Hop til indhold
youngman

De største bryster i København

Recommended Posts

Se mine herrer, nu er dette jo et af min ekspertiseområder, og jeg kan bare sige at hvis det er ægte bryster der tænkes på, så skal man tage til Carolina hos PG!!!

 

også mig, i den lidt mere modne alder er der: Putte i Ahorngade

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke besøgt nogen af de nævnte, men damen syd for Køge har muligvis stadig en konkurrent som rekordholder. Hendes annonce i Ekstrabladet taler om "jordens største bryster" og "to udløsninger for samme pris" og sommetider et trekantstilbud. Det er et par år siden jeg besøgte hende sidst, men jeg mener at have set annoncen for nylig. Hun må efterhånden være en ældre dame, jeg besøgte hende første gang for mere end 15 år siden og da var hun pænt voksen. Jeg har nok kun besøgt hende 5 gange i alt og det var meget forskelligt, hvor godt det var, men når hun gider, kan hun være ganske dejlig. Og hendes bryster er altså helt enorme. Når hun ligger på ryggen, ligger de på madrassen ved siden af. Når hun ligger øverst, bliver man helt væk.

 

 
Jeg tror du blander to sammen. Hende syd for køge er ikke hende med "jordens største bryster"
 
Jeg mener det er hende her
 
Hende syd for Køge har ikke annonce i EB og er iøvrigt meget svær at træffe idet hun ikke modtager mange kunder, men hun er sød hvis man kan se bort fra de rodede omgivelser...

Del dette indlæg


Link til indlæg

EJ!!! Nu ville jeg besøge Sandra fra Pussy Galores og nu ser det ud til at hun ikke er der mere...

 

:-( fik aldrig besøgt hende.... :-(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle der kan sige, hvor gammel hun er? Og gerne lidt om prisniveauet?

Fed tråd, i øvrigt ;-)

Et forsigtigt gæt et, at hun et i slut 30'erne (jeg er ikke så god til det med aldersbedømmelse), men betyder alderen noget, når bare hun er dejlig - og det er hun!

Prisniveau er det normale for danske piger i Kbh. - altså ca. 1000 for 30 min. Jeg ved ikke, om prisen har bevæget sig siden januar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...