Aarhuselsker 15428 Skrevet 6. Februar, 2014 Var inde på Gimel i går. Anja/Karin meddeler at siden lukker. Hun vil ikke bruge penge på at holde den kørende. Officielt fordi hun ikke har de 1860 kr/år. Besøgs tallene taler dog deres tydelige sprog. Siden ser også ud til at have værer overladt til sig selv længe. Hendes berømte slettekost har ikke været i sving længe. Der er masser af henvisninger til EG, den gik ikke før. Der er også indlæg af en karrakter og med et sprogbrug som ikke ville gå upåtalt hen før i tiden. I den forbindelse sender jeg varme tanker til EGs førebunker for at højne sproget og omgangstonen herinde. Det forpligter naturligvis EG at siden nu har monopol, men jeg mener at ledelen lever op til denne forpligtelse - efter seneste tiltag. Gimel er iøvrigt til salg for 1860 kr - skulle nogen have lyst ;) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 6. Februar, 2014 Mener du den lukkede fordi sprogbruget blev for nasty?? Er du tilhænger af en såkaldt slettekost?? Hvis ja så læs Pravda! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 12887 Skrevet 6. Februar, 2014 Mener du den lukkede fordi sprogbruget blev for nasty?? Er du tilhænger af en såkaldt slettekost?? Hvis ja så læs Pravda! Det må da lige være noget for dig gameguy, nu du har truet med at forlade EG (uden desværre at gøre alvor af det ) at købe Gimel for kr.1860,-, så du kan have dit eget forum. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gameguy Skrevet 6. Februar, 2014 Det må da lige være noget for dig gameguy, nu du har truet med at forlade EG (uden desværre at gøre alvor af det ) at købe Gimel for kr.1860,-, så du kan have dit eget forum. Det har jeg sørme ikke tid eller råd til og hvem skulle i så skyde på?? Tro mig i ville ikke ønske at jeg forlod EG det tror jeg ikke! Desuden ville det jo også være lidt kedeligt at sidde der og skrive til mig selv hele tiden ikke ? *SS* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 6. Februar, 2014 Der er også denne tråd om emnet: @Århuselsker: Hvor har du fra, at gimel er til salg for 1.860? Så vidt jeg kan læse mig frem til, er det korrekt at gimel.dk er til salg, men ikke til hvilken pris. De 1.860 er de udgifter der skal dækkes, hvis gimel skal fortsættes under nuværende ejer. Jeg tror at Anja/Karin forventer lidt mere, hvis hun skal sælge gimel.dk inkl. board/programmering/data osv. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15428 Skrevet 6. Februar, 2014 (edited) Filosof Prisen var den jeg fik ud af at læse tråden på Gimel. Det kan sagtens være jeg har misforstået Anja - men er det særligt vigtigt? Er du liebhaver Hovedbudskabet er at Gimel lukker. Redigeret 6. Februar, 2014 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2257 Skrevet 6. Februar, 2014 Filosof Prisen var den jeg fik ud af at læse tråden på Gimel. Det kan sagtens være jeg har misforstået Anja - men er det særligt vigtigt? Er du liebhaver Hovedbudskabet er at Gimel lukker. Jeg menes, at i forbindelse med nedbruddene på venuslogen og hedomax, var nogle der synes, at det var trist, hvis de gamle arkiver skulle gå tabt. Måske der er nogle, der har samme følelser for gimel?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aarhuselsker 15428 Skrevet 6. Februar, 2014 Jeg menes, at i forbindelse med nedbruddene på venuslogen og hedomax, var nogle der synes, at det var trist, hvis de gamle arkiver skulle gå tabt. Måske der er nogle, der har samme følelser for gimel?? Jeg vil ikke kom til at savne dem. Jeg har kun kendskab til Gimel fra de seneste ca 2 år. Det kan godt være der var mere lødighed før den tid. Men som det ser ud nu, er det bare rendestenssprog og perfiditeter af en art som vi heldigvis ikke ser på EG. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 268 Skrevet 7. Februar, 2014 Det er som et gammelt faldefærdigt hus. Jeg tror mange af de mennesker der kom i huset er flyttet ind her på EG Jeg er selv ret ny her, men synes siden (EG) er god og har nogle gode features. Gimle dukker dog ofte op med en gammel anmeldelse når man søger på Google Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg