Hop til indhold
YOUNGIN

HOLD JER LANGT VÆK - Sexet Clara, Hobro

Recommended Posts

Link til annonce

Skrev til hende her sent til aften da jeg faldt over annoncen midt i liderlighedens svære kamp og fik efter noget tid respons. Responsen her efter svingede meget i svar tider, men var optimistisk og satte kursen imod Hobro da det virkede til aftalen var i hus… Ankommer til adressen som jeg fik som jeg var 5 min derfra, hvorefter jeg gjorde obs på min ankomst inden for kort - INGEN respons, hvor jeg endte med at ringe og fik knap vejledning til hvor stedet egentligt var.

Jeg ankommer og der hænger en kvinde ud af vinduet og siger det herinde(ud til gaden og det var trods alt mørkt, men ikke særligt diskret)

Som jeg blir taget imod blir hun i tvivl om jeg er dansker, trods mit ellers ekstremt nordiske udstråling hvilket vi så hurtigt kommer forbi, Jeg tænker mit og blir ledt ind i en meget lugtende opgang i det ellers større hus - kunne vitterligt smage stanken i luften, ved ikke om muggen røv ville beskrive dunsten bedst men grundet lange rejse holder jeg det for mig selv og kvinden så forholdsvis ud som på billederne - jeg blir dirigeret ovenpå hvor lugten gudskelov ikke fulgte efter… og ind i et lille værelse med en 1 pers. Seng trods en stor dobbelt seng ledig i rummet ved siden af, men jeg får mast mit lille knap 2m korpus ned i sengen efter afklædning og udveksling af penge (ALT FOR MANGE (1200 for 30min fuld pakke som ikke var særligt fuld…)

Jeg får en kno massage i ryggen i hele 2 min, hvor efter tlfen kimer og hun begynder og snakke uafbrudt om hendes skøre klient der prøver og komme 3 gang idag fordi hun skulle være så god, konstante afbrydelser(smsen, skiften af musik) hvilket blir efterfulgt af hun lige skal hente sin søster fordi hun er træt og hun skal tage næste kunde… Jeg understreger så min overbevisning om alle de distraktioner ikke påvirkede min tid og så siger hun DONT WORRY BABY YOU STILL HAVE ALMOST 20, hvor der var gået knapt 5 af de 30… hun ber mig så vende mig om og nærmest mishandlende banker liv i min diller, som ellers var noget på før alle problemerne tog til… Hendes søster braser ind mens jeg får min spiller, hun hiver et kondom frem og begynder sit blowjob trods annoncen hentød til noget andet, og hun ber om 200kr mere oveni de 1200 hvis det skulle være uden. Fik det mærkeligeste bj, fair den ikke kunne være i munden knapt men nærmest som hun bare rystede hovedet rundt og spurgte betænksomt “you ready?” Efter et minuts forestilling, hvor jeg tænkte det kun kunne blive bedre hvis jeg overtog kontrollen - NOPE!

Hun rider 20 sekunder, hvorefter hun spørger om jeg kan lide doggy… Vi rykker rundt og jeg får mast mig ind igen, ingen indlevelse havde været bedre end hendes nærmest kvalte støn og kort tid efter begynder hun og sms’ mens jeg knepper hende (den er ny!), ber mig om at slappe af, for hun skulle nødig miste kunder ved at skrive forkert jo tænker jeg.

 

jeg får med nød og næppe gjort mig selv færdigt, efter hun hev mig ud 4-5 gange fordi hun tror kondomet sprang for hver gang hun queefede eller jeg prøvede og gå i bund(også ny). Som jeg kom springer hun frem og kigger fordi hun tror kondomet gik i stykker igen, jeg får omtrent 10% nydelse af hvad jeg normalt gør ved orgasme grundet frustration og min efterhånden opbrugte tålmodighed.

hurtigt i tøjet efter vask med serviet(jeg selv måtte tage fordi hun skyndte sig ud af rummet) og der var i alt gået knapt 15 af de 30… Nåjo glemte hun under akten spurgte efter cigaretter og om vi ikke lige skulle ryge en… Hun spørger om jeg vil bruge mere tid der eller om jeg vil gå, hvor jeg allerede havde besluttet mig, jeg kommenterede tiden og hun sagde at jeg havde 5min tilbage hvor jeg vælger at gå før mine dårlige tendenser tog til…

Sted 1/10 Det er det værste sted jeg har besøgt en “GP” hvis man kan kalde hende det.

Sex 1/10 Værste sex af hundredevis af GPer jeg har besøgt de sidste år, og vitterligt den værste oplevelse jeg har haft seksuelt til dato.

til obs. Hun er grisk, distraheret, ligeglad med service, og forresten ikke cubansk men ret så tydeligt Afrikansk.

HOLD JER VÆK

undskylder dårlig tegnsætning på forhånd, jeg er lettere ordblind og frustrationen hjælper ikke på det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thanks for the warning! :)

Men hvis du har besøgt hundredevis af GP'er hvorfor har du så ikke været så sød at lave nogen positive anmeldelser!

Kunne virkelig godt bruge nogen gode så man ved hvem man kan besøge :D 

Men tak for den negative !! Den kan også altid bruges!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tvivler lidt på rigtigheden af at du har besøgt hundredvis af GP'ere. Man lære ret hurtigt med tiden, at her er en dårlig oplevelse under opsejling

Advarselstegnene kommer du selv med:

INGEN respons, lugten og nationaliteten

Det betaler sig at undersøge markedet grundigt, ved læsning her, før man kaster sine penge ud på en GP oplevelse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Hej sexii  mit navn er hot sexy Clara er 24 år gammel fra cubansk

Taler Engelsk og italiansk.

Min veninde hjalp mig skriv announcen

På Cuba taler de som regel spansk - så lidt underligt at hun ikke fremhæver det - og så har jeg også en generel antipati mod announcer overbroderet med emojier (måtte udelade dem, da de ikke tillades på Eroguide) - ligner lidt annoncer samme "veninde" har hjulpet lidt med

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen af min sædvanlige var tilgænglige, havde skrevet til de første 20 jeg fandt intressante og dav var det hende her der bed på - Jeg var 1.5t fra hjemmefronten da jeg allerede havde haft en aftale som personen måtte aflyse, hvilket gjorde mig lidt mere tilstrækkelig til og se til side med de ellers tydelige fare signaler…

ivrigheden og desperationen i i liderlighedens hede betalte sig ikke, søger ikke empati - fandt mit gamle login for at få advaret jer andre inden i begik samme fejl.

Og har tænkt på at lave anmeldelser igen tit, har bare arbejdet 60-70+ timers uger de sidste år, så ikke fordi mit skriveri har trukket ekstremt i mig - men må gøres bedre…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...