Hop til indhold
Jernet

Påvirker vejret vores lyst til de dejlige GP'er?

Recommended Posts

Sidder lige og kigger ud på at det pisregner, og kom til at tænke på om det påvirker jeres lyst til at tage på besøg hos de dejlige GP'er? 

 

For mig gør det ingen forskel om det regner, sneer eller solen skinner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen mener dårligt vejr er suppevejr, andre at det er kneppevejr. (Direkte citat fra en gæst)

I forretningen er der mest stille ved meget sne, pga farlige kørsels forhold, ikke manglende lyst. For bookingerne er der. Men ofte bliver vi enige om det er uforsvarlig at køre efter det. 

Og ellers når det er for varmt. De tørker vi har haft kan mærkes. Igen egentlig ikke lysten der mangler ud fra hvad jeg får at vide. Men mere de ikke bryder sig om, at komme til at svede alt for meget mens vi er sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har ingen betydning når liderligheden tager overhånd :D Skal selv snart afsted i det her pis vejr...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøger meget lidt i de kolde måneder september- april, årsagen er, stederne sparer for meget på varmen.

Vil ikke betale for, at ligge og ryste af kulde. Og det er Thaimassage jeg besøger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Panda

Når det er koldt vil man gerne ind i varmen, og når det er varmt har pigerne mindre tøj på. Så det er nok uændret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om foråret yngler alle dyrene og planterne vokser så får man selv lyst til at noget vokser og at have sex dog uden at yngle dog :P

Om sommeren er der sommerkjoler og sparsomt tøj på alle kvinderne og så får man da lyst til lir. Og bliver det meget varmt så er det bare perfekt udesex / dogging vejr jo. 

Om efteråret blæser og regner det ofte og dyrene går i hi men jeg kan godt lide at gå lidt i hi med dejlige kvinder det er da meget hyggeligere. 

Om vinteren er det pisse koldt og indevejr men så kan man jo være inde med en kvinde og dele dejlig kropsvarme sammen. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...