Hop til indhold
Bigstok

Fremragende fyraftensknald hos Sera i Aarhus

Recommended Posts

De herrer,

Her den anden dag på arbejde hørte jeg at der skulle være en vigtig fodboldkamp i byen. Jeg følger så absolut ikke med i nogen form for sport, så det eneste jeg fangede var at "de hviie" skulle spille mod nogle andre og det var vist en større begivenhed. Det ville jo være synd for alle de dejlige piger i byen, hvis de skulle gå ned i den omsætning den aften, når nu alle de boldfikserede mænd havde andet at tage sig til, så jeg benyttede lejligheden til at finde mig et fyraftensknald.

Det var noget tid siden jeg sidst havde været på besøg hos en thai i byen, så jeg kiggede Annoncelight igennem og umiddelbart fangede Seras annonce (https://annoncelight.dk/showad/370610) mit blik. Der var en enkelt anmeldelse af hende her på EG, som dog efterhånden var ca. et halvt år gammel, men den så lovende ud. Skrev straks til Sera, som svarede med det samme og vi havde hurtigt en aftale i stand.

Stedet var diskret i en privat lejlighed i et lidt kedeligt etagebyggeri i udkanten af Viby. Det var en længere køretur derud eftersom der var en del trafik på byens hoved-færdselsårer. For dem som ikke har deres daglige gang i Aarhus foregår der nogle ting for tiden omkring Vesterbro Torv, som belaster trafikken en del. Og så var der jo føromtalte fodboldkamp - jeg så rigtig mange glade mennesker i hvidt på vej mod stadion.

Blev hurtigt lukket ind i den lille lejlighed af lille Sera, som simpelthen var gudesmuk. Billederne lyver ikke og de er netop opdateret kan jeg se på den aktuelle annonce. Sera beklagede lidt over sine engelskkundskaber, men her synes jeg hun sætter sit lys under en skæppe, for jeg vil mene hun taler bedre engelsk end 3/4 af de thaipiger jeg har besøgt, sådan rundt regnet. Kommunikationen fejlede i hvert fald ikke noget og vi fik afregnet 1200 kr for 45 min, som inkluderede økoblow og afslutning i munden. 

Hun var iklædt en elegant, kort kjole uden noget indenunder. Den røg hurtigt af og vi startede seancen på sengen med gensidige kærtegn og intense tungekys. Sera har for en thaipige meget begrænsede tatoveringer. Brysterne har fået lidt hjælp på vej og hun er glatbarberet for neden. Efter lidt tid fik jeg en omgang meget pirrende massage, inden vi gik over til elskovsakten, som skulle vise sig at være en særdeles passioneret affære. Indledning med et meget kompetent blowjob, hvor jeg tror Sera på et tidspunkt forsøgte at deepthroate mig, hvilket dog ikke helt lykkedes. Så på med gummi og sex i adskillige, lækre positioner. Sera holdt sig som sagt ikke tilbage med grådige tungekys under akten, så jeg forsøgte at prioritere stillinger, hvor det lod sig gøre, men doggy mestrede hun også til perfektion. 

Efter jeg havde sluttet af i munden på hende, mamma mia, var der stadig ca 10 min tilbage af seancen. Her er det jo altid spændende at se hvad der sker. Sera viste sig at tilhøre den exceptionelle klasse af GP'er, som ikke har travlt med at få kunden videre, efter gassen er gået af ballonen so to speak. Vi brugte den resterende tid på at ligge arm i arm og hyggesnakke om Thailand og andre småting der faldt os ind. 

Simpelthen et skønt fyraftensknald leveret af en meget imødekommende og nærværende Sera, som helt sikkert får besøg af undertegnede igen. Hun har været i flere byer tidligere og det er nok for meget at håbe på at hun bliver i Aarhus længe. Men med den service kører jeg gerne længe for at besøge hende igen.

Det eneste der trak ned i oplevelsen for mig var lokationen, som godt kunne være bedre. 

God weekend til jer derude!

PS Jeg er stadig lykkeligt uvidende om fodboldkampens resultat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigstok skrev, for 18 minutter siden:

PS Jeg er stadig lykkeligt uvidende om fodboldkampens resultat. 

Både dig og AGF scorede.

1-0 til AGF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for din anmeldelse og godt beskrevet, det havde jeg brug for. 

Jeg har længe haft øje på Sera helt tilbage, da hun opholdte sig i Viborg/Randers, men det var for langt væk tænkte jeg. Jeg havde lagt mærke til, at hun er dukket op i Aarhus for nyligt og blev mega begejstret over tanken, om det måske skulle være nu.

Det er også et stykke tid siden for mig, at være på besøg hos en thai med succes. Men jeg må ærligt sige at thaipiger ikke tænder mig så meget som latinas, samt at jeg ikke har haft de bedste oplevelser med tidligere thaipiger, som gjorde at jeg var tøvende om jeg skulle besøge Sera. 

Ved du hvor lang tid hun er i Aarhus endnu? @Bigstok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mike56 skrev, for 10 minutter siden:

Mange tak for din anmeldelse og godt beskrevet, det havde jeg brug for. 

Jeg har længe haft øje på Sera helt tilbage, da hun opholdte sig i Viborg/Randers, men det var for langt væk tænkte jeg. Jeg havde lagt mærke til, at hun er dukket op i Aarhus for nyligt og blev mega begejstret over tanken, om det måske skulle være nu.

Det er også et stykke tid siden for mig, at være på besøg hos en thai med succes. Men jeg må ærligt sige at thaipiger ikke tænder mig så meget som latinas, samt at jeg ikke har haft de bedste oplevelser med tidligere thaipiger, som gjorde at jeg var tøvende om jeg skulle besøge Sera. 

Ved du hvor lang tid hun er i Aarhus endnu? @Bigstok

Det kan jeg desværre ikke svare på, jeg spurgte ikke ind til det. Hvis du har overvejet det længe, så slå til mens du har chancen, jeg tror ikke du bliver skuffet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bigstok skrev, for 11 minutter siden:

Det kan jeg desværre ikke svare på, jeg spurgte ikke ind til det. Hvis du har overvejet det længe, så slå til mens du har chancen, jeg tror ikke du bliver skuffet. 

Pengene er blevet brugt på en anden pige, som jeg har været hos for nyligt, så der skal lige spares op og energi igen til en ny tur.

Valget kan sagtens falde på Sera når det når dertil og hun stadigvæk er i Aarhus, men det er nok for meget at håbe på, som du selv nævner. 

Der er jo så mange smukke og fantastiske piger derude, som er på min to-do liste og en af dem er selvfølgelig Hottie, som jeg stadig ikke har formået at få besøgt endnu.

Men ja, Sera er helt klart i mine overvejelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

15/4 skulle ifølge min korrespondance med Sera være sidste dag i denne omgang i Århus. Så vi kan håbe på at hun er på arbejde igen i morgen og mandag. Desuden lukker hun for annoncen når hun holder fri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen af jer faste kunder hos Sera som ved om hun permanent er i Aarhus nu? Man kunne jo godt håbe på, at hun snart ville tilbage til Aalborg igen. Jeg fik desværre aldrig mødt hende, da hun var heroppe sidst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dillermanden skrev, for 15 timer siden:

Er der nogen af jer faste kunder hos Sera som ved om hun permanent er i Aarhus nu? Man kunne jo godt håbe på, at hun snart ville tilbage til Aalborg igen. Jeg fik desværre aldrig mødt hende, da hun var heroppe sidst. 

Man kunne jo også håbe på at hun ville tilbage til Odense, hvor der iøvrigt også ligger anmeldelser :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...