Hop til indhold
Bananas

Et øjebliksbillede fra en helt almindelig massageklinik

Recommended Posts

Kender i det; i er i gang med det sædvanlige, massere, kysse, sutte, kramme... Og så pludseligt bliver soundtracket stille, alt går i slow motion. Det du ser foran dig er aldeles mærkværdigt og vidunderligt og tilværelsen expanderer på den der måde den gerne gør når man lader sanserne løs.

Snap snap - det kamera der er forbundet med mine øjne og lagrer billedet i hjernebarken hvor man kan forvare hvor mange gigaterabytes som helst - arbejder for højtryk.
Desværre kan jeg ikke dele billedet - sådan fungerer det ikke endnu - men jeg kan prøve at beskrive det.

Hun ligger altså med min pik i sin mund, det ser alletiders fint ud. Jeg har min hånd lidt slapt på hendes numse og nyder på den der måde som man nyder med sin pik i en kvindes varme våde mund. 

Men så kryber hun op med benene på hver side om min brystkasse, og pludseligt sker der noget som transformerer min oplevelse til noget andet og mere end kun sex. Jeg kan ikke se min pik i hendes mund mere og rent seksualtekniskt er det ikke en 69, eftersom jeg ikke når hende med min tunge. Men jeg ser hende. Jeg ser hendes faste balder der ligesom indrammer hendes gudommelige skød og det stråler af en vidunderlig glans. Hvordan skal man forklare det? Det skønneste billede af et kvindeligt underliv man nogensinde kan få se. 

Det er så mærkeligt; hun er ikke ung og sprød men det underliv jeg ser foran mig er så smukt, uden alder, så æteriskt, af en højere og renere verden. Hun kunne være 17, hun kunne være 29, hun kunne være 50 - det er ligegyldigt for det er så vidunderligt smukt.

Snap, snap - jeg brænder billedet ind på nethinden. Hvad hun gør med min pik er jeg ikke længere bevidst om. Hun kan gøre hvad hun vil, jeg befinder mig i en anden slags oplevelse.
Jeg ønsker jeg havde et kamera. Nej det gør jeg egentlig ikke. Kameraet er overvurderet, mindesbilledet derimod umuligt at overvurdere.
Hvor mange gange jeg kom? Hvor jeg sprøjtede? Kyssede hun? Hvordan var brysterne?

Who cares? Jeg betaler glædeligt mange penge bare for at få tilgang til det der billede; som et besøg på et luksusgalleri hvor kun den mest eksklusive kunst vises. Vil du bruge alle dine sanser; velkommen ind. Vil du sprøjte mange gange på bryster og i munde - gå videre til gallerierne her på sidegaderne, der er mange af dem.

Den udsigt er mindfulness i sin ypperste form. Der standsede jeg.
Hvad som skete undervejs og efterfølgende husker jeg ikke helt, men det var sikkert helt ok. Rent seksualtekniskt med orgasmer og des lige - det er jeg næsten sikker på...
Billedet glemmer jeg dog ikke. Det er nu indrammet og flot belyst så jeg kan se og sanse åbenbarelsen hver gang jeg lukker øjnene.

Tak kære Gud for at jeg ikke er blevet blasert, at jeg stadig og alt mere kan prise dine mesterværk. 

Jeg ved ikke hvis det er alderen, men det virker til at jeg opdager alt mere stort i det lille jo ældre jeg bliver. Spætten som jeg sad og kiggede på og lyttede til timevis i skoven igår, pindsvinet som nu vågnet i sin rede under busken i min have og har begyndt sine nattepromenader. I nat så jeg hende forlade reden, og jeg gik tavst efter hende ind i skoven i sikkert en km. Hvis jeg er heldig kan jeg lytte til ungene når de råber efter mor og mad nogen gang i August.

Og så det der fantastiske øjebliksbillede fra en helt almindelig massageterapi eller hvad det hedder, i weekenden. 

Jeg får lidt ondt af alle mennesker som lever i sine mobiler og misser de vidunderlige øjeblik livet byder.

Giver det mening? Nej, det troede jeg nok ikke heller. Men jeg har ikke rigtigt nogen anden at dele det med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo det giver mening. Det er kan være den smukke hals, øret med en lok hår ned over, mens hun giver bj. Det kan være bryster fantastiske silhuet, men en strittende brystvorte. Det kan være det du beskriver. Der er mange billeder der kan brænde sig fast og som er lige så intense, glædesgivende og betydelige som penetration, massage, orgasme….

og dertil komme dufte og smage, som også kan være et øjebliks glimt af noget helt vidunderligt. 
 

jeg oplever det forskelligt i forskellige situationer og ja, det er meget mere tydeligt nu end for 20 år siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi ligner, desværre, hinanden. Mere end vi sikkert bryder os om. Det giver jo slet slet ikke mening....... i vor tid.

Men jeg har også et pindsvin.

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo

Den slags øjeblikke har jeg været så priviligeret at have i massevis af sammen med min eks :wub: ... Øjeblikke, små som store, der for evigt vil være lagret i min sjæl..

Øjeblikke, hvor tiden stod helt stille.. Jeg ser det så tydeligt i mit indre som hvis jeg stadig var der... stemningen... duftene.. kan huske alle detaljerne af hans ansigt og de smukkeste dyb-blå øjne.. det kradse skæg.. og smukkeste smilerynker... ørene... hans stærke hænder... vægten af ham... hans styrke... hans bevægelser... hans lyde.. øjeblikke hvor vores øjne fangede hinanden i et drilagtigt og altsigende glimt... måden hans velformede skuldre så ud på, når han stod der over mig, og mine feminine hænder med lange pæne negle gled lige så stille og erotisk henover dem... Suuuk... øjeblikke i så intenst nærvær, at hjertet hopper over mere end én gang.. komplet åndeløshed... Han var SÅ smuk..! SÅ handsome..! waow.. Kan stadig tage mig selv i at dagdrømme om ham.. Hans frække røv i et bestemt par bukser.. ting hans sagde... hans fantastiske grin... alle mulige ting..

Pyh... :( Jeg tror ikke man oplever det mig og ham havde mere end én gang i sit liv... Det giver bare endnu mere grund til at nyde det, så længe det varer.. og ikke mindst gemme minderne i hjertet.. eller på nethinden, som bananen så smukt beskriver .. :wub:

Redigeret af Luna_xo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luna_xo skrev, 1 time siden:

Den slags øjeblikke har jeg været så priviligeret at have i massevis af sammen med min eks :wub: ... Øjeblikke, små som store, der for evigt vil være lagret i min sjæl..

.......

Pyh... :( Jeg tror ikke man oplever det mig og ham havde mere end én gang i sit liv... Det giver bare endnu mere grund til at nyde det, så længe det varer.. og ikke mindst gemme minderne i hjertet.. eller på nethinden, som bananen så smukt beskriver .. :wub:

Kære @Luna_xo

En svensk poet skrev en gang om en kæreste der var gået bort (undskyld den formentlig dårlige oversættelse):

"Jeg har været en del af dig. Jeg kan aldrig miste dig"

Jeg synes de ordene siger så meget. Det jeg har oplevet kan ingen tage fra mig - ikke en gang døden.
Jeg bærer dig med mig; du er en del af mig. Og jeg er en del af dig. Også når vi ikke er sammen mere.

Disse simple ord har haft stor betydelse for mig; er blevet en måde at se på mit liv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Kender i det; i er i gang med det sædvanlige, massere, kysse, sutte, kramme... Og så pludseligt bliver soundtracket stille, alt går i slow motion. Det du ser foran dig er aldeles mærkværdigt og vidunderligt og tilværelsen expanderer på den der måde den gerne gør når man lader sanserne løs.

Jep det gør jeg, det var dog ikke på en massageklinik eller hos en gp, men da jeg mødte min eks i sommers sidste år, ligesom du beskriver det var det da vi lå i min seng, det var som om hele verden omkring en forsvandt, tiden stod stille alt alt for stille, duften af hende og at mærke hendes krop mod min, da hun lå oven på mig og kiggede mig dybt ind i øjnene med hendes is blå øjne den følelse kan ikke beskrives. 
 

selvom vi ikke er sammen mere så tænker jeg af og til på hende, jeg er kommet over hende men hun gav mig så noget tøj i fødselsdags gave og julegave så der bliver jeg så mindet lidt om hende fra tid til anden.

men jo den følelse kender jeg alt alt for godt, og det er en dejlig følelse, det er bare træls når tiden så er slut, og hverdagen presser på igen.

@Bananas du ramte lidt et ømt punkt der og som taget ud af mine tanker, du burde kalde dig selv for den svenske Charles xavier for du læste mine tanker der….

Del dette indlæg


Link til indlæg

Njah .. jeg tænker, jeg oplever tingene på en lidt anden måde end den @Bananas beskriver.
Ikke et 'øjebliksbillede' - det nogle vist kalder en stjernestund.
For mig er det mere en helhedsoplevelse.

