Hop til indhold
Pinkeye

Tilbage hos Nina Thaimassage - Århus - Nina

Recommended Posts

Det er ved at være noget tid siden jeg var ude og få noget massage så jeg tænkte at det var ved tide.

 

Efter at have læst her på at Georg var tilbage i Thailand og at det var Nina selv som kun var der, ville jeg prøve det og tog der ned endnu engang.

 

Min gamle anmeldelse kan du finde i bunden, og som sagt det var på Georg, og nu er det Nina's tur.

 

 

 

Forrige uge var jeg så nede hos Nina om formiddagen og ville have noget massage. Nu er jeg meget generet når det komme til sådan noget her så jeg gik og ventede rundt på hjørnet og lod som om jeg kiggede efter en adresse på min telefon indtil folk og biler var væk fra vejen hvor efter jeg løb hurtig ned til døren og bankede på. Der gik vel en 20 sekunder men det følte som flere minutter.

 

En ældre thai åbnede døren og kiggede skummelt på mig min lukkede mig ind og lukkede døren. Hun guidet mig lige frem ind i et andet massage rum end jeg var i sidste som vendte ud mod baghaven, en klar forbedring siden sidst da jeg mente at folk ville kunne kigge inde ude fra hvis de ville i det andet rum. Jeg fortalte hende jeg vil have en times massage hvor til hun så spurgte om jeg vil have et håndjob og det til kunne jeg kun sige ja.

 

Hun forlod rummet for at sætte et optaget skilt op på døren og imens valgte jeg og tage tøjet af og lægge mig på briksen. Ok varm rum med behageligt briks, dog måske en anelse lille, men om det har noget med ens korpus at gøre ved jeg ikke :mrgreen: Der lå også en madras på gulvet så jeg viste at der var mulighed for mere en bare et HJ men mere om det senere.

 

Hun kom tilbage og grinede lidt og sagde rolig det skulle nok komme. Undskyld men sidste gang jeg var der fik jeg at vide jeg skulle tage alt tøjet af og ligge mig, nu har jeg så gjort det også var det også forkert..

 

Anywho, Hun startede med at bruge varm olie på kroppen på ryg, skulder også balder og jeg må sige at varm olie på en kold vinter dag er bare nice. Massagen var okay men den var ikke speciel på nogen måde. Vi snakkede lidt om dit og dat men det var svært at forstå hende men jeg kunne forstå at hun var træt af hendes makker (Gerog vil jeg tro) var i Thailand og at hun var helt alene.. der var inden snak om at hun kom tilbage snart eller ej.

 

 

Ret hurtig efter begyndte hun på pirring af balder og klokkeværket hvilket som er rart og hun lavede noget som Georg absolut ikke gjorde og det var et mens hendes ene hånd masseret mig mellem balderne så fandt den anden hånd ind under og fik fat i banditten og gav den noget dejlig små ryk. Og det mine damer og herre er altså bare noget som virker!

 

Men hun blev også ved med at prøve at få en finger op i mig og nu er det sådan at jeg ikke synes det var behageligt første gang og anden gang var det heller ikke, og jeg synes ikke man skal sige stop da man ikke siger til en professionel håndværker at de skal stoppede deres arbejde når de ved bedst.. Det ender som realt med et dårligt resultat i sidste ende. Det er min overbevisning om at enten synes man om at få en finger eller to op bag i, eller så gør man ikke, der er inden mellem vej, og jeg hører nok til den sidste gruppe.

 

Efter det gik massagen ned på ben og fødder hvilket jeg selv synes hun brugte alt for lang tid på da vi var tilbage på den middelmådig massage. Og især efter jeg kiggede på klokken at der var gået en halv time.

 

Nå om på ryggen også begyndte hun så at lege med banditten hvor efter der gik cirka 2 minutter før hun sagde "Look" også åbnede hun op for bukserne og tog dem og trusserne halvt ned og løftede op i blusen (men ikke op over brysterne.. hvorfor dælen løfter man op så man kan se hendes mave med ikke BH eller bryster?) Nå, men olie i hånden på mig også havde jeg hånd dybt begravet i missen på hende og jeg må sige det er mærkeligt at se en ældre dame som hende glatbarberet da det ikke er noget jeg forbinder med en som hende, men det er vel det de fleste vil have.

 

Jeg kiggede på hende og spurgte om vi kunne mere hvor til hun sagde at for 800 kun vi bum bum. Selvom jeg kun kom efter et HJ så tænkte jeg hvorfor ikke og sagde ja.

 

Hun lagde madrassen ned og hoppede ud af det sidste tøj alt imens hun gave mig et show jeg kunne nyde. Nå, på med gummi og lidt sut hvor efter hun red på lidt diverse måder. Det hele tog nok cirka 4 eller 5 minutter så hoppede hun af og sagde at hun var "færdig" (yeah right) men til hendes forsvar så brokkede hun sig også lidt over at den var lidt for stor. Nu er jeg den første til at indrømme jeg ikke har den største men jeg må give hende ret at der ikke var meget plads.

 

 

Hun afsluttede mig så med hånden ud over sig selv hvilket var okay. Jeg må også tage hatten af for hende da det lykkes hende at få mig til og komme uden hjælp fra mig af hvilket var noget som Georg ikke kunne (generelt er der ikke mange der kan det) Men på den anden side så var Georg meget bedre til at få tømt det hele i første forsøg hvilket fik mig til og føle mig drænet  og ikke have lyst til sex i nogle dage. Men hos Nina var jeg allerede klar til mere dagen efter.

 

 

 

Der var nu stadig 10 minutter tilbage men spurgte mig om jeg ville have et bad og det tog jeg imod men det skulle jeg aldrig have gjort.. for satan det var da koldt der ude og de har fugt problemer så det batter.

 

Jeg kom ind igen og vi tog tøj på hvor efter hun gav banditten et par ekstra klem efter hun fik hendes penge, og hun begyndte at sige tak fordi jeg hjalp hende efter som hendes ægtemand døde for 3 måneder siden. Se det er så en information jeg ikke har lyst til at få, da det betyder hun har knaldet udenom med kunder imens hun var gift og det vil jeg sgu have det dårligt med hvis det havde været mig der sad der hjemme om min kone var på massage klinik.. meeen nok om det.

 

 

 

Stedet: 8/10 (Bagsiden ud mod haven er en forbedring)
Pigen: 6/10 (Ikke så ung mere og næsten umulig at forstå med utrolig sød)
Massagen: 4/10 (Georg var faktisk bedre)
Sex (HJ): 8/10 (Faktisk rigtig godt, et par ekstra plusser for at være kreativ)

Sex (BJ): 5/10 (kondom på BJ trækker stadigvæk ned :???: )

Sex: 3/10 (Alt alt for kort tid og var absolut ikke de ekstra penge værd)

 

Min overordnet indtryk af denne gang er nogenlunde lig med det samme selvom det er forskellige personer og oplevelser så ender det stadig ud i en dejlig oplevelse. Men da jeg ikke er særlig meget for deres numse lege tror jeg ikke at jeg vil komme tilbage der til da det simpelthen ikke er noget som jeg finder behageligt på nogen måde.

 

Undtagelsesvis kunne jeg godt finde på at tage tilbage hvis Georg kom tilbage, men det ville kun være for at have sex med hende da hun er lidt af en frækkert (tror jeg) i sengen.

 

 

-Pinkeye

 

 

P.S.

Mit næste stop bliver til Jupa Massage i Nørregade da jeg har hørt nogle interessante ting om stedet, men hører også at de kun servicere pensionister hvilket betyder at der vil gå mange år, men jeg vil nu prøve alligevel her i februar :D Hvis nogle har nogle kommentar eller råd til Jupa massage må i gerne PM mig med det.

 

Redigeret af Pinkeye

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nina's mand var (vidste ikke at han var død) en ældre herre..
Han har så vidt jeg ved været på plejehjem i nogen tid så drop bare den dårlige samvittighed ;)

Selv foretrækker jeg Nina, mest fordi hun om nogen kan udnytte de sjove punkter oppe bag i mig, men også fordi hun ikke er så humørsyg som Geo..
-Men sådan er vi jo så forskellige..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som sagt Ipoh, enten synes man om at få noget op bag i eller så gør man ikke. Og efter din anmeldelse af din tur til Kirkedammen så er det jo noget som du godt kan lide. Og fred være med det :)

 

Bodie, det har jeg ingen idé om. Jeg taler ikke tysk og jeg må sige at det aldrig kunne falde mig ind og spørge om de kunne snakke tysk. Men jeg tror det ikke da hun knap kan tale dansk. Men du kan jo tage der ned og se efter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan fortælle at Geo er stoppet hos Nina.
(Hvis jeg ellers forstod det korrekt, Nina's danske er jo lidt ... svært at forstå..)

 

Det var bare sidste nyt derfra..

Hav en god dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da dårlig nyheder du kom med der Ipoh.. Havde selv overvejet at kigge forbi i påsken for at se om hun var kommet tilbage eller eventuelt en ny.

 

Men det er måske ikke så attraktivt at komme til et land hvor det altid er koldt, regner og det eneste man kan få lov til er at pille danske mænd i "bamseøjet"

 

 

 

Om ikke andet så tak for en update Ipoh, tror der er mange som vil være glad for det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da dårlig nyheder du kom med der Ipoh.. Havde selv overvejet at kigge forbi i påsken for at se om hun var kommet tilbage eller eventuelt en ny.

 

Men det er måske ikke så attraktivt at komme til et land hvor det altid er koldt, regner og det eneste man kan få lov til er at pille danske mænd i "bamseøjet"

 

 

 

Om ikke andet så tak for en update Ipoh, tror der er mange som vil være glad for det :)

 

Så der er "kun" Nina tilbage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da dårlig nyheder du kom med der Ipoh.. Havde selv overvejet at kigge forbi i påsken for at se om hun var kommet tilbage eller eventuelt en ny.

 

Men det er måske ikke så attraktivt at komme til et land hvor det altid er koldt, regner og det eneste man kan få lov til er at pille danske mænd i "bamseøjet"

 

 

 

Om ikke andet så tak for en update Ipoh, tror der er mange som vil være glad for det :)

 

Det sagde hun faktisk til mig engang jeg besøgte hende, at hun lå og trak i pikke dagen lang, hvad var der i det. Det er jo egentlig forståeligt, men hun kunne nogle tricks, så vi var mange der kom på trods - håber hun har det godt!

 

VH

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ung - Ja, jeg tror det er den måde vi skal tolke det på.

 

Sailor - Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal fortolke dit svar på og med markering af min tekst med bamseøjet... For midt vedkommen var det ikke nogen negativ bemærking, men mere bare en konstatering at det ikke ville være nemt for Nina at Geo eller en anden om at komme til et land hvor det regner og er koldt hele tiden (i forhold til thailand), hvor du måske kan tjene godt ved at "trække i pikke dagen lang" også lege med mænds numse. Det er ikke en nem slags pitch at fortælle nogen (synes jeg)

 

Men jeg håbede da også på at Geo kom tilbage. Hun er en fræk pige som jeg skrev i min første anmeldelse og jeg ville ønske jeg valgte mere end bare et HJ af hende. Skulle der eventuelt komme en ny pige på stedet ville jeg nok besøge stedet igen, men jeg kunne også besøge Nina igen, men det vil bare være uden numse lege også bare med HJ til afslutning.

 

Beklager hvis du følte at jeg har trådt dig over fødderne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Pinkeye

Jeg opfatter bestemt ikke dit indlæg negativt!

Jeg bekræfter bare, at thaipigerne naturligvis tænker over tingene. Jeg tror Geog selv var ked af, at hendes liv bestod i at hive os i tissemanden - så meget kort fortalt.

Det kan jeg som menneske sagtens forstå, komme hertil hvor der er koldt i forhold til deres hjemland.

Det var såmænd bare det

 

VH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en enkelt replik uden at afspore tråden.

De thailandske piger der kommer til Danmark for at arbejde på massage klinikkerne, er ikke små uskyldige guds lam fra de grønne rismarker. De fleste af dem stammer fra de grønne rismarker, men inden de kommer til Danmark har de været omkring en eller flere at turistbyerne i Thailand, hvor de har tilegnet sig visse færdigheder.

Min påstand er at de "blot" skifter varmen og kulturen i f.eks. Patay ud med det danske vejr og kultur. De skifter samtidig indtjenings niveau, og sikkert også attitude fra kunderne. Her trækker det naturligvis i negativ retning at familien er langt væk og positivt tillægger man så adgangen til gratis sundhedssystem osv.

Helt til rotterne er deres tilværelse altså ikke i Danmark, helt godt er det heller ikke. Men deres alternetiv er som oftest værre. Vi er desværre ikke alle født i et samfund hvor det at være tryg på alle områder er indbygget i grundloven.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til info: Så har Nina fået en ny pige på besøg i noget tid:

 

Noi på 40 år (fik jeg at vide), Hun lignene en fin lille sag med et par store nødder.

 

Hvis der er nogle som hopper på hende må i jo lige skrive en anmeldelse af det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha - jeg har været der ;) Er lidt usikker på hvordan hendes navn staves... jeg troede det var Nun, men hvis det er Noi, så fint nok!!!! Absolut gode nødder - dejlige naturlige og berøringsvenlige. I får ikke detaljer - men jeg skal tilbage, næste gang jeg kommer til Århus. Ikke for massagen - men ikke bare én men to fingre op bag i og en dejlig vild tøs, som så ud til at nyde det lige så meget som mig og tog sig god tid.... hov jeg ville jo ikke fortælle :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om nina holder ferie for tiden?

Gider ikke og køre helt fra Nordjylland forgæves, og Nina har ikke svaret på hendes tlf idag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun var åben forleden dag. Jeg var ikke der inde men kom forbi og så et åben skilt på døren.

 

Hun skifter dog telefon nummer ret meget da jeg altid synes der sidder et ny stykke papir med et nyt nummer på døren konstant.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Er der nogen, der ved, om Nina har åbent lør/søn?? I så fald, tiderne?

Redigeret af DirtyBeast

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Jeg har været der en lørdag engang, men tror det er noget 12 til 19 nogen (hvis der er kunder til det)

 

Ok, tak for svar, Pinkeye :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Var hos Nina idag. Havde håbet at møde den nye pige, da Nina selv er lige en tand for gammel til mig. Men jeg fik altså massage af Nina.

 

Håndklæderne var tydeligvis ikke skiftede, de var fugtige og ulækre at ligge på. Nina brugte alt for meget olie. Massagen havde ikke meget med massage at gøre, men handlede mest om at pirre omkring stjernen. Efter kun 10-12 min blev jeg bedt om at vende mig om (!). Lidt ligegyldigt olie pjaskeri fandt sted efterfulgt af det obligatoriske HJ med en finger i r.....

 

Hun snød altså ret meget med tiden, og det skal retfærdigvis siges, at dette nok gik op for hende, for efter HJ tilbød hun mere massage. Hun prøvede endog at lokke mig til endnu et HJ, men jeg afslog.

 

Jeg oplevede ikke, at hun vaskede sine hænder eller fingre, efter de havde været oppe i r.... på mig, så synes faktisk, det var lidt ulækkert at få massage af hende efterfølgende. Jeg havde ret svært ved at nyde det, og tænkte kun på, at de fingre nu kom over det hele på min krop. Da hun tilsidst lavede "kom-her" bevægelsen omkring mine kinder (en slags flirten fra hendes side går jeg ud fra) blev jeg godt nok lidt ilde til mode... 

 

Tilsidst lidt small talk på gebrokkent dansk og engelsk, hvor jeg tydede mig frem til, at Nina blev ved at sige "dææjli, dæææjli" og noget med, om jeg ville komme tilbage og "hente" hende (!!??? Synes det var lidt malplaceret, da hun er ca 20 år for gammel til mig).

 

Konklusion: Ikke den store success, kommer sgu ikke igen...

 

Vh Beast

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...