Hop til indhold
Simenvo

Nytt møte med Lady Cherie

Recommended Posts

Kun to uker etter mitt første møte med denne nådeløse, men vakre hex, måtte jeg bare se henne igjen. Denne gang i Hadsten, da jeg bor i Nordjylland og det er kortere vei.

Igjen åpnet hun døren i sin frekke og sobre bekledning og med det samme smil som jeg tidligere hadde møtt i Hellerup. Dog forsvant smilet etter vår sedvanlige prat med finslipning av møtets karakter, og nå var det hexen som trådte frem.

Første kommando var å kle meg naken, så til dusjen, for deretter å ta plass på den lærbekledde spankingbenk. I Hellereup var det kun spanskrøret som fikk råde, men denne gang hadde vi avtalt at hun skulle medbringe et assortert utvalg av instrumenter for avstraffelse, og at disse skulle benyttes etter hennes egne innfall.

På gulvet lå da disse spredt ut, og jeg forstod hurtig at det ville bli mange forskjellige mønstre som skulle avtegnes på min bagdel. Med en klump I halsen la jeg meg så over benken og håpet på at den ubarmhjertige hex ville vise i alle fall noe barmhjertighet. DET gjorde hun ikke!

Først var det oppvarming med det lette trestykket som vanlig, og først når bagenden var passe varm hentet hun frem det tyngre skyts, hvorpå hun valgte tæppe bankeren. Denne har både noe svai samtidig som den også er hård, og den treffer bredt.

Deretter var det ridepiskens tur, før det ble 50 rapp med spanskrøret, og hvor jeg ble kommandert til å telle. Slagene falt så hurtig at jeg knapt nok kunne rekke å telle før neste kom.

Da jeg trodde at hun hadde fått ut sitt veldige raseri og min bagende kunne få hvile, kom så den slemmeste av dem alle. En stor og tung trepaddle med de små huller, som skulle sørge for mindre luftmotstand når den traff. Den bet så hardt at jeg begynte å vri min bagdel, eller numse som hun kaller den, bort fra henne etter hvert slag, kun for å få den klare beskjed at hvis jeg ikke tok posisjon igjen, så ville det bare blir værre (om mulig).

Så var det den vidunderlige trøst med amming av hennes fantastiske bryster, og face sitting med en golden shower direkte i min munn uten avstand.

Sa jeg avslutning? Jeg hadde 90 minutter til rådighet og det var litt tid igjen. Den skulle så avsluttes med noen få rapp til. Jeg så nå til min forferdelse at det ble den grimme paddel igjen, og hun ønsket tydeligvis å påse at min bagdel ikke skulle glemme henne med det første. For etter bare seks til syv slag måtte jeg for første gang be om nåde.

Så glemmer man så alt for lett, og jeg ser allerede frem til vårt neste møte!

www.cherie.dk

20240404_214214.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
original_origi skrev, for 2 timer siden:

Hvor gammel vil du ca sige hun er? Har nemlig selv overvejet at besøge hende:)

Hej 

Du har allerrede i en af hendes tidligere anmeldelser, spurgt hvor gammel hun er, har du glemt det?

Hvorfor skriver du ikke til hende selv og spørger?

Du kan finde hendes e-mail adresse på hendes hjemmeside. http://www.cherie.dk

Du kan finde den under info.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er som alle hexer meget gammel, visstnok 103 år. Dog som alle av hennes slag så ser hun meget yngre ut. Hun MÅ bare oppleves!

PS! Jeg har visst to brugernavn. Jeg er altså den samme som Simenvo.

Redigeret af Simsbike59

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 4 timer siden:

Hej 

Du har allerrede i en af hendes tidligere anmeldelser, spurgt hvor gammel hun er, har du glemt det?

Hvorfor skriver du ikke til hende selv og spørger?

Du kan finde hendes e-mail adresse på hendes hjemmeside. http://www.cherie.dk

Du kan finde den under info.

 

Altså hvis du har gravet svaret frem må du meget gerne dele det. Det kunne også være der kom et andet svar denne her gang? Tænker ikke det skader at spørge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har læst meget posetivt om Cherie

 

jeg mistede dog modet for en 15 år siden

min fetish var lidt anderledes 

elsker flade alm ballerinasko som kvinder går i om sommeren eller når fødderne er blevet for trætte til festen

ønskede trampling

ydmygelse, skoslikning osv

blev mødt af en kvinde i røret der ikke ville tage imod at jeg fx købte et par sko til legen

Det blev til 10-15 gode år hos Domina Simone i stedet hvor jeg også tjente i privaten 

om sommeren lå jeg under havestolen som dørmåtte

naboer kunne se ind

når jeg ankom måtte jeg knæle i gangen

finde mig i hendes hunde der snusede og kravlede oven på mig

De var mere værd 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søde Dørmåtte

Hvorfor blander du så Domina Simone ind i din fetich ????????????????

Når nu det er en anmeldelse af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...