Hop til indhold
CPHX

Erika fra Rusland (Hovedvejen i Glostrup)

Recommended Posts

For et par dage siden besøgte jeg Erika for tredje gang.

Den første gang har jeg beskrevet i en kommentar til en anden anmeldelse for noget tid siden.

Den måde, Erika møder én i døren, er bare vidunderlig. Et lidt genert men stort smil. En upåklagelig service med at tage tøjet af mig og lægge det pænt sammen undervejs.

Hendes blowjobs er bare helt vildt dejlige. Nogen har bare en medfødt evne til at mærke, hvordan en pik skal behandles - Den evne har Erika!!!

Det er også vidunderligt at slikke hende. Ikke det mindste dårlige smag, og hun virker til oprigtigt at nyde det!

Det er ikke nemt at finde så meget nærvær i de udlandske piger, synes jeg. Her er Eriks også en undtagelse. Hun er totalt meget til stede, og hun er god til at mærke, hvis der er noget, der skal gøres anderledes.

Når Erika kommer tilbage i slutningen af maj, så skal hun helt sikkert besøges igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

I also visited her yesterday, a very beautiful girl, and she smiles all the time. I liked that she was very clean and gave a very strong blowjob, which excites me very much.

Redigeret af bsbvsbndbu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede det var forbudt at handle med Rusland eller købe russiske varer:-P, spøg til side og finder selv ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHX skrev, for 12 timer siden:

For et par dage siden besøgte jeg Erika for tredje gang.

Den første gang har jeg beskrevet i en kommentar til en anden anmeldelse for noget tid siden.

Den måde, Erika møder én i døren, er bare vidunderlig. Et lidt genert men stort smil. En upåklagelig service med at tage tøjet af mig og lægge det pænt sammen undervejs.

Hendes blowjobs er bare helt vildt dejlige. Nogen har bare en medfødt evne til at mærke, hvordan en pik skal behandles - Den evne har Erika!!!

Det er også vidunderligt at slikke hende. Ikke det mindste dårlige smag, og hun virker til oprigtigt at nyde det!

Det er ikke nemt at finde så meget nærvær i de udlandske piger, synes jeg. Her er Eriks også en undtagelse. Hun er totalt meget til stede, og hun er god til at mærke, hvis der er noget, der skal gøres anderledes.

Når Erika kommer tilbage i slutningen af maj, så skal hun helt sikkert besøges igen..

Det lyder meget fristende. Jeg kan se at hun holder til i Glostrup. Er det et diskret sted hun holder til, og er det let at finde. Ligger det eventuelt i nærheden af Glostrup Station ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jnpzx457 skrev, for 4 timer siden:

Det lyder meget fristende. Jeg kan se at hun holder til i Glostrup. Er det et diskret sted hun holder til, og er det let at finde. Ligger det eventuelt i nærheden af Glostrup Station ?

Svalegang i Glostrup, nær drømmeland. Ikke super diskret men ikke slemt. Lang tid siden jeg besøgte hende, dengang var mega med i prisen og hun var noget billigere. Nu ved jeg ikke om jeg synes det er det værd jf. mine oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jugger skrev, den 12.4.2024 at 16:19:

Svalegang i Glostrup, nær drømmeland. Ikke super diskret men ikke slemt. Lang tid siden jeg besøgte hende, dengang var mega med i prisen og hun var noget billigere. Nu ved jeg ikke om jeg synes det er det værd jf. mine oplevelser. 

Jeg har fået mega begge de gange, jeg har spurgt.

Jeg tror, at det betyder noget for hende, hvordan kemien er, hvis hun skal lave mega. Blot min fornemmelse at hun ikke gør det på alle..

Del dette indlæg


Link til indlæg
jnpzx457 skrev, den 12.4.2024 at 11:58:

Er det et diskret sted hun holder til, og er det let at finde.

Det er ikke superdiskret, men du kan med fordel skrive til hende, når du er tæt på, så hun kan skrive til dig, hvilken dørtelefon du skal ringe på, inden du står ved døren.

Så står du ikke til skue foran en låst dør med en mobil i hånden, som jeg gjorde første gang ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
CPHX skrev, for 2 timer siden:

Så står du ikke til skue foran en låst dør med en mobil i hånden, som jeg gjorde første gang 

Det er ikke det værste sted at vente. Der er ikke så mange mennesker lige der på hovedgaden.

Det er straks værre at døren til selve bolle lejligheden er ud til et åbent terasse areal. Der har jeg mødt familie komsammen mens jeg står og bliver lukket ind til en pige i undertøj og alle nok ved hvad der foregår. 

/B

Del dette indlæg


Link til indlæg
ButterflyMan skrev, for 10 timer siden:

Det er straks værre at døren til selve bolle lejligheden er ud til et åbent terasse areal. Der har jeg mødt familie komsammen mens jeg står og bliver lukket ind til en pige i undertøj og alle nok ved hvad der foregår. 

Hehe, ja det er noget rod, kan jeg godt se..

Jeg synes nu ellers, at hun åbner døren, imens hun selv står bag den, så ingen udefra kan se hende.

Hvis man ikke ønsker at blive set, kan man jo evt. tage solbriller på og måske en hætte op over hovedet..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...