Crabman 2227 Skrevet 8. April, 2024 (edited) https://nympho.dk/n17169/5970/lorena-new-hot-goddess-in-town/ Nogen der har besøgt hende før? Og kan komme med lidt information om hende Redigeret 8. April, 2024 af Crabman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 218 Skrevet 10. April, 2024 Lidt skeptisk mht den angivne alder i annoncen. Bange for hun måske er en del ældre. Men hvis billederne er opdaterede, så virker det sgu lovende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peterpi Skrevet 11. Maj, 2024 Har lige været sammen med Lorena i Torsdag i 2 timer. Vi havde aftalt at fejre min fødselsdag sammen i hendes seng, og det gjorde vi. Da jeg ankom havde hun en fræk lårkort kjole på og ingen trusser på som aftalt. Jeg tog et bad og vi startede inde i hendes sofa hvor vi kyssede lidt og varmede op til dejlig sex. Hun er rigtig sød at være sammen med og hun kan godt lide at blive slikket og hun er altid pæn og ren og dufter dejligt. Slikkede hende mange gange og hun kunne lide det hver gang. Vi havde 69'er flere gange og det var dejligt. Det er 100% hende på billederne og hun er smuk og har dejlige bryster. Vil snart besøge hende igen. Hilsen Peter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg