Hop til indhold

Recommended Posts

Fyr9000 og lovebuen

Luk øjnene og forestil jer hvordan sæbe og vand finder ned over de smukke bryster. ;-)

Det kan vist kun overgås af en jacussi med skum.;-)

Det tør je squ slet ikke tænke på. Det må og skal bare prøves med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Det tør je squ slet ikke tænke på. Det må og skal bare prøves med hende.

....der er ikke et øje tørt, håber i får sovet lidt Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skøn beretning - Man bliver helt glad og opstemt, når man som i dette tilfælde læser en beretning, hvor kunden er helt oppe og ringe.  Sådant !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skøn beretning - Man bliver helt glad og opstemt, når man som i dette tilfælde læser en beretning, hvor kunden er helt oppe og ringe.  Sådant !!

 

Helt oppe og ringe er en underdrivelse ;) Jeg er i den 7. himmel!

 

Jeg tillader mig lige at puste liv i denne tråd igen. Efter at have læst andres anmeldelser her på siden indser jeg at jeg har glemt at beskrive stedet og give vurderinger for pigen, stedet og sex - jeg beklager.

 

Efterfølgende er jeg også kommet i tanke om, at jeg helt pr refleks løb ud af døren efter jeg fik udløsning  :(  Jeg var jo som sagt pisse nervøs og der gik vel kun 30 sekunder fra at jeg var kommet på hendes fantastiske bryster til jeg stod fuldt påklædt. Det er nok en dårlig vane, men hold nu op hvor jeg ærgrer mig i dag. Faktisk ved jeg ikke om jeg overhovedet brugte alle mine minutter. Selvom hun er prof. må det da også være en dårlig oplevelse for hende - det skal ikke ske igen. Næste gang (hvis hun altså vil have mig som kunde igen) køber jeg en time ekstra, bare til small talk  :P

 

Nå men, stedet er åbenbart blevet renoveret for huset har fået nyt tag på og et flot klinkegulv i gang. Med en smuk pige i frækt lingeri på gulvet tager det sig virkelig godt ud ;) Man kan parkere lige foran huset som ligger meget diskret. Stedet var rent og pænt, uden rod eller dårlig lugt. Det er bestemt ikke et af Låsbys skimmelsvamp inficeret huse som nogle af de udenlandske piger holder til i. Badeværelset var fin (ikke fordi jeg/vi brugte det), men man kunne selvfølgelig altid ønske sig et af Comwells værelser med spa hvis stedet skulle have de 10 points.

 

Stedet: 8/10

Sex: 10/10

Pigen: 15/10

Oplevelsen: 9,99/10 (pga. det med ventetiden)

Total: 10/10

 

Gentagelses besøg: Helt sikkert!

Redigeret af fyr9000

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, den 7. februar 2014 at 10:19:

 

Gid man kunne se hvornår hun kommer tilbage til Aalborg (som ikke er idag)  :rolleyes: Jeg har SÅ meget lyst til en tur mere, men en times kørsel hver vej på en mandag bliver sku ikke let - selvom hun er fantastisk.

 

Som sagt, har jeg de andre gange jeg har betalt for sex tænkt "Shit, hvor er jeg klam! Jeg håber aldrig jeg bliver så liderlig igen." efterfulgt af tøjafbrænding og et bad der minder om det folk tager i områder hvor de har været udsat for radioaktivitet (overdrivelse fremmer forståelsen).

 

Men for hulen da, når man tænder på Kessler typen er TT perfekte match (selvom bestemt ikke alle gør det). Helt seriøst var hun så lækker at hun kunne have sagt "For de 800,- kan du få lov til at stå der i entréen og kigge på mig mens du skal spiller den af" og jeg ville ikke have tøvet et sekund med at give hende de kr. 800,- 

Har et udtryk der hedder, du er så lækker at jeg kunne æde din afføring :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...