Jeg havde een af slagsen i tirsdags, da jeg besøgte en dansk klinikpige.
Oplevelsen af at blive modtaget af en høj, køn, yngre pige, der virker veloplagt og glad og fuldstændig ugenert fra starten.
Og den der fantastiske følelse af ungdommelig energi.
Kramme - kæle - nusse med hende, så man - ja - glemmer tid og sted. Det er et utroligt privilegium.
En stærk, smidig krop, og i det hele taget the look and feel af en råstærk, selvsikker ung kvinde med masser af livsmod og selvtillid.
Billedet inde i hovedet af hende med rygsækken på og på vej på eventyr ude i verden.
Jeg vil sige det sådan, en pige som hende vil sætte mange mandehjerter i brand.
Og jeg tror de vil have svært ved at hamle op med hende ... 
Hvor meget det for mig handler om sex, og hvor meget det er beundring og fascination, det er så en anden historie ... 
Men krammes og kæles skulle hun, over det hele, og jeg nåede kun halvvejs ...
Selvfølgelig fordi de særlig følsomme steder skulle have en ordentlig tur ... :wub:

Een af de ting jeg har oplevet her henover de seneste år, er hvor godt jeg egentlig ka' li' de stærke, kønne, selvstændige piger.

Jeg er en ansigt / bryst / personligheds-mand.

Men samtidig skal det siges, at min yndlings-GP er en lidt anden type.
Rigtig god til det rolige, og det er en stor hjælp for mig hvis jeg rigtig skal i kontakt med den varme erotik ... 

Pudsigt i øvrigt det med bagdele, som @Bananas beskriver.
Jeg besøgte en - i øvrigt også meget skøn - pige for et halvt års tid siden.
Hun gjorde netop det med at stikke bagdelen op i hovedet på mig - helt venligt ment, jeg tænker hun lagde op til en 69'er ... 
Det var et t-o-t-a-l-t turn-off for mig, det var a-l-t for meget krop ... :D:D

@Luna_xo
Fantastisk smuk og poetisk beskrivelse.

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 41 minutter siden:

Njah .. jeg tænker, jeg oplever tingene på en lidt anden måde end den @Bananas beskriver.
Ikke et 'øjebliksbillede' - det nogle vist kalder en stjernestund.
For mig er det mere en helhedsoplevelse.

 

Det ene udelukker ikke det andet, Sneræv. Jeg skriver om øjeblik når tiden står stille, du skriver om helhedsoplevelsen. Jeg har også helhedsoplevelser - af kvinder og af andet. Måske oplever også du magiske øjeblik - med kvinder eller andet?

Jeg husker når jeg var en lille dreng og en hveps kom flyvende og satte sig på min arm. Først blev jeg bange at den skulle stikke mig og min indgivelse var at vifte den væk. Men så blev jeg optaget af hvad den egentlig gjorde på min arm, så jeg bare sad der og betragtede den. Tiden standsede og jeg sad der og så på den, helt stille og hypnotiseret. Det var et magiskt øjeblik sammen med et væsen jeg ikke forstod og pludseligt var jeg ikke bange mere, bare fascineret. Jeg har aldrig siden viftet nogle hvepse væk.

Men vi er jo på Eroguide og i al respekt for hvepse så bilder jeg mig ind at et uventet magiskt øjeblik med en numse  er ... eh ... mere respektabelt herinde
For mig er tilværelsen fyldt af øjeblik når tiden forsvinder. Og jeg bliver alt bedre på at opdage og fornemme dem.

Min dag kan være en helhed, men den er sammensat af mindre bestanddele - hvoraf nogle i bedste fald er åndeløse øjeblik som ætser sig ind i hukommelsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Det ene udelukker ikke det andet, Sneræv.

Nej for pokker da ... :)
Det er heller ikke min pointe.
Det var mere at beskrive min oplevelse - som var ret intens - men anderledes, end det du beskriver ... 

Jo, jeg kender netop også de stjernestunder fra da jeg var barn.
Jeg husker ikke lige helt konkrete eksempler, men husker jeg havde dem.
Men jeg har aldrig oplevet dem som voksen.
Det kan hænge sammen med netop min kronisk lette depression.
Som også gør, at jeg tit oplever lidt 'retrospektivt' dvs oplevelsen skal ligesom 'synke ind' før jeg rigtig registrerer den.
Det var det, der delvist skete ved mit seneste besøg.
Når jeg tænker over det, har jeg oplevelsen mere 'her-og-nu' med pigen jeg har besøgt fast - så varmen er i selve oplevelsen, ikke bagefter ... 
Det har jeg egentlig aldrig tænkt over før ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

  

etspil5moden skrev, for 5 timer siden:

 

@Bananas du ramte lidt et ømt punkt der og som taget ud af mine tanker, du burde kalde dig selv for den svenske Charles xavier for du læste mine tanker der….

