Hop til indhold
DSB

Hjælp til regnskab hvad er jeres erfaring

Recommended Posts

Erfaring fra dem der har brugt eller bruger revisor og betaler med sex som mod ydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Men ... helt seriøst ... jeg ville holde mig langt væk fra en revisor, der tilbyder assistance i bytte for sex.

Hvis han får indblik i ens økonomi kan han hurtigt få en klemme på en. Også selv om alt er i orden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Panda skrev, for 1 time siden:

Jeg har erfaring med at blive taget bagfra af Skat.

Bortset fra lige i dag, hvor det vælter ind med penge i tilbagebetalinger ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 3 timer siden:

Seriøst? Find en ordentlig revisor og betal hvad det koster. Aldrig bland business og sex.

Jeg giver Liv helt ret. Jeg er godt nok selv revisor, og har hjulpet 2 GPere gennem tiden, så ja det er nok dobbeltmoral, men af erfaring bliver man klogere. 

Der er noget juks, at have et så tæt forhold mellem revisor og klient. Helt ærligt tror jeg ikke der er mange revisorer, der vil "rynke på næsen", hvis du kommer med dine bilag, og beder dem om at lave dit moms og skatteregnskab, og så dyrt er det heller ikke. 

Den næste ting er anonymiteten. Hvis det er en godkendt revisor skal han faktisk have alle dine personlige oplysninger, bare du stiller ham et spørgsmål, og han skal opbevare disse oplysninger i min. 5 år. Jeg bruger kopi af kørekort, sygesikringsbevis etc.. 

Den annonce du linker til tilbyder at møde dig på klinik, for at bevare anonymitet, det tyder på, at vedkommende vil lave regnskab i dit navn. Der virker ikke særligt seriøst.

Du kan faktisk komme langt med et billigt bogførings program, f.eks. E-conomic eller Dinero også bruge et forum på nettet, hvor du kan stille spørgsmål. Du behøver jo ikke oplyse branche på sådan en forum. Det er jo også lige meget om du sælger håndtegnede kort, spegepølser eller noget helt tredie. Bogføringsprogrammer laver i dag momsopgørelser, som du kan taste direkte i på skats portal, ligesom overskud til selvangivelsen.

God arbejdslyst.

BR

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gad vide hvorfor det skal være kvinder, når han har tænkt sig at finde en god pris? Der er da ikke noget i vejen med mænds penge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Der er en anden annonce fra en revisor, der er lidt mere klar i spyttet:

https://annoncelight.dk/showad/205961

E-mail adressen er næsten den samme for de to annoncer, så mon ikke det er den samme.

Og (nu er der nok en advarsel på vej til undertegnede) måske er TS interesseret i at lodde stemningen fordi ... ja.

Redigeret af Panda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude:)

Bemærk venligst lige :

Alle kan kalde sig revisor, men det er ikke tilladt at kalde sig godkendt, registreret eller statsautoriseret revisor uden at være det. Der findes to grupper af revisorer i Danmark, som må revidere regnskaber. Det er statsautoriserede revisorer og registrerede revisorer.

Gør jer selv den tjeneste at bruge: Det er statsautoriserede revisorer og registrerede revisore

Alle andre selvudnævnte revisorer er at betragte som : "gør det selv folket" - "klamphuggere" - "5 tommelfingre på hver hånd" - i samme kategori som juraens ;"vinkelskrivere"

Foruden mit funktionærjob havde jeg sideløbende mit eget selvstændige erhverv i 40 år. De første 5 år havde jeg en af de disse tvivlsomme revisorer - klog som en i helved - fandens kal - og det med skattelovgivning det magtede han ikke sådan rigtig - han nåede at sende mig til "Torskegilde" 2 gange og han tabte begge gange - han magtede ikke lovgivningen og det var jo det jeg købte kam til at gøre - at han kunne agere indenfor lovens rammer.

Efter 5 år fik jeg nok af denne kvaksalver og skiftede til en Registeret revisor og ham havde jeg de næste 35 år, og ingen brok fra min side.

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det erfaring med revisor der søge damen. Jeg vil høre om nogle har brugt manden og i det tilfælde hvad er erfaring.

Alt anden i finder på er ikke relevant for tråden. 

Håber der kommer nogle med erfaring fra overnævnte revisor.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, den 12.4.2024 at 11:51:

Han kalder sig "Revisor66" Mon ikke det bør være "Revisor69" :rolleyes:

Trådstarter stillede et seriøst spørgsmål - og forventer seriøse svar.

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stapler skrev, for 11 timer siden:

Trådstarter stillede et seriøst spørgsmål - og forventer seriøse svar.

  •  

Jeg vil anbefale moderator  at købe sine sko et nummer eller to større næste gang. 

Hvis dette er stilen fremover, klarer jeg mig fint uden Eroguide. Jeg er sikker på at Eroguide også klarer sig fint uden mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
weber skrev, for 10 timer siden:

Hvis dette er stilen fremover, klarer jeg mig fint uden Eroguide.

At du får en advarsel for afsporing er ikke et oplæg til yderligere diskussion eller opfordring til endnu en afsporing.

  •  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...