Hop til indhold
Guest Sonderholt

Bianca Paz - århus

Recommended Posts

Guest Sonderholt

 Første anmeldelse

Normal laver jeg ikke anmeldelser, men hun er virkelig hot,lækker krop,gode bløde bryster og en indbydende glat mis.

Hun overholder det der er aftalt i SMS,prisen synes jeg er rimelig.

Value for the money

Kommer tilbage 

Krop 10/10

Ydelsen 10/10 

 

 

 

 

Bianca Paz - Annoncelight
https://annoncelight.dk/showad/399857

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 29 minutter siden:

Her er så min version af den samme pige

ti

Smiler efterhånden….., de samme piger der huserer og styres af Vibyklanen (50/50, pigerne (ofte spansktalende)… snakker ofte ikke engelsk, styrer ikke selv telefonerne…., anmeldelser skrevet efter samme opbygning og ordvalg/lyd…,,nogle har travlt med at skaffe kunder til pigerne, då de kan tjene flere penge……

Usmageligt efter min mening…., blot en betragtning herfra……

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, 1 time siden:

Smiler efterhånden….., de samme piger der huserer og styres af Vibyklanen (50/50, pigerne (ofte spansktalende)… snakker ofte ikke engelsk, styrer ikke selv telefonerne…., anmeldelser skrevet efter samme opbygning og ordvalg/lyd…,,nogle har travlt med at skaffe kunder til pigerne, då de kan tjene flere penge……

Usmageligt efter min mening…., blot en betragtning herfra……

Og jeg er fuldstændig enig med dig på dette punkt. Det er faktisk blevet usmageligt, og jeg er så småt begyndt at fravælge pigerne med disse specifikke annoncer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 2 timer siden:

Smiler efterhånden….., de samme piger der huserer og styres af Vibyklanen (50/50, pigerne (ofte spansktalende)… snakker ofte ikke engelsk, styrer ikke selv telefonerne…., anmeldelser skrevet efter samme opbygning og ordvalg/lyd…,,nogle har travlt med at skaffe kunder til pigerne, då de kan tjene flere penge……

Usmageligt efter min mening…., blot en betragtning herfra……

Jeg må indrømme, at jeg er glad for at besøge disse piger, da jeg har en svaghed for latina piger, når det så er sagt, så er det meget tydeligt at se det samme mønster, som du er inde på. 

Jeg lærte stederne først at kende, da jeg var ny bruger, som må snart være 1 år siden vil jeg skyde på.

Nu kan jeg se du har været her i længere tid end jeg har og går ud fra, at du har en del viden omkring dette. Jeg er meget nysgerrig på at vide, hvordan det hele foregår, som kan sætte tingene i perspektiv. Man tænker ikke ligefrem med hovedet, når man er på besøg og hvad det er man bidrager til.

I forhold til Bianca er 10/10 måske også lige i overkanten, ham @Sonderholt virker meget troværdig :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan I garvede gutter forklare os newbs hvad i mener med de samme mønstre i annoncerne? Jeg har ikke penge til at besøge mere end en 5-10 om året, og jeg vil ikke spilde mit guld på fusere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skanderbronx skrev, 1 time siden:

Kan I garvede gutter forklare os newbs hvad i mener med de samme mønstre i annoncerne? Jeg har ikke penge til at besøge mere end en 5-10 om året, og jeg vil ikke spilde mit guld på fusere.

Læs det er massivt organiseret…., pigerne hentes hertil og flyttes rundt mellem Aalborg, Randers, Aarhus, Vejle…., de ved ikke hvor de skal hen ugen efter, skal tage i mod de kunder der sendes af telefonpasserne, skal aflevere 50 procent af al omsætning….

Piger der ikke kan et ord engelsk, kommer jo ikke af sig selv …..

Bevares, pigerne er ofte super smukke, fantastisk sex, og gode oplevelser er der bestemt, ellers ville de heller ikke kunne vokse sig så store….., tænker bare ordet “slaveri”, uden jeg kan komme det nærmere……, men finder det usmageligt, og vælger det fra, hvis jeg opdager det er piger på 50/50……

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skanderbronx skrev, for 3 timer siden:

Kan I garvede gutter forklare os newbs hvad i mener med de samme mønstre i annoncerne? Jeg har ikke penge til at besøge mere end en 5-10 om året, og jeg vil ikke spilde mit guld på fusere.

Jeg var også newbie til at starte med, men lagde hurtigt mærke til dette mønster, samme opbygning tekst osv. og man får tit i sms: "Hello baby wanna visit me"? Så ved man ligesom godt, hvad det er der foregår. 

Men man er for naivt til at tro, at der ikke sker noget bag lukkede døre, som mig selv.

Et eksempel kunne være denne pige, måske du har lagt mærke til det.

https://annoncelight.dk/showad/399437

Samme priser, ydelser osv. og opstillet på den måde.

Aarhusbanditten skrev, for 2 timer siden:

Læs det er massivt organiseret…., pigerne hentes hertil og flyttes rundt mellem Aalborg, Randers, Aarhus, Vejle…., de ved ikke hvor de skal hen ugen efter, skal tage i mod de kunder der sendes af telefonpasserne, skal aflevere 50 procent af al omsætning….

Piger der ikke kan et ord engelsk, kommer jo ikke af sig selv …..

Bevares, pigerne er ofte super smukke, fantastisk sex, og gode oplevelser er der bestemt, ellers ville de heller ikke kunne vokse sig så store….., tænker bare ordet “slaveri”, uden jeg kan komme det nærmere……, men finder det usmageligt, og vælger det fra, hvis jeg opdager det er piger på 50/50……

Er det et emne du har læst og blevet diskuteret herinde eller? I hvert fald så kunne et link være fedt, for ligesom at læse med hvad man ikke tænker over, når man er besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...