Naeh så meget Professor X er jeg nok ikke, selv om det ville være sjovt - en dag eller to.

Jeg tror mere at det du beskriver, det jeg beskriver, ligesom Luna og Slowman, er almengyldigt. Den slags sker for os alle, men ikke alle har evnen at fornemme når det sker. Det er jo også lidt farligt at leve med sanserne på vid gab; man risikerer at være med om ting man ikke er helt parat til. Og man risikerer at føle sorg, tab eller savn når øjeblikket er forbi. Men man åbner også for at det kan ske igen og igen - og man åbner for at opleve livet fuldt ud.

Jeg synes du skal være taknemmelig for at du har evnen. Savn er en stark, stor og vigtig følelse men også et vidnesbyrd om at du har været med om noget betydningsfuldt. Det mister du aldrig, og sandsyndligt kommer der mange flere betydningsfulde øjeblik i dit liv. 

/Bananas, aka ProfessorX-wannabe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

  

Naeh så meget Professor X er jeg nok ikke, selv om det ville være sjovt - en dag eller to.

Jeg tror mere at det du beskriver, det jeg beskriver, ligesom Luna og Slowman, er almengyldigt. Den slags sker for os alle, men ikke alle har evnen at fornemme når det sker. Det er jo også lidt farligt at leve med sanserne på vid gab; man risikerer at være med om ting man ikke er helt parat til. Og man risikerer at føle sorg, tab eller savn når øjeblikket er forbi. Men man åbner også for at det kan ske igen og igen - og man åbner for at opleve livet fuldt ud.

Jeg synes du skal være taknemmelig for at du har evnen. Savn er en stark, stor og vigtig følelse men også et vidnesbyrd om at du har været med om noget betydningsfuldt. Det mister du aldrig, og sandsyndligt kommer der mange flere betydningsfulde øjeblik i dit liv. 

/Bananas, aka ProfessorX-wannabe

Well Altså hvem vil du så være ? Wolverine ? Magneto ? 
 

Jamen det har du i og for sig også ret i. Det var en tid jeg ikke glemmer og ja noget hen af det Luna beskriver, det er dog ikke en flot mand jeg stod med men en flot kvinde, og jeg fortryder ikke et sekund at jeg inviteret hende hjem i mit domicil, på de 8 måneder vi var sammen der formået vi at opleve mange ting som var så dejlige. Jeg er slet ikke sur på hende over hun slog op, vi var forskellige steder set i bakspejlet, men jeg kan til tider tænke  på hende, men jeg tænker bestemt nok jeg skal finde den rigtige en dag men jeg er dog ikke desperat.

men din tråd ramte bare plet og husker hvordan det var da jeg mødte hende for første gang, det var der hvor tiden altså virkelig bare stof stille da hendes slanke nøgne krop lå tæt op af min, nogle gange ville jeg gerne kunne rejse tilbage til da det skete, og så alligevel ikke for det er et minde der skal være i genmeren.

jeg ser dig gerne i rollen som Charles xavier i den næste x-men film !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Luna_xo
Bananas skrev, for 10 timer siden:

Men vi er jo på Eroguide og i al respekt for hvepse så bilder jeg mig ind at et uventet magiskt øjeblik med en numse  er ... eh ... mere respektabelt herinde

Jeg hører gerne dine små anekdoter og erindringer, du skriver altid så .. poetisk :wub:

Måske vi kunne lave en tråd for alle der har lyst til at dele de der små og store ting, som ikke rigtig har noget med numser at gøre? :lol:

etspil5moden skrev, for 9 timer siden:

jeg ser dig gerne i rollen som Charles xavier i den næste x-men film !!!!

Han er totalt, Charles... er så enig ^_^

Jeg er Dr Jean Grey i last stand :rolleyes: Hvem er du? *fnis*

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom lige til at tænke på et par oplevelser jeg har haft for ikke så længe siden, og som næsten var et glimt af stjernestund.

Det var i sommeren 2020 - coronasommeren.
Jeg skulle lægge en cykelrute, og undervejs kom jeg forbi et par piger der var på hiking.
Stort smil og 'hej' fra den ene af pigerne - de første to gange vi passerede hinanden.
Vi bevægede os ad forskellige ruter, og efter lidt tid lø jeg på de to - for tredie gang!
Det grinede vi lidt ad, og vekslede nogle bemærkninger, hvorefter jeg fortsatte på min vej.
De havde taget rygsækkene af, og lå i græsset i vejkantren og holdt rast.
Der var eet eller andet, over lige dét øjeblik, der brændte sig ind i erindringen ... 

Jeg har eet eller andet flip med glade unge kvinder ...
Især venindepar ... 
Har også haft en par andre oplevelser af den art, og igen ...
Det er bare s-å livsbekræftende ... <3

@etspil5moden
deadpool - synes det ringer een eller anden klokke ...
Er det ikke en superhelt der er lidt kluntet ... ?

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 5 timer siden:

deadpool - synes det ringer een eller anden klokke ...
Er det ikke en superhelt der er lidt kluntet ... ?

Jo han er en lejemorder der har en hele faktor langt bedre en wolverine, blev skabt 90’erne han er kendt for sin sorte humor og kan blive fuldstændig lemlæstet men heler igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fantastiskt; vi starter med en magisk numse og ender op med en lejemorder som heler hver gang han bliver lemlæstet:D.

Jeg er nok en af de få som elsker afsporinger. Måske fordi jeg er svensk. Hele Sverige er jo afsporet for tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjovt med de billeder der brænder sig fast på nethinden og som man så kan se igen og igen - især når man lukker øjnene.

Mit sidste GP besøg var hos en slank, elegant, dansk dame og det jeg husker klarest er hvor ualmindelig smuk jeg fandt hende, da hun efter hyggetimen lå på maven og jeg lod blikket gå ned over den smukt svungne ryg, ned over den dejlige numse og de lange slanke ben. Jeg måtte lige give hende et lille kys lige på krydset og igen sige “hvor er du dog smuk”. Et dejligt øjeblik og et smukt syn at lukke øjnene og se:x

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Slowman

JA!!
Jeg har netop været vildt forbløffet over, så flotte kroppe mange af pigerne har.
Og så måden de bærer det på ... <3
Jeg kan huske, anden og (desværre) sidste gang jeg besøgte LunaCassiopeia.
Efter seancen, gik hun rundt og ordnede nogle småting - uden at klæde sig på ... (elsker den ugenerthed)
Så pludselig, smed hun sig på ryggen på sengen, nøgen, og strakte sig - lige foran mig ...
Det var sådan en skøn attitude af afslappet og veltilpas selvsikkerhed ...
Sådan, "Jeg véd godt jeg er smuk, og du må gerne se på mig, men her er det MIG der er dronning ... "

Det er fantastisk at se pigerne bevæge sig ... 
Har flere gange gjort det du beskriver, med at sige 'hvor er du smuk' til den pige jeg har besøgt fast .. når hun går rundt efter tiden er gået ...

Så jojo, de små stjernestunder popper op efterhånden ... 
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 9 minutter siden:

 

Så jojo, de små stjernestunder popper op efterhånden ... 
 

Se der Sneræv...;) Du er jo ikke kun din lettere depression after all. Du har måske en depression, men du er den ikke.

Et af de ting jeg tænkte på der i det slow-motion-øjeblik med et underlivskunstværk foran mig, var at hun var helt ubevidst om hvor smukt det var. Det var ikke nogen form for show-off, og det gjorde det end smukkere. Lidt som jeg tænker mig det øjeblik @Slowman beskriver med den slanke danske dame. Bevidsthed om dit værdi gør at du ikke har brug for selvpromovering. Et menneske der kan hvile i sig selv er bare så skønt at være med.

Lidt som spætten, pindsvinet og hvespen - hvad bryder de sig om hvordan de tager sig ud? De bare er...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 12 timer siden:

med en lejemorder som heler hver gang han bliver lemlæstet:D.

Sorry for afsporingen :lol: lejemordere der bliver lemlæstet og øjeblikke på massageklinikker der brænder sig fast på nethinden er en underlig kombi :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, den 12.4.2024 at 22:47:


Efter seancen, gik hun rundt og ordnede nogle småting - uden at klæde sig på ... (elsker den ugenerthed)
Så pludselig, smed hun sig på ryggen på sengen, nøgen, og strakte sig - lige foran mig ...
Det var sådan en skøn attitude af afslappet og veltilpas selvsikkerhed ...
Sådan, "Jeg véd godt jeg er smuk, og du må gerne se på mig, men her er det MIG der er dronning ... "
 

Lige præcis den adfærd/holdning måtte mange flere kvinder gerne have/praktisere. 

Som mænd ville vi elske dem for det, hvilken mand kan vil ikke gerne se sin kvinde gå nøgen rundt bagefter og vise sig, mere eller mindre, diskret frem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...