Hop til indhold

Recommended Posts

Krill skrev, for 5 minutter siden:

Hun er Aalborg nu.

vil også gerne høre lidt om hende

Hun er vist ret lækker, hvis billeder hun har sendt er ægte ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 3 timer siden:

Prøv at spørger hende ;) 

Nej er ingen på hendes annonce, det skriver hun jo også ;) Hun har sendt privat (læs din pb) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, well..... jeg skrev til hende og fik et noget ubehøvlet svar tilbage om kun at skrive til hende på dagen (SELVOM teksten åbner op for noget andet - og IKKE har en liste over hendes "dage"). Jeg fik også besked på ikke at gemme hendes nummer.....men hvorfor dog?

Og - hendes annonce minder uhyggeligt meget om denne: https://annoncelight.dk/showad/320808 - der dog så har et par datoer nævnt. Den GP er så bare i Fredericia.... Så enten er der et samarbejde, eller den ene har "lånt" teksten fra den anden. Who knows...

Det hele ser lidt underligt ud - og i det mindste kan man vel svare bare nogenlunde pænt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Camino skrev, for 6 minutter siden:

Well, well..... jeg skrev til hende og fik et noget ubehøvlet svar tilbage om kun at skrive til hende på dagen (SELVOM teksten åbner op for noget andet - og IKKE har en liste over hendes "dage"). Jeg fik også besked på ikke at gemme hendes nummer.....men hvorfor dog?

Og - hendes annonce minder uhyggeligt meget om denne: https://annoncelight.dk/showad/320808 - der dog så har et par datoer nævnt. Den GP er så bare i Fredericia.... Så enten er der et samarbejde, eller den ene har "lånt" teksten fra den anden. Who knows...

Det hele ser lidt underligt ud - og i det mindste kan man vel svare bare nogenlunde pænt.

Mig svarede hun pænt, så det kan jeg ikke pege fingre af. Om de to piger deler tekst med hinanden, har jeg ingen idi om. Jeg har dog set et billede af Maja, og hun minder på ingen måde om anden annonce. Maja har lidt tusser hist og pist, og en Fyldig D ( * ) ( * ) 

pas på med at henvise til anden pige, det kostede mig en advarsel sidst jeg gjorde det, og de “voksne” er pænt ude med riven pt. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Caliente skrev, for 8 minutter siden:

Mig svarede hun pænt, så det kan jeg ikke pege fingre af. Om de to piger deler tekst med hinanden, har jeg ingen idi om. Jeg har dog set et billede af Maja, og hun minder på ingen måde om anden annonce. Maja har lidt tusser hist og pist, og en Fyldig D ( * ) ( * ) 

pas på med at henvise til anden pige, det kostede mig en advarsel sidst jeg gjorde det, og de “voksne” er pænt ude med riven pt. ;) 

well, tak - men jeg reklamerer ikke for anden pige - påpeger bare ligheden med en anden annonce....som undrer mig.

og din oplevelse med Maja var - hvordan?

Del dette indlæg


Link til indlæg
El Camino skrev, for 7 minutter siden:

well, tak - men jeg reklamerer ikke for anden pige - påpeger bare ligheden med en anden annonce....som undrer mig.

og din oplevelse med Maja var - hvordan?

Min oplevelse blev ikke til noget, hun tog hjem til Jylland, men jeg var nysgerrig på hende. Har set billede af hende, og der passede hun pænt ind. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...