Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skal snart et smut til Århus og vil i den forbindelse se lidt på det jyske marked :)

Jeg søger derfor anbefalinger, i gåafstand fra banegården.

Helst petite GFE - men imødeser alle anbefalinger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det Jyske marked er mere end lige Århus C - pigerne i Århus kan være ret stressede at besøgt og noget fixerede på indtjening. En del har problemer med "gurkere" der ikke kan opføre sig ordenligt. Prøv først på dagen, der er der størst chance for de gode oplevelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 3 timer siden:

Det Jyske marked er mere end lige Århus C - pigerne i Århus kan være ret stressede at besøgt og noget fixerede på indtjening. En del har problemer med "gurkere" der ikke kan opføre sig ordenligt. Prøv først på dagen, der er der størst chance for de gode oplevelser 

Hvad er "gurkere" og hvad vil det sige, at de ikke opfører sig ordentligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov, glemte at nævne du skal være heldig for at finde noget i gåafstand fra banegården. Det århusianske marked holder til i forstæderne, eller lidt længere væk end gåafstand fra banegården - men der går bybusser og taxi lige uden for banegården

Gurkere er alternativt pikmenterede individer, som en del GP'er frabeder sig besøg af i deres annoncer - du kan så selv gætte på om det kan være pga. deres opførsel

Senest har der været en ret alvorlig sag om røveri og voldtægt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 7 timer siden:

Hov, glemte at nævne du skal være heldig for at finde noget i gåafstand fra banegården. Det århusianske marked holder til i forstæderne, eller lidt længere væk end gåafstand fra banegården - men der går bybusser og taxi lige uden for banegården

Gurkere er alternativt pikmenterede individer, som en del GP'er frabeder sig besøg af i deres annoncer - du kan så selv gætte på om det kan være pga. deres opførsel

Senest har der været en ret alvorlig sag om røveri og voldtægt 

Tak for uddybning. Det er dog ikke min opfattelse, at det er et større problem i Aarhus end andre steder. Tager jeg fejl?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vekseleren

Det er da fint at nævne der kan være udfordringer, det er da relateret til spørgsmålet - hvis jeg må skrive dette

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...