Hop til indhold
TheLion

GP’ernes mange sprudlende navne – hvad tænker I?

Recommended Posts

De damer, de herrer, brødre m.fl.,




 

Når man skal ud og vælge en GP, kan der være mange ting, man kigger på. En af de lidt mere sjove ting, som jeg har lagt mærke er GP’ernes valg af navne, og som de virker til at gøre noget ud af. Og her tænker jeg ikke nødvendigvis lige på selve det navn de har valgt – mere at de typisk sætter sådan et beskrivende ord foran.


Det kan være altid lige fra hot, naughty, passionate, sweet osv. Det er ikke nok bare at hedde f.eks. Megan. Det skal være “hot Megan” eller noget i den stil. Jeg er efterhånden stødt på en del GP’er, der lige smider sådan et lille, frækt tillægsord foran deres navn. Der er naughty Erica, young Ellie, sweet Jenny etc. Nogle gange kommer ordet også bagefter som i Milana young babe. Det er måske især de udenlandske GP’er der gør brug af det men også nogle danske.

 

Jeg tænker, det måske er lidt inspireret af, at de også mange steder giver navne på stripklubber, der kan være sådan lidt eksotiske. Engang med en af pigerne oplevede jeg faktisk, at jeg ikke vidste hvad navnet betød. Det var med sultry Rita – jeg anede slet ikke, hvad sultry betød, så jeg troede først, det var en del af selve navnet, men åbenbart er det sådan lidt noget der er passionsfyldt og erotisk på en brændende eller varm måde.

 

Jeg tænker, at konceptet med de her lidt kulørte navne måske er lidt at skabe et brand for pigen eller et navn som man husker. Formentlig er ideen måske også, at det gør at pigen måske sælger bedre.

 

 

Men hvad tænker I – er det noget som fungerer for jer. Lægger I mere mærke til en pige, når hun har et lidt mere “pikant” navn? Hvad er de bedste GP-navne I har oplevet gennem tiden?

 

 

God jagt derude :)


 


Jeg har også fundet en liste med et eksempel på ti australske strippernavne:

https://www.premiergirls.com.au/top-10-australian-strippers-for-2016/
 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gætter stærkt på, at man med en vis fordel også kan vælge et kunstnernavn, der typisk associeres med en yngre demografi, end den man selv tilhører. Hvis man nu fx er døbt Marianne, så kan man pludselig blive til en Mathilde i stedet for.

EDIT: Dertil kan man også sælge forskellige æstetikker/socialklasser: vestegnstøsen, naboens datter, osv.

Redigeret af nøddehaven

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheLion skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tænker, at konceptet med de her lidt kulørte navne måske er lidt at skabe et brand for pigen eller et navn som man husker. Formentlig er ideen måske også, at det gør at pigen måske sælger bedre.

Jeg vil mene, at du har fat i den rigtige ende her. Samtidigt kan jeg ikke sige mig fri for at have en fornemmelse af, at navne som “Naughty Nana”, “Delicious Diana” og lignende mest ligner noget markedsføring, som ANDRE har fundet på. Hvilket kan lede tankerne hen mod en bekymrende struktur. Men sådan er det selvfølgelig ikke hver gang, fx “Superdejlige danske Liv”, hvor den bekymring ikke er til stede.

Noget, som jeg tager som et dårligt tegn, er hvis pigen skifter navn. Altså fra fx Lucy til Maria, næste gang hun er at finde i Danmark. For hvorfor dog gøre det, hvis man gerne vil nyde genkendelsens glæde fra de gæster, hun forhåbentlig har givet en så god service, så de gerne kommer tilbage? Nej, det klinger mere af, at pigen ønsker at tage afstand fra det, som hun stod for, sidst hun var her.

Noget, som til gengæld er smart, og som i min optik er “de bedste GP-navne” er, hvis pigen anvender mere end ét navn, for så er det meget nemmere at slå sit navn fast. Eksempelvis kan Jessica være hvem som helst, men der er kun én Jessica Serrano. Mange Eva’er, men kun én Eva Nadine og kun én Eva Loren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BLUC2720 skrev, for 27 minutter siden:

Curly Mary. 
 

Glemmer hende aldrig. Toppen af toppen. Kan i huske hende:-)? 

Ja hende glemmer jeg aldrig ;) 

Og Little Schoolgirl Sophie fra samme slæng ville jeg også gerne se igen…

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lagt mærke til, at mange af pigerne starter med et M og slutter med et A.

Melinda, Maria, Marta, Melissa, Mona, Maja, Malina, Melina, Mila, Miranda… osv.

Jeg husker navnene på pigerne, og associere alt det frække, vi har haft sammen. Eks: 

Melinda - petite og vild i sengen, med på den værste. 
Melissa - Slank, blonde, skør på en dejlig måde. 
Maja - Kan virkelig sutte så englene synger. 

Jeg ser aldrig tillægsordet foran. Det siger mig egentlig ikke særlig meget. 

Redigeret af udinaturen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Piger hvis navne  som slutter på "a" tænder noget i mig, og særligt hvis det er et italiensk klingende  navn.

Laura, Mia, Sophia, Flora, Isabella, Ariana, Luna, Sigga, Angelina osv. ..

 ...så er der selvfølgelig Kate og Lærke.

Måske pigenavne som ender på "a" og "e" lyder blødere/feminint og er fra romansk/latinske sprog/lande som signalere sensualitet osv. ?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Angående navne der slutter med A - altså, jeg er så gammel at jeg engang brugte annoncer i EkstraBladet til at finde damerne. Der gjaldt det om at stå først i den lange række af små annoncer. Der var mange som hed Anna, Annabell eller mere kunstige navne/kliniknavne som A babe slået af A Baal,simpelthen fordi avisen var så bibliotekaragtig at den satte annoncerne alfabetisk. Mærkeligt men sproget har sine evner til at skabe genkendelse. Der var dengang ikke mange og lange forklaringer på pigens evner eller romantiske eller sexede lyster. Korte annoncer er billigere: Masha, Amager, sex og pariserfransk, tlf. xx xx xx - bare et eksempel

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Jeg vil mene, at du har fat i den rigtige ende her. Samtidigt kan jeg ikke sige mig fri for at have en fornemmelse af, at navne som “Naughty Nana”, “Delicious Diana” og lignende mest ligner noget markedsføring, som ANDRE har fundet på. Hvilket kan lede tankerne hen mod en bekymrende struktur. Men sådan er det selvfølgelig ikke hver gang, fx “Superdejlige danske Liv”, hvor den bekymring ikke er til stede.

 

(…)

Det ved man jo aldrig. Jeg har bare lagt mærke til, at rigtig mange af pigerne bruger det. Jeg ved ikke, om det er dem selv eller nogle andre, der finder på det til dem. Det er forhåbentlig dem selv.


Det er netop mest hos de udenlandske GP’er, man ser den slags navne – det kan der være mange årsager til. Hvis du tænker på, om nogle af de udenlandske piger har pimps eller bagmænd, så ville det i hvert fald være mange hvis man skulle tænke det ud fra brugen af navne. 
 

Der er nok andre ting, der ville slå ud der først og fremmest hvis det var. Men man må jo håbe de færreste har det – især i de lidt dyrere prislejer.

 

Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

(…)

 

Noget, som til gengæld er smart, og som i min optik er “de bedste GP-navne” er, hvis pigen anvender mere end ét navn, for så er det meget nemmere at slå sit navn fast. Eksempelvis kan Jessica være hvem som helst, men der er kun én Jessica Serrano. Mange Eva’er, men kun én Eva Nadine og kun én Eva Loren.

Jeg ved ikke, hvor mange Eva’er der er. @Eva Nadine er jo kendt herinde, Eva Loren ved jeg ikke hvem er – det kunne lyde henad noget svensk. Men jeg tør næsten ikke bringe Norge og Sverige ind i diskussionen her. Jeg besøgte en anden rigtig fin en af slagsen her for nylig men det var ikke en af de to du nævner.

 

Jeg vidste slet ikke, at du havde holdninger til lige alt det?


 

udinaturen skrev, for 2 timer siden:

Jeg har lagt mærke til, at mange af pigerne starter med et M og slutter med et A.

Melinda, Maria, Marta, Melissa, Mona, Maja, Malina, Melina, Mila, Miranda… osv.

 

(…)

Jeg ved ikke lige med delen med “m”. Mange pigenavne starter også med “c” eller “s” f.eks. Men ja, mange af dem ender på “a” ligesom drengenavne mange steder ender på et “o”. Det tror jeg har noget at gøre med navnenes oprindelse.

 

Jeg tror måske mere, mit indlæg går på de helt særlige navne som bruges af f.eks. GP’er som lige er lidt mere pikante end normalt og ofte netop får smidt et par bevingede ord op foran, typisk netop tillægsord. 


 

ppd skrev, for 2 timer siden:

Ja. Piger hvis navne  som slutter på "a" tænder noget i mig, og særligt hvis det er et italiensk klingende  navn.

