Hop til indhold
Møffe

Massage vs Sex "hvad du ønsker skal du få" i thaistil...

Recommended Posts

Jeg er en af dem der nyder god massage før evt. sex -det er dog svært, at få lov at købe 2 ydelser som ikke er "FP" 1 time. Jeg ved ikke hvad det er årsagen. forleden tog jeg til et af mine faste steder -hvor jeg får massage 1-2 timer -jeg har i gennem tide forspurgt til: 1 times massage efterfulgt af 1/2 times sex -det forvirre dem, og selv om de tilbyder begge hver for sig, til henholdsvis 450 og 800kr. -er deres svar: 1 times FP til 1500kr. eller 1 times massage til 450kr. eller 1/2 FP til 800kr. -hvis jeg insistere på 1 times massage efterfulgt af sex 1/2time -skal de have 2.000kr. 

Mange andre thaisteder har samme holdning -når jeg har efterspurgt mit ønske. Har kun været heldig et par gange -de er gået med til det uden, at forlange overpris -men pludselig mener de sig snydt og forsøger at ændre pris eller mener det skal gøres på 1 time det hele...

Derfor går jeg nu et sted hen og får min 1 times massage og et andet sted hen og får sex ½ time. Der hvor jeg får massage -vil de gerne sælge ekstra, og få mig til at ændre til fp -men jeg insistere på 1 times massage -og konfronterede hende så med, at jeg ville gå et andet sted hen og købe sex -da de jo ikke vil tjene pengene på 2 ydelser... -Det tog hun ikke positivt -og da massagen heldigvis var overstået -gik det ikke ud over kvaliteten pga. hun blev sur/fortræden.

Jeg må indrømme, at på det punkt forstår jeg slet ikke thaierne -de går jo glip af en indtjening (som de tilbyder som enkelt ydelse) som jeg går hen og får ved en anden -f.eks. thai...

andre forlanger 600kr. for en times massage -hvis det så er med ekstra ydelse -f.eks. hj, bj, bb falder prisen til 500kr. for massagen forklar de da hj koster 300kr. der kan de godt sælge flere ydelser...

Andre igen tilbyder slet ikke kun massage...

Man må så lærer at snog sig/holde kæft -også bare gå flere steder hen for, at få den man ønsker -selv om jeg ikke kan se logikken i det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 16 minutter siden:

Jeg er en af dem der nyder god massage før evt. sex -det er dog svært, at få lov at købe 2 ydelser som ikke er "FP" 1 time. Jeg ved ikke hvad det er årsagen. forleden tog jeg til et af mine faste steder -hvor jeg får massage 1-2 timer -jeg har i gennem tide forspurgt til: 1 times massage efterfulgt af 1/2 times sex -det forvirre dem, og selv om de tilbyder begge hver for sig, til henholdsvis 450 og 800kr. -er deres svar: 1 times FP til 1500kr. eller 1 times massage til 450kr. eller 1/2 FP til 800kr. -hvis jeg insistere på 1 times massage efterfulgt af sex 1/2time -skal de have 2.000kr. 

Mange andre thaisteder har samme holdning -når jeg har efterspurgt mit ønske. Har kun været heldig et par gange -de er gået med til det uden, at forlange overpris -men pludselig mener de sig snydt og forsøger at ændre pris eller mener det skal gøres på 1 time det hele...

Derfor går jeg nu et sted hen og får min 1 times massage og et andet sted hen og får sex ½ time. Der hvor jeg får massage -vil de gerne sælge ekstra, og få mig til at ændre til fp -men jeg insistere på 1 times massage -og konfronterede hende så med, at jeg ville gå et andet sted hen og købe sex -da de jo ikke vil tjene pengene på 2 ydelser... -Det tog hun ikke positivt -og da massagen heldigvis var overstået -gik det ikke ud over kvaliteten pga. hun blev sur/fortræden.

Jeg må indrømme, at på det punkt forstår jeg slet ikke thaierne -de går jo glip af en indtjening (som de tilbyder som enkelt ydelse) som jeg går hen og får ved en anden -f.eks. thai...

andre forlanger 600kr. for en times massage -hvis det så er med ekstra ydelse -f.eks. hj, bj, bb falder prisen til 500kr. for massagen forklar de da hj koster 300kr. der kan de godt sælge flere ydelser...

Andre igen tilbyder slet ikke kun massage...

Man må så lærer at snog sig/holde kæft -også bare gå flere steder hen for, at få den man ønsker -selv om jeg ikke kan se logikken i det... 

Thai’er skal man ikke forsøge at forstå :-)

I “gamle dage” koste alm. massage 200,- for 1/2 time, 300,- for en time, og 1.5 time 500,-

Da var det heller ikke muligt blot at bestille 2x 1 time istedet for. 

Dybest set vil de blot have penge, uden at lave alt for meget, det er min erfaring gennem rigtig mange år.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun være enig @Møffe

Har forsøgt det samme i over 20 år - de er desværre ikke gode købmænd.

Bestiller man massage og noget ekstra bliver det altid en del af timen. Og ikke som de reklamerer om at 1 times massage til den og den pris og hvis ekstra går det fra på massage tiden.

Det er spøjs.

// Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

På det ene thai sted jeg har besøgt har jeg fint kunnet bestille en times massage (på dankort), og så bede pigen spørge mig igen om mere bagefter når jeg har fået en times massage (har kontanter med).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuldstændig enig, @Møffe. Har selv tænkt tanken for snart længe siden, men lagde den fra mig igen, da jeg kom til sammen konklusion som @MotionMan, nemlig at man kan alligevel ikke forstå logikken.

MotionMan skrev, 1 time siden:

Dybest set vil de blot have penge, uden at lave alt for meget, det er min erfaring gennem rigtig mange år.

Her er jeg til gengæld kun delvist enig. Nogen knokler rimelig hårdt, blandt andet for at få penge til egen klinik eller for at få den til at løbe rundt, mens nogen af de ansatte piger helt klart passer ret godt på din beskrivelse. Synes dog også, at en del har en helt normal service-for-penge tilgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis man kun køber

1 times FP til 1500kr.

Får man så en blanding af massage og sex eller  får man rent faktisk en time med sex ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil anbefale at man køber tid incl. sex - og så insisterer på at begynde med sexdelen - så skal man heller ikke ligge på maven med jern på ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 18 minutter siden:

Vil anbefale at man køber tid incl. sex - og så insisterer på at begynde med sexdelen - så skal man heller ikke ligge på maven med jern på ;-)

Sjovt nok har jeg tænkt det samme. Tænker massagen bliver mere afslappet og man kan bruge den tid på sex det tager uden stress - især hvis man har taget en time. Nogen gange føler jeg også jeg er mere opstemt kort efter ankomst end efter massage og smalltalk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 55 minutter siden:

hvis man kun køber

1 times FP til 1500kr.

Får man så en blanding af massage og sex eller  får man rent faktisk en time med sex ?  

Hvis ikke man selv har en mening og giver direktiver, bliver det typisk 40 minutter massage og 10-20 minutter sex, oplever jeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 31 minutter siden:

Vil anbefale at man køber tid incl. sex - og så insisterer på at begynde med sexdelen - så skal man heller ikke ligge på maven med jern på ;-)

Her er vi så forskellige -elsker at ligge på maven med jern på...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, 1 time siden:

hvis man kun køber

1 times FP til 1500kr.

Får man så en blanding af massage og sex eller  får man rent faktisk en time med sex ?  

Har aldrig fået 1 time med sex efter de begyndte at kalde det "Fp" men har prøvet at få 55minutters massage og 5 minutters sex til 1.500kr. -da jeg så brokkede mig fik jeg det for 500kr.

Men i gamle dage kunne man godt bestille 1 times sex... specielt hvis de kendte dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

hvis man kun køber

1 times FP til 1500kr.

Får man så en blanding af massage og sex eller  får man rent faktisk en time med sex ?  

Vi kan få en god blanding!

Jeg plejer at bede om en times tid med fp inkluderet b2b og erotisk massage.

Nogle gange bliver der brugt en halv time til tre kvarter med massage og lidt halvdårlig uengageret sex.

Andre gange gange er det blevet til et kvarters god massage og så en fantastisk b2b på både bagside og front for så at få en halv times vildt sex. 

Og her har det meget med at gøre, at kemien er i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 1 time siden:

Her er vi så forskellige -elsker at ligge på maven med jern på...

Så skal der være hul i massagebriksen, så man kan blive malket eller pirret ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 6 timer siden:

Så skal der være hul i massagebriksen, så man kan blive malket eller pirret ;-)

-jeg kan god bøje den ned i mellem knæne;-) så ligger den og hygger sig der...-og hun har fri adgang...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 11 minutter siden:

-jeg kan god bøje den ned i mellem knæne;-) så ligger den og hygger sig der...-og hun har fri adgang...

Jeg vil hellere ligge på ryggen og hun så lægger sit ene ben op på briksen - så jeg har fri adgang ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sad lige endnu en gang og læste denne debat igennem, og lom i tanke om en ting mere omkring TIDEN.

Sådan helt lavpraktisk så bestiller man en times fx oliemassage til en given pris lad os sige 500kr.

Hvis man så får tilbudt ekstra ydelse til en merpris går den tid fra din 1 times oliemassage. Af hygiejne mæssige grunde snupper du også lige et bad før og efter (olien skal af) den tid går også fra din 1 times oliemassage (et bad tager vel 5-7 min ) .

Som det bør være og som jeg kun har oplevet et sted i min færden i denne verden.

Først bad. 
Oliemassage og her starter uret.

Efter aftalte 60 min oliemassage - ekstra ydelse.

Bad inden tøj på og tak for denne gang. 
 

// Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 31 minutter siden:

Først bad. 
Oliemassage og her starter uret.

Efter aftalte 60 min oliemassage - ekstra ydelse.

Bad inden tøj på og tak for denne gang. 

Den måde at regne tiden på hører til sjældenhederne, er min erfaring. Vil du dele, hvor det var?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Den måde at regne tiden på hører til sjældenhederne, er min erfaring. Vil du dele, hvor det var?

Jep er klar over det er den ultimative "udskejelse" - men synes bare det måtte være det man stræber efter. F.eks når kommandoen turn around kommer og noget stritter lige op og den udførende ikke kan holde sig væk og måske er det hurtigere overstået end forventet - hvor mange går så tilbage og fortsætter massagen indtil tiden er gået ? Det virker mere som at nu er det slut og tak for i dag, men ok det sker dog og er nok mere undtagelsen end reglen . 
 

Det var hos Lilly.

Det er ikke et ynk, øf eller pegen fingre af de udførende men i min optik tankevækkende at prisen jo som regel stiger mens ydelse og service desværre ikke følger med og dette til trods for konkurrencen på feltet. Det er ligeledes min opfattelse og mit synspunkt som jeg står indenfor andre mener måske noget andet.

// AL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nogen rent faktisk prøvet at få massage efter ordren "vend dig om", hvis man har aftalt en happy ending? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 9 minutter siden:

Har nogen rent faktisk prøvet at få massage efter ordren "vend dig om", hvis man har aftalt en happy ending? 

Ja, flere steder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MotionMan skrev, den 17.4.2024 at 12:03:

Dybest set vil de blot have penge, uden at lave alt for meget, det er min erfaring gennem rigtig mange år.  

 

...hvilket vel egentlig ikke adskiller sig stort fra den ikke-thailandske del af menneskeheden.... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 17.4.2024 at 11:43:

selv om jeg ikke kan se logikken i det... 

Forretningsmodellen er at 90% køber noget ekstra til deres massage. Derfor oplever de at "miste" noget på dig, hvis du får en times massage uden ekstra.

MotionMan skrev, den 17.4.2024 at 12:03:

I “gamle dage” koste alm. massage 200,- for 1/2 time, 300,- for en time, og 1.5 time 500,-

Den prismodel har næsten alle udenlandske gp og nogle danske også: Pris for 90 min=60+30 Pris for 120=60+60.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, den 19.4.2024 at 09:59:

Har nogen rent faktisk prøvet at få massage efter ordren "vend dig om", hvis man har aftalt en happy ending? 

Ja, den søde modne dame i Kerteminde brugte en del energi og tid på massage af ben, arme og ansigt efter jeg var vendt på ryggen. Et håndklæde over skridtet sagde mig at tiden endnu ikke var til happy end. Da det blev fjernet blev det en fin happy ending med hj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...