skotter, grammatik debat, mod min rettelse udover en masse 'jeg tror' svar.......

Fik jeg så en advarsel, fordi nogen havde anmeldt min sjove joke, som det er ærgerligt verden nu ikke får at se, kunne jeg nok selv se, at det intet bidrog med til ts EFTERLYSNING. 

Men Mod er så magtliderlig uanset om han ikke forklarer mig hvorfor eller gør, dem, der anmeldte min afsporing har ingen humor (tartan massage af en fuld skotte i kilt med sin tisserjavert er satme sgu da sjæv!!!) og så gider jeg da faktisk slet ikke at deltage i noget som helst mere og siger farvel om 3 uger og gætter, at EG er død inden Kong Frederik skal holde nytårstale.....

Mon ikke tantra massage efterlyseren nu I stedet ret hurtigt har fået rettet og forstået, hvad det hedder, måske har fået et par links samt gode råd til at undgå de mange falske tartan-uddannede massøser, så han ikke '1 million gange' (det er et udtryk!!) skal spilde penge og tid. 

Ligesom Mod, der næppe har voldsomt meget tid med kun 2 tilbage :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 10 timer siden:

Nu hvor Stapler er gået amok med advarsler er det blev min tur til at smutte (igen).

Jeg tror at Stapler og den nye linje med advarsler vil ende med at lægge Eroguide i graven.

Det er der da ingen der gider bruge tid på, længere.

Tænker bare at i længere tid har der været slækket på reglerne.  Jeg har selv måtte rette ind.  Jeg synes faktisk det er godt der bliver strammet op.

Hæng i og hold ud, så beholder vi stadig et brugbart forum :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig forstået behovet for at udmelde sin afsked i en tråd, og efter tid komme listende tilbage i et nyt nick.

Så forsvinder troværdigheden.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...