Hop til indhold

Hvem i Århus C

Featured Replies

Skrevet

Jeg skal snart et smut til Århus og vil i den forbindelse se lidt på det jyske marked :)

Jeg søger derfor anbefalinger, i gåafstand fra banegården.

Helst petite GFE - men imødeser alle anbefalinger ;)

Skrevet

Det Jyske marked er mere end lige Århus C - pigerne i Århus kan være ret stressede at besøgt og noget fixerede på indtjening. En del har problemer med "gurkere" der ikke kan opføre sig ordenligt. Prøv først på dagen, der er der størst chance for de gode oplevelser 

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 3 timer siden:

Det Jyske marked er mere end lige Århus C - pigerne i Århus kan være ret stressede at besøgt og noget fixerede på indtjening. En del har problemer med "gurkere" der ikke kan opføre sig ordenligt. Prøv først på dagen, der er der størst chance for de gode oplevelser 

Hvad er "gurkere" og hvad vil det sige, at de ikke opfører sig ordentligt?

Skrevet

Hov, glemte at nævne du skal være heldig for at finde noget i gåafstand fra banegården. Det århusianske marked holder til i forstæderne, eller lidt længere væk end gåafstand fra banegården - men der går bybusser og taxi lige uden for banegården

Gurkere er alternativt pikmenterede individer, som en del GP'er frabeder sig besøg af i deres annoncer - du kan så selv gætte på om det kan være pga. deres opførsel

Senest har der været en ret alvorlig sag om røveri og voldtægt 

Skrevet
Le fiss'carl skrev, for 7 timer siden:

Hov, glemte at nævne du skal være heldig for at finde noget i gåafstand fra banegården. Det århusianske marked holder til i forstæderne, eller lidt længere væk end gåafstand fra banegården - men der går bybusser og taxi lige uden for banegården

Gurkere er alternativt pikmenterede individer, som en del GP'er frabeder sig besøg af i deres annoncer - du kan så selv gætte på om det kan være pga. deres opførsel

Senest har der været en ret alvorlig sag om røveri og voldtægt 

Tak for uddybning. Det er dog ikke min opfattelse, at det er et større problem i Aarhus end andre steder. Tager jeg fejl?

Skrevet

Det er da fint at nævne der kan være udfordringer, det er da relateret til spørgsmålet - hvis jeg må skrive dette

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.