Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde en dialog med denne person https://annoncelight.dk/showad/367920

Men syntes godt nok ikke om måden hun er på fordi når man har givet sit tlf nummer til hende så ringer hun med hemmeligt og chikanerer en efterfølgende selvom man har sagt i telefonen at man ikke har lyst til aftale alligevel. 

Er der nogle som har mødt hende irl? Er hun ligeså ubehagelig i tlf som i virkeligheden? 

Mit råd giv ikke dit nummer til hende! 

Redigeret af Johnny2022

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej ja jeg har mødt hende mange gang. En real sød pige, dejlig former . Og hun slet ik sådan som du beskriver hende. 

Redigeret af DomM83

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har mange dårlig erfaringer som gør at hun vil snakke i telefonen inden hub møder en. Og hun ringer slet ikke på andre tidspunkt end den dag man har aftale med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DomM83 skrev, for 6 minutter siden:

Hun har mange dårlig erfaringer som gør at hun vil snakke i telefonen inden hub møder en. Og hun ringer slet ikke på andre tidspunkt end den dag man har aftale med hende. 

Jeg bliver lidt nysgerrig, men kender du hende eller er du hende?  

 

Kan bare se at alle dine kommentarer handler om hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnny2022 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg havde en dialog med denne person https://annoncelight.dk/showad/367920

Men syntes godt nok ikke om måden hun er på fordi når man har givet sit tlf nummer til hende så ringer hun med hemmeligt og chikanerer en efterfølgende selvom man har sagt i telefonen at man ikke har lyst til aftale alligevel. 

Er der nogle som har mødt hende irl? Er hun ligeså ubehagelig i tlf som i virkeligheden? 

Mit råd giv ikke dit nummer til hende! 

Ja jeg har også mødt hende. jeg har også givet hende  mit nummer  og hun har aldrig ringet på andre tidspunkter end den aftalt dag. Rigtig meget sød pige som er ærlig. Hun er  smule genert . Med god afrikanske former. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søren76 skrev, for 3 minutter siden:

Ja jeg har også mødt hende. jeg har også givet hende  mit nummer  og hun har aldrig ringet på andre tidspunkter end den aftalt dag. Rigtig meget sød pige som er ærlig. Hun er  smule genert . Med god afrikanske former. 

Jeg tror vist også at jeg skal stille dig det samme spørgsmål. 

I har begge oprettet jeres profiler samme dag og alle jeres kommentarer herinde handler om XL Mørk? Tilfældigt? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnny2022 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg bliver lidt nysgerrig, men kender du hende eller er du hende?  

 

Kan bare se at alle dine kommentarer handler om hende

Du lyder til en som brændt bro ved hende og derfor følger  nødsaget til at gøre dette?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DomM83 skrev, for 3 minutter siden:

Du lyder til en som brændt bro ved hende og derfor følger  nødsaget til at gøre dette?

 

Brændt bro? Nej ikke rigtig fordi jeg advarer bare andre om hende aka dig ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnny2022 skrev, for 5 minutter siden:

Brændt bro? Nej ikke rigtig fordi jeg advarer bare andre om hende aka dig ;) 

Du har jo ik mødt hende ?jeg har mødt hende så ved hvad jeg snakker om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnny2022 skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror vist også at jeg skal stille dig det samme spørgsmål. 

I har begge oprettet jeres profiler samme dag og alle jeres kommentarer herinde handler om XL Mørk? Tilfældigt? 

 

jeg er enig med dig, og har haft samme ubehagelige oplevelse med hende .

De 2 som skriver i denne tråd, får også mine alarmklokker til at ringe, ignorer hende/dem ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DomM83 skrev, den 16.4.2024 at 14:48:

Du har jo ik mødt hende ?jeg har mødt hende så ved hvad jeg snakker om. 

Ja right, du har mødt hende ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også mødt hende en enkelt gang. Har ikke oplevet opkald eller ubehagligheder fra hende. Hun virkede sød og der blev overholdt det aftalte, og hun passede på beskrivelsen, lav og fyldig :) Så ingen klager herfra, kun anbefaling!

Redigeret af Pedersen33

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pedersen33 skrev, for 19 timer siden:

Jeg har også mødt hende en enkelt gang. Har ikke oplevet opkald eller ubehagligheder fra hende. Hun virkede sød og der blev overholdt det aftalte, og hun passede på beskrivelsen, lav og fyldig :) Så ingen klager herfra, kun anbefaling!

Du har en profil som ser mere troværdig ud ;) 

Hvordan sad de ekstra fyld på hende? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mødte hende sidste år, sød nok pige som virker lidt nærvøs i tlf, men jeg fik en aftale i stand. 

Mødte hende på et toilet hun kender, hun sutter pik med ekstremt meget savl og små søde støn, hun tog en stor ladning og slugte. 

Hun er meget lac, store bryster, og man skal være til BBW piger, og oftest kan de piger virkelig sutte en ferm diller, men ud over det var det en sjov oplevelse med hende. 

6/10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Johnny2022 skrev, den 20.4.2024 at 07:52:

Du har en profil som ser mere troværdig ud ;) 

Hvordan sad de ekstra fyld på hende? 

 

Så hende desværre ikke uden tøj på men som jeg husker det, fik jeg lov at mærke efter på barmen, og der manglede ikke fylde :) om det samme gælder bagtil fandt jeg desværre ikke ud af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...