Hop til indhold

Recommended Posts

jeg har besøgt liza og efter lidt kontrovers i diverse tråde vil jeg gerne bekræfte at pigen er som på billederne og kan endda anbefale et besøg

https://nympho.dk/n17091/5931/liza/

jeg har faktisk allerede anmeldt hende positivt i et indlæg på en tråd , men tråden blev slettet ( og dermed også mit indlæg ) pga falsk reklame af trådstarter . der er sidenhen kommet en anden tråd som beskriver pigen som en helt anden end sine billeder .

jeg er ikke i tvivl om at pigen jeg besøgte er den samme som på billederne og den video der er på hendes profil . ikke engang makeup gør mig i tvivl . eneste forskel på billeder og virkelighed er at billederne gør hende mere kurvet end hun faktisk er . hun er ungpigeslank uden at være sportstrænet , dejlige bløde mellemstørrelse bryster og god fast røv

pigen selv er meget snaksagelig og der går derfor nok lidt for lang tid inden runderne begynder . så pas på med at det ikke tager overhånd og man derfor ikke har tid til anden runde

pigen er sød og hendes engelsk er langt bedre end andre piger fra den gruppe . man kan føre en god samtale med hende . følte dog ikke den store gfe og liderlighed fra hendes side , også selvom hun var med og indlevende gennem hele forløbet

runderne gik fint og det var dejligt at hun krammede under sex hehe . akten var dog ikke bemærkelsesværdig , men god og tog trykket af .

generelt en pige der kan anbefales hvis man vil være sammen med en ung lækker og sød pige , men ikke nok til genbesøg

Del dette indlæg


Link til indlæg

AgentLeman og jeg besøger ofte de samme piger (har jeg lagt mærke til) og jeg har heller aldrig haft et problem med den her gruppe af piger. De er altid som på deres billeder og giver fin service. Jeg er 100% sikker på Leman taler sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak. At to personer har forskellige oplevelser siger intet om, at en af dem lyver. Det er nyt på annoncen med video og billede taget på stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Hvorfor så pigerne ikke sådan ud da jeg gik på gymnasiet og længere i uddannelsesystemet ? "Grrr...!!" :mellow:.

Hvor rutineret er Liza ? og snaksaglig betyder vel at hun er en "åben" pige..

"You look very petty. Im here to give  good time, want to stimulate you and fuck". Så er linjen ligesom lagt uden al for meget bla. bla. ?

Spørgsmålet er om hun kan stimuleres nok til at blive kåd ?

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Where2 skrev, for 31 minutter siden:

@AgentLeman som altid mange tak for anme.delsen . hvordan oplevelsen var med kys?

Ja, kan hun spille spillet ?

Piger med hendes alder og  udseende på billederne, må meget gerne kontinuerligt frekvensere Storkøbenhavn 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 13 minutter siden:

Hvor rutineret er Liza ? og snaksaglig betyder vel at hun er en "åben" pige..

hun havde nok prøvet det før . hun var ikke nærvøs eller usikker i hvad der skulle ske . vil ikke kalde hende uskyldig hehe

meget åben , men det betyder også at hun snakker ( for ) meget . det gør jeg også , så måske selvforskyldt . efter meget lang tids snak følte jeg lidt at hun ville spilde tiden , men det mærkede hun måske selv da hun efterfølgende selv lave op til at komme igang . tror ikke det bliver et problem for mange , så længe man er opmærksom på at snakken nemt kan tage overhånd hehe

ppd skrev, for 17 minutter siden:

Spørgsmålet er om hun kan stimuleres nok til at blive kåd ?

hun virkede til at nyde at blive slikket hun var i hvert fald meget våd . men hun kom ikke , og fik ikke den store reaktion fra hende generelt

Where2 skrev, for 14 minutter siden:

hvordan oplevelsen var med kys?

gode men uden tunge . man skal nok selv lægge op til dem . måske også derfor jeg følte at gfe manglede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for at give dig tid til grundige uddybede svar.

Meget brugbart.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit indtryk er, at hun selv svarer på sine beskeder, men at hendes engelsk er en anelse mangelfuldt.

Måden hun svarer på virker uerfarent, men stadig venlig og imødekommende (modsat andre piger, som forfærdes over københavnske mænds manglende evne til at kommunikere respektfuldt og derfor ender med at svare kort og hårdt til alle). Hun virker sød, kortfattet på skrift, men som en pige, der sætter pris på en rigtig gentleman.

Jeg har en aftale med hende i morgen og glæder mig til at møde hende. Igen har @AgentLeman været før mig på en af de unge smukke piger, men jeg ved jo godt, at jeg kan gøre det meget bedre :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 5 minutter siden:

Igen har @AgentLeman været før mig på en af de unge smukke piger, men jeg ved jo godt, at jeg kan gøre det meget bedre :D 

jamen glæder mig til at høre om du formår at få hende til at komme .

må bedste mand vinde ;-) ( selvom det nok er liza der er den egentlige vinder her hehe )

Del dette indlæg


Link til indlæg
AgentLeman skrev, for 15 timer siden:

jamen glæder mig til at høre om du formår at få hende til at komme .

må bedste mand vinde ;-) ( selvom det nok er liza der er den egentlige vinder her hehe )

Hahaha... Nej, trods en ihærdig indsats måtte jeg give op så der også kunne være lidt tid til mig. Der var ingen tvivl om at hun nød det, men det virkede som om hun ikke turde give slip.

Ellers var min oplevelse nogenlunde som OP beskriver det. Vi brugte rigtigt meget tid på at kysse, kæle og kramme og hun gav den nærhed og tilstedeværelse, som for mig er lig med GFE. Det føltes fuldstændig som at ligge på værelset hos kæresten som teenager, og det er vist kun Filippa og Viktoria, som har formået at give mig den oplevelse på et så kort møde.

Der er absolut ingen tvivl om at hun er ægte og at billederne er retvisende. Kommunikationen har været fin hele vejen igennem, