Hop til indhold

Recommended Posts

Der var lørdags travlt og selv om flere af mine favoritter var i byen lykkedes det ikke at lukke en aftale. Nå, så må vi da bare prøve noget nyt. Det lykkedes til sidst at få fat i Katy som var ledig. 

Jeg ankom en halv time senere til et rækkehus tæt på Avedøre Station og blev budt indenfor. Katy er pigen på billederne. 

Økonomien blev klaret. 1000 + 500 for adgang til bagdøren. Jeg blev tilbudt bad og Katy joinede så jeg var godt varmet op inden vi gik i sovekammeret. 

Katy er en høj slank pige med små ægte bryster, brede hofter og en del tusser. Hun er dog ikke så fast i kødet og minder lidt om polske Kate i sin kropsbygning. Jeg tror hun har født et barn men er ikke sikker, hun er i hvert fald sluppet godt fra det. Hendes smil fejler heldigvis ikke noget og hun smiler en del.

Vi startede med blow på sengen, det synes hun gjorde ret godt, relativt dybt og vådt (DT kan tilkøbes). Vi fortsatte med 69 hvor det lykkedes at få lidt liv i hende. Så kom der hætte på og Katy ville have den i nummi med det samme. Jeg var ikke svær at overtale. Det dejlige syn af hendes smalle talje mens der pumpes igennem i nummer 2 gjorde besøget kortere end forventet og jeg måtte overgive mig og aflevere mit opsparede DNA på de små fine bryster.

Alt i alt et ok besøg. Ikke på niveau med f.eks. Nataly men bestemt godkendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BLUC2720 skrev, for 1 time siden:

21 år gammel. 
Sig mig, tror de vi er idioter alle sammen? 

Ja

Del dette indlæg


Link til indlæg
BLUC2720 skrev, for 2 timer siden:

Sig mig, tror de vi er idioter alle sammen? 

Det kun nogle der tror, at nogle af os er idioter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...