Hop til indhold

Recommended Posts

Mit besøg hos Bianca i går aftes var så dejligt, at jeg følte for at dele oplevelsen.

https://annoncelight.dk/showad/399857

Bianca er en super sød og dejlig pige, som leverede varen fra start til slut.

Jeg vil sige hun er endnu frækkere i virkeligheden end på billederne. Dejlig røv og bryster som bare skulle krammes. Fin indlevelse med øjenkontakt, støn osv. og fik det jeg kom for. Jeg er fuldt ud tilfreds med oplevelsen med et smil på læberne.

Hende kan jeg klart anbefale. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg betvivler slet ikke at I har haft en god oplevelse, så her er mit billede af hende.

Ja det er hende på billederne, så hun er rimelig middel hvad angår skønhed vil jeg sige.

Hun er smilende og godt humør så plus for dén del, hun kan dog ikke forstå ret meget da hendes engelsk er temmelig mangelfuld, så forvent ikke dybe samtaler.

Med hensyn til sex delen så er jeg knap så imponeret. Hun sutter ok, dog ødelægger det stemningen lidt når fake støn starter allerede der.

Når man skal slikke hende gør hun hvad hun kan for at få sig placeret i en stilling så man ikke rigtig kan komme til ( klassisk trick i bogen ) hvilket også tyder på hun nok nyder det knap så meget, hendes fake støn har ikke ændret rytme overhovedet.

Hun starter ud med at ride, og det minder mest af alt om en epeleptiker der har drukket for meget red-bull, tydeligvis for at få én til at komme hurtigere( ednu et gammelt trick), men det virker lidt komisk og akavet. Da det ikke ser ud til at virke foreslår hun doggy, fedt nok tænker jeg så kan der komme lidt ro på igen, dog kan jeg mærke der er et par fingre omkring min pik hele tiden ( dybt suk ).

Jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, 1 time siden:

Jeg betvivler slet ikke at I har haft en god oplevelse, så her er mit billede af hende.

Ja det er hende på billederne, så hun er rimelig middel hvad angår skønhed vil jeg sige.

Hun er smilende og godt humør så plus for dén del, hun kan dog ikke forstå ret meget da hendes engelsk er temmelig mangelfuld, så forvent ikke dybe samtaler.

Med hensyn til sex delen så er jeg knap så imponeret. Hun sutter ok, dog ødelægger det stemningen lidt når fake støn starter allerede der.

Når man skal slikke hende gør hun hvad hun kan for at få sig placeret i en stilling så man ikke rigtig kan komme til ( klassisk trick i bogen ) hvilket også tyder på hun nok nyder det knap så meget, hendes fake støn har ikke ændret rytme overhovedet.

Hun starter ud med at ride, og det minder mest af alt om en epeleptiker der har drukket for meget red-bull, tydeligvis for at få én til at komme hurtigere( ednu et gammelt trick), men det virker lidt komisk og akavet. Da det ikke ser ud til at virke foreslår hun doggy, fedt nok tænker jeg så kan der komme lidt ro på igen, dog kan jeg mærke der er et par fingre omkring min pik hele tiden ( dybt suk ).

Jeg kommer ikke igen.

Det er jeg ked af at høre, at du havde en træls oplevelse, det kan jo ske. Det var nok ikke bare lige mit billede af hende.

Jeg gik ikke så meget op i at det skulle være perfekt, men et dejlig knald som erstattede de dårlige oplevelser med andre piger, og der synes jeg Bianca leverede på det synspunkt. Et bonus var at hun selv forslog at have sex foran spejlet, som gjorde oplevelsen endnu frækkere.

Der er selvfølgelig altid ting, som kunne have været bedre, men her forventede jeg hellere ikke at det skulle være perfekt sammenlignet med @Hottie ( som jeg stadigvæk ikke har fået besøgt ) der er elsket af mange herinde. Hun er vist også ny som står i hendes tekst, måske hun skulle have mere tid. 

I sidste ende er alle GP'er professionelle og yder en service for os kunder, men nogle gange kan det også gå hen og blive for meget, det var måske det du oplevede.

Redigeret af Mike56

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...