Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/399340

Er li kommer hjem fra en tur med Destiny.

helt vildt flot tøs at se hende tag den bagfra er for vsindsygt. Den lille stramme krop er top klasse.men det stopper nok også der hele oplevelsen var meget flad hun virker som det bare skal overståes ik megen kontakt små kys. Næste ikke se i øjne. Og blow var sgu ikke noget at prale med holdt hånden over halvdel at javertusen så kun spidsen fik smag, kun når jeg li bad om at gå dybt var hun med på den. Og støder på med tænder, det giver mig ihverfald stød og den kommer ik op at stå af det… men kæft hun er flot bare for at tag hende bag er det sgu okay. hvis man bare skal ha taget trykket.. men kommer nok ikke igen. Hun er ikke så dyr så alle kan værre med

vildt flot og fræk tøs

men flad oplevelse 

Skrevet
  • Author
Nyborg skrev, for 34 minutter siden:

Hvordan er hendes priser da? 

Jeg fik 45min til 1300 med lidt exter.. men prøv at skriv til hende hun er sød nok

Skrevet

Hun er tidligere anmeldt og det er ikke positivt. Det er lidt øv, når hun ser ud som hun gør. :/ 

Skrevet

Har selv været forbi, og ja, hun er lækker, men der stopper det positive så også.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.