Hop til indhold

Er der nogen, der kender Liza på Amager?

Featured Replies

Skrevet

Desværre ikke, men ja. Jeg har også lagt mærke til billederne af den smukke unge pige, som også kan squirte.

Hold da op hun ser dejlig ud!

Redigeret af ppd

Skrevet
yrghh skrev, for 19 timer siden:

Jeg synes hun ser ret sød ud, men kan ikke se at andre har besøgt hende

Meget atypisk for det albanske kartel, at der ikke ligger en anmeldelse senest dagen efter første vagt. Men der har faktisk været en for fire dage siden, som bare er blevet slettet. Jeg nåede ikke at læse den - jeg gætter på den blev afsløret som falsk. Og jeg kan ikke længere finde Googles cache, efter de har lavet interface for søgeresultater om.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/182641-liza-go-visit-her-right-now/

Skrevet

Hej Gutter

SKYNDER MIG MED BIG TIME ADVARSEL…

Var selv faldet i svime over Liza, tænkte wow en godte – men, men det er på INGEN måde den pige man møder hvis man som jeg bookede en tid.

Russermafiaen når den er værst – man ved jo aldrig hvem man kommunikere med, for det meste er det en skygge person og ikke pigen.

Prøver at gøre det kort.

I dag den 06.04.2024 får jeg booket tid til 11:15, det gik egentligt nogenlunde let nok – hotellet beliggende ved Føtex i Dr.Byen, et af Russer Mafiaens foretrukne.

Nå men jeg kommer som planlagt, i fornuftig tid – venter lidt i bilen og sender så en besked, ”Heyy dig, jeg er her nu – hvor mødes vi” laaaaang pause, - kan se beskeden bliver læst, ingen svar.

Ny besked… Jeg er her nu hvor mødes vi…. Laaaaaaaaaaaaang pause, så svar. OMG, er du idiot vi mødes ved XXXX (symbol for Hotellets navn”

Flabet, faktisk og i den virkelige verden var jeg smuttet – hvis en leverandør kalder en kunde idiot, men jeg blev hængende – klokken var nu blevet 11:40, jeg svare pænt.

”ja jeg er med på det er hotel XXXX jeg er her nu, jeg mente hvor henter du mig – er det ved elevator i lobby eller ….(?)

Laaaaaaaaaaaaang pause og så svar fra personen jeg skriver med. ” du er da for dum til mig”

Her overvejede jeg at blokere og bare køre – men noget triggede mig, og afventende i bilen måtte jeg se om pigen var pigen fra annoncen så jeg blev hængende. (Dog var jeg fast besluttet på jeg under ingen omstændighed ville ligge så meget som en krone)

Laaaaaang pause os ”ding” på telefonen – kom nu, til elevator.

Jeg stiger ud af bilen og går med friske skridt til indgang – venter yderlig 5-7 minutter ved elevator.

Døren går op og en pige kommer til syne, jeg er ikke i tvivl – den pige er på INGEN måde i nærheden af at være Liza, som i på ingen måde.

Jeg bliver målløs stående i 2-3 sekunder som føles som timer – hun forkælet og arrogant siger, kom nu.

Da jeg var fast besluttet på jeg ikke ville bruge penge efter den flabet behandling – svare jeg, er du Liza (bare for at dobbelt tjekke)

Ja kom svaret prompte fra mennesket – hvortil jeg siger, nej – du er så langt fra de billeder du har på din annonce.

Pigen bare kikker på mig, og siger hvis du aflyser nu skylder du mig 1.000,-

Lad os lige huske – jeg havde booket tid 11:15 og nu var klokken tæt på 12:00 og pigen var på ingen måde i nærheden af at være hende fra annoncen.

Må indrømme jeg fandt situationen komisk, så jeg begyndte at grine – hvilket fik Russer tøsen til at tænde helt af, og nu strømmede ukvemsord ud af pigebarnet.

Dagens bedste beslutning, jeg tog var da jeg blot vendte om og gik mod bilen.

Spørgsmål.

Hvem var den pige jeg mødte – ingen ide, men en på vel 26-28 år.

Så lad jer ikke snyde af de lækre billeder på annoncen – spar jer turen.

God lørdag

https://nympho.dk/n17091/5931/liza/

Redigeret af Martin Balschmidt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.