Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Der var lørdags travlt og selv om flere af mine favoritter var i byen lykkedes det ikke at lukke en aftale. Nå, så må vi da bare prøve noget nyt. Det lykkedes til sidst at få fat i Katy som var ledig. 

Jeg ankom en halv time senere til et rækkehus tæt på Avedøre Station og blev budt indenfor. Katy er pigen på billederne. 

Økonomien blev klaret. 1000 + 500 for adgang til bagdøren. Jeg blev tilbudt bad og Katy joinede så jeg var godt varmet op inden vi gik i sovekammeret. 

Katy er en høj slank pige med små ægte bryster, brede hofter og en del tusser. Hun er dog ikke så fast i kødet og minder lidt om polske Kate i sin kropsbygning. Jeg tror hun har født et barn men er ikke sikker, hun er i hvert fald sluppet godt fra det. Hendes smil fejler heldigvis ikke noget og hun smiler en del.

Vi startede med blow på sengen, det synes hun gjorde ret godt, relativt dybt og vådt (DT kan tilkøbes). Vi fortsatte med 69 hvor det lykkedes at få lidt liv i hende. Så kom der hætte på og Katy ville have den i nummi med det samme. Jeg var ikke svær at overtale. Det dejlige syn af hendes smalle talje mens der pumpes igennem i nummer 2 gjorde besøget kortere end forventet og jeg måtte overgive mig og aflevere mit opsparede DNA på de små fine bryster.

Alt i alt et ok besøg. Ikke på niveau med f.eks. Nataly men bestemt godkendt.

Skrevet
BLUC2720 skrev, for 1 time siden:

21 år gammel. 
Sig mig, tror de vi er idioter alle sammen? 

Ja

Skrevet
BLUC2720 skrev, for 2 timer siden:

Sig mig, tror de vi er idioter alle sammen? 

Det kun nogle der tror, at nogle af os er idioter.

• 4 months later...
Skrevet
Waverider skrev, den 6.4.2024 at 14:37:

Der var lørdags travlt og selv om flere af mine favoritter var i byen lykkedes det ikke at lukke en aftale. Nå, så må vi da bare prøve noget nyt. Det lykkedes til sidst at få fat i Katy som var ledig. 

Jeg ankom en halv time senere til et rækkehus tæt på Avedøre Station og blev budt indenfor. Katy er pigen på billederne. 

Økonomien blev klaret. 1000 + 500 for adgang til bagdøren. Jeg blev tilbudt bad og Katy joinede så jeg var godt varmet op inden vi gik i sovekammeret. 

Katy er en høj slank pige med små ægte bryster, brede hofter og en del tusser. Hun er dog ikke så fast i kødet og minder lidt om polske Kate i sin kropsbygning. Jeg tror hun har født et barn men er ikke sikker, hun er i hvert fald sluppet godt fra det. Hendes smil fejler heldigvis ikke noget og hun smiler en del.

Vi startede med blow på sengen, det synes hun gjorde ret godt, relativt dybt og vådt (DT kan tilkøbes). Vi fortsatte med 69 hvor det lykkedes at få lidt liv i hende. Så kom der hætte på og Katy ville have den i nummi med det samme. Jeg var ikke svær at overtale. Det dejlige syn af hendes smalle talje mens der pumpes igennem i nummer 2 gjorde besøget kortere end forventet og jeg måtte overgive mig og aflevere mit opsparede DNA på de små fine bryster.

Alt i alt et ok besøg. Ikke på niveau med f.eks. Nataly men bestemt godkendt.

@waverider

Var hun stram analt?

Skrevet
  • Author
Liverpool skrev, 1 time siden:

@waverider

Var hun stram analt?

Nu er det nogle måneder siden jeg besøgte hende men jeg mindes at det gik rimelig nemt og at der faktisk var en del gaping involveret. Så nej, jeg vil ikke sige hun var specielt stram. 

Skrevet

Jeg var forbi hende, i det samme rækkehus i Avedøre for nogle måneder siden. 
hun sad konstant på mobilen og jeg følte jeg nærmest skulle presse hende til at give mig opmærksomhed. 

Steder der bliver styret med hård hånd af en anden kvinde, og jeg fik en klam Vibe af at de piger nok ikke lige ønskede at være der. 
grunden til jeg nævner det, er at jeg udskiftede katy med en anden af pigerne i huset. 
hun begyndte at græde og fortælle mig hvor led hende chefen er. 

føj et sted, er glad for jeg hverken fik sutter eller andet af de piger. For det virker ikke ok. 

spild af tid og penge. 

Skrevet
Kortogkontant skrev, den 30.8.2024 at 22:11:

Jeg var forbi hende, i det samme rækkehus i Avedøre for nogle måneder siden. 
hun sad konstant på mobilen og jeg følte jeg nærmest skulle presse hende til at give mig opmærksomhed. 

Steder der bliver styret med hård hånd af en anden kvinde, og jeg fik en klam Vibe af at de piger nok ikke lige ønskede at være der. 
grunden til jeg nævner det, er at jeg udskiftede katy med en anden af pigerne i huset. 
hun begyndte at græde og fortælle mig hvor led hende chefen er. 

føj et sted, er glad for jeg hverken fik sutter eller andet af de piger. For det virker ikke ok. 

spild af tid og penge. 

Jeg vil opfordre dig til at kontakte politiet med det samme næste gang du mistænker sådan noget!!

Det er vores ansvar at hjælpe med at afsløre menneskehandel og/eller tvang, misbrug.

Jeg er glad for at du smuttede. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.