Hop til indhold

Carmen Viby Aarhus

Featured Replies

Skrevet

Jeg har idag besøgt denne pige. Det var nemt at lave aftale sms, men jeg er ikke helt sikker på hvem man skriver med, men det kunne godt være hende selv.

Jeg fik lov at stå at vente udenfor en opgang i 5-10 min selvom jeg ankom til tiden. Men så kom hun også ned og hentede mig. Og sikke da et syn! Hun ser virkelig godt ud. Hendes billeder viser slet ikke hvor godt hun ser ud. Hun ser noger tyndere ud i virkeligheden, men stadig med en god røv.  

Jeg havde bestilt 45 min med Anal 

Bj blev idag klaret med kondom, da jeg ikke ville betale for SF. det var et ok Bj. 

Sexen var også fin, hun er ok stram men hun kan ikke klare at blive taget for hårdt. Det gjorde hun også klart fra starten, så der gik helt fint, selvom jeg havde lidt svært ved at komme, når der ikke måtte komme fuld tempo på. 

Så skulle ANl med hende også prøves, det gik desværre ikke, hun kunne ikke få den op, som man siger, så efter et par forgæves forsøg, så tilbød hun pengene tilbage eller at jeg kunne vælge noget andet, jeg valgte så SF og COB/COF og det gik fint, men når der ikke er valgt DF så er det mest hovedet der er fokus på. 

Jeg kunne betale med MP :) dette er en fordel for mig. 

Det var en fin tur med mulig gentagelse. 

Sted 8/10 

Pigen 9/10 

sex 6/10

https://annoncelight.dk/showad/400526

Redigeret af Donkey_bomb
Glemte MP

Skrevet
Donkey_bomb skrev, for 22 timer siden:

Jeg fik lov at stå at vente udenfor en opgang i 5-10 min selvom jeg ankom til tiden....

Du gjorde hvad??? Hvad hulen er det for en opførsel. Hvis der ikke bliver lukket op når man kommer til tiden, så er det bare med at vende om.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.