Laura, Mia, Sophia, Flora, Isabella, Ariana, Luna, Sigga, Angelina osv. ..

 ...så er der selvfølgelig Kate og Lærke.

Måske pigenavne som ender på "a" og "e" lyder blødere/feminint og er fra romansk/latinske sprog/lande som signalere sensualitet osv. ?

Som allerede skrevet til et andet medlem, så er det netop det at mange pigenavn ender på “a” og mange drengenavne på “o”. Det skyldes netop formentlig deres oprindelse og noget med latin som sprog. Jeg har ikke tænkt det med at de skulle ende på et “e” særlig mange dog – jeg tror nok et “a” ville være blødere der.

 

Nu nævner du selv to navne der ikke ender på et “a”. Men man kunne netop finde på andre navne som Henriette, Sofie, Molly etc. Måske har du ret i at en del også ender på et “e” – nok flest på et “a”.

 

Jeg tror netop den slags nok kommer af navnenes oprindelse f.eks. fra latin. De kan også komme fra andre steder.

 

Uanset hvad så er ideen med indlægget her mest netop at diskutere de mere kulørte navne som pigerne bruger. Når det bliver med hot, naughty, passionate, sweet etc. Altså om de mere pikante navne gør en forskel – især brugen af de ekstra ord foran navnet? Mere så det ikke bliver en alt for langhåret diskussion.


 

Jeg var for øvrigt i tvivl om hvad jeg skulle kalde de navne som jeg netop her tænker på i overskriften – lettere sprudlende, pikante, eksotiske? De kan netop minde om dem fra en stripklub :)
 


 

* Milana young baby skulle der selvfølgelig have stået.

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

* Som sagt kan navne netop nok stamme fra forskellige sprog f.eks. latin.


Jeg kommer næsten til at tænke lidt på gymnasietiden her.

 

Ideen var måske mere, om det ville gøre en pige mere interessant for jer, hvis hun f.eks. hed “hot Megan” end bare Megan? :)

 

 

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes da Sweet Katrynaaa og Matylda Babe havde nogen vanvittigt gode navne. Min absolutte favorit @SweetKisses fortæller jo en af hendes specialiteter med sit navn, og jeg synes da også at @SEXY JASMIN HERLEV kan noget med sit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 2 timer siden:

Min absolutte favorit @SweetKisses fortæller jo en af hendes specialiteter med sit navn,

Plus det lød bedre end feks VådtØkoBlæs eller GummiiNummi ;) :P

 

Selv om GummiiNummi kan et eller andet så er Julies valg bedre :rolleyes:

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo bla. for at skille sig ud :)

Camilla hvem?? 
Camilla Hansen…

Camilla Hansen hvem??

Så er der nok lidt færre der hedder Camilla Husmor ;) Og det er meget rammende for mit udseende og alder tænker jeg. Og meget jordnær.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er totalt ligeglad hvad pigerne hedder, kalder dem aldrig ved navn alligevel. Det drejer sig sq mere om hvordan de ser ud, og om der er et forhold mellem pris og ydelser….

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 22 timer siden:

Jeg synes da Sweet Katrynaaa og Matylda Babe havde nogen vanvittigt gode navne. Min absolutte favorit @SweetKisses fortæller jo en af hendes specialiteter med sit navn, og jeg synes da også at @SEXY JASMIN HERLEV kan noget med sit.

Fedt med nogle flere navne på banen. Jeg tror faktisk, du her har nævnt en del af/nogle af de navne, der stikker ud for mig blandt GP’er. Hvis vi tager sweet Katryna – jeg tror vist ikke de tre a’er var meningen – og Matylda babe, så er/var det nogle gode, genkendelige navne.

 

Jeg synes egentlig også, at Sultry Rita er ret godt bortset fra at “sultry” måske netop var svært for mig at finde ud af hvad betød. Jeg synes egentlig også, Milana young baby var godt, og det er et af navne jeg husker. 18 y.o. petite Kate er også ret fint, men kan være lidt besværligt når man lige skal skrive hele navnet. Sweet Jenny er også ok fint og simpelt.

 

@SweetKisses som jo også hedder Julie er også ret fint.


Det virker som om der lige kommer et par ekstra kommentarer om det navn her:
 

Dillermand Junior skrev, for 20 timer siden:

Plus det lød bedre end feks VådtØkoBlæs eller GummiiNummi ;) :P

 

Selv om GummiiNummi kan et eller andet så er Julies valg bedre :rolleyes:

Haha, f.eks. SweetWetBlowWithout eller noget i den dur lyder da heller ikke helt skidt, men det er nok et bedre navn hun endte med. Jeg har dog aldrig besøgt pigen.

 

Når jeg spørger lidt ind til det med navne, er det også fordi jeg virkelig har skulle kæmpe med at holde styr på alle de mange navne, når jeg f.eks. har skulle skrive anmeldelser – især når der netop lige kommer ekstra ord eller to på navnet.

 

 

Kubrick skrev, for 7 timer siden:

Er totalt ligeglad hvad pigerne hedder, kalder dem aldrig ved navn alligevel. Det drejer sig sq mere om hvordan de ser ud, og om der er et forhold mellem pris og ydelser….

Fair nok. Jeg tror måske bare, at tanken gik på, om navnet kunne være med til at gøre pigen lidt mere indbydende eller som noget man bedre husker. Selvfølgelig er ydelser, om hun f.eks. er vildt dyr/priser, udseende, hvordan hun er etc. også noget der spiller ind.



Jeg gad netop stadig vide, om det er noget der er mere attraktivt for andre hvis pigen har et godt navn? Det virker måske lidt som om det er for nogen men for andre gør navnet måske ingen forskel :)

 


/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
CamillaHusmor skrev, for 13 timer siden:

Det er jo bla. for at skille sig ud :)

Camilla hvem?? 
Camilla Hansen…

Camilla Hansen hvem??

Så er der nok lidt færre der hedder Camilla Husmor ;) 

 

Dillermand Junior skrev, den 14.4.2024 at 23:12:

Kunne også helt lavpraktisk være så man ikke diskuterer hvilken af de 20 Mariaer der anbefales ;) :P

Lige præcis min pointe at tilføje et lille minderigt  ord foran et navn som feks. Little Alessia eller Sexy Sarah eller bagved som i feks. Milena Big Boobs, Jennifer Romantica eller Jacky Brown er jo for at skille sig ud fra andre med lignende navne. Ellers ville det være endnu mere forvirrende med søgninger og anmeldelser. 

 

Hvis ikke man har et navn som feks. Jessica Serano eller Vicky Basno som vel nærmest er unikke kunstnernavne som ingen andre bruger så skal man jo skille sig lidt ud. 

 

Jeg er enig i at Julies navn er rigtigt smart for havde hun kaldt sig Søde Julie eller Sweet Julie ville der alligevel måske være andre der kaldte sig det samme eller noget tæt på. og selv om flere bruger ordet Sweet sammen med deres navn så er @SweetKisses unikt nok og fortæller jo hvad man kan forvente. 

 

Jeg elsker også @Miley_for_pleasure det navn skilte sig lynhurtigt ud fra mængden og er et man husker og lægger mærke til. 

Jeg elsker også navnet @Vixenida hvis jeg husker rigtigt legede hun lidt med Sugardating og er en slags Hotwife men havde hun kaldt sig Sugar Ida eller Hotwife Ida  så ville det alligevel være noget en anden også kunne finde på at kalde sig men ved at bruge Vixen der er en hun ræv men er blevet brugt som betegnelse for en sexet kvinde med temperement op igennem Sexplotation bølgen så skiller hun sig ud og har et navn man lægger mærke til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dristige skrev, for 45 minutter siden:

Jeg mener at huske at @JenniferRomantica hedder hvad hun hedder, fordi hun tog navnet da hun i sin tid arbejde på hedengangne Romantica - men det er jo et godt navn

Det er helt korrekt^_^.. Jeg bruger heller ikke JenniferRomantica nogen andre steder heller ikke i min annonce fordi det netop bare var fordi det var der jeg startede og det var kortere end JenniferCopenhagenSaunaClub:lol:.. Hvorfor jeg valgte Jennifer i sin tid det husker jeg virkelig ikke engang:ph34r:.. Jeg har sikkert bare godt kunne lide navnet:P.. Det er jo omkring 9 år siden jeg valgte det.. Da jeg en kort periode arbejdede på SG fik jeg tilnavnet Jewel mener jeg men det har jeg heller ikke ladet hænge fast.. 

Efterhånden har alle jo tilnavne så man skiller sig næsten mere ud med et navn vælger jeg at tro:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Efterhånden har alle jo tilnavne så man skiller sig næsten mere ud med et navn vælger jeg at tro:lol:.. 

Du har altid din plyssede onesie og skønne personlighed til at skille dig ud fra mængden <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...