Hop til indhold
andre3000

Godt bud: Fredericia/Vejle/Middelfart/Kolding

Recommended Posts

Da jeg i den kommende tid har et par forretningsrejser til det, i overskriften, beskrevne område, kunne et par forslag til en/flere thai steder være kærkomment.

Massage er sekundært, BJ(gerne uden, og gerne med cim/slug) der er veludført er det jeg hovedsageligt leder efter.
- fp/anal er også interessant. :rolleyes:

Alderen er ikke så vigtig, ej heller behøver de være meget slanke, men højde/vægt må godt passe nogenlunde.
Jeg foretrækker at de IKKE har silikonebryster eller mange tatoveringer.
En der er sød, har humor og har et fornuftigt engelsk/dansk er at foretrække.

Desuden er parkeringsforhold også rimeligt vigtigt, da jeg vil være i bil.

Da jeg er på de kanter i arbejdsøjemed, ville jeg sætte pris på, at det er steder er ikke sjasker til med olie med meget lugt i. :lol:
Og så er det en klar fordel at det ikke er steder hvor man kan høre nogen på en briks ved siden af få den helt store tur :lol:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej andre3000

 

jeg kan anbefale Sogood og hun er i Fredericia, og jeg har skrevn en anbefaling. og pøj pøj 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan anbefale Ferry hun er pt i Kolding gode p muligheder og bagindgang. Hun giver et konge bj olie uden lugt bare en dejlig pige. https://annoncelight.dk/showad/397481 klart anbefaling fra mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
WCL skrev, den 7.4.2024 at 01:40:

Hej andre3000

 

jeg kan anbefale Sogood og hun er i Fredericia, og jeg har skrevn en anbefaling. og pøj pøj 

Det lyder ikke helt tosset, det kigger jeg nærmere på når jeg nærmer mig de kanter :D

 

thailover1 skrev, den 8.4.2024 at 14:20:

Rose tror jeg kunne være et godt bud. Har dog ikke prøvet hende selv.

Men hun har en ok krop ud fra fotos og tilbyder cum in mouth etc.

https://annoncelight.dk/showad/396817

Tak for det!, jeg ser om der ikke skulle dukke en anmeldelse op, inden jeg kommer på de kanter, alternativ må jeg slå et smut forbi og "tage en for holdet" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bookede 1 times aftale med Rose i sidste uge... aldrig har jeg oplevet tekst og billeder passe så lidt med virkeligheden.  Men da vi kom ind i værelset var jeg hurtig nok til at sige: No thank's,  please let me go. Og det gjorde jeg.  Ringede så på nummeret til Anny og Leea. Var så heldig at hun var ledig og det var 2 minutter at gå. Fik en dejlig time på et kendt sted med god service,  hun besøger jeg nok igen.

https://annoncelight.dk/showad/397261

Redigeret af Golf

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf skrev, for 18 timer siden:

Bookede 1 times aftale med Rose i sidste uge... aldrig har jeg oplevet tekst og billeder passe så lidt med virkeligheden.  Men da vi kom ind i værelset var jeg hurtig nok til at sige: No thank's,  please let me go. Og det gjorde jeg.  Ringede så på nummeret til Anny og Leea. Var så heldig at hun var ledig og det var 2 minutter at gå. Fik en dejlig time på et kendt sted med god service,  hun besøger jeg nok igen.

https://annoncelight.dk/showad/397261

Kunne du uddybe lidt?

Du skriver tekst og billeder ikke passer sammen, men du er ude efter 2 minutter.

Nåede hun at tage tøjet af på den korte tid?

Er bare nysgerrig på, hvad det var der ikke var sammenhæng i mellem?

Jeg har ikke selv haft tid med hende, men tankerne har da kørt på at det nok sku prøves.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der står 38 år, sexy lady , big boobs.

Var ikke nødvendigt at tage tøj af for svare nej til de 3 påstande.  Burde have stået: 50+ år. 65 kg. Not sexy looking. Jeg går med til lidt overdrivelse af markedsføring,  men det får være grænser.   Anny som jeg endte hos er måske 40-45 sød lille dame. Jeg har ingen krav til at det skal være fotomodeller på 22. Men lidt godt skal de da se ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sku også træt af falsk markedsføring, gamle billeder og vægt/højde og alder oplysninger der ikke passer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf skrev, for 18 timer siden:

Ja der står 38 år, sexy lady , big boobs.

Var ikke nødvendigt at tage tøj af for svare nej til de 3 påstande.  Burde have stået: 50+ år. 65 kg. Not sexy looking. Jeg går med til lidt overdrivelse af markedsføring,  men det får være grænser.   Anny som jeg endte hos er måske 40-45 sød lille dame. Jeg har ingen krav til at det skal være fotomodeller på 22. Men lidt godt skal de da se ud. 

Vil det sige det slet ikke er hende på billederne?

Big boobs er jo altid et relativt synspunkt. De ser ok store ud, for en thai, på billederne.

Men hvis det ikke er hende der vises frem, så er det noget fis.

Alder snyder de alle med når de har rundet 29 hahaha.. men hvis hun er 50+ er det lige groft nok at skrive 38 :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun der stod foran mig har aldrig være den kvinde på de billeder,  hellere ikke for 10 år siden.  Det var min opfattelse af situationen.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Golf skrev, for 33 minutter siden:

Hun der stod foran mig har aldrig være den kvinde på de billeder,  hellere ikke for 10 år siden.  Det var min opfattelse af situationen.  

Det er sgu trist :-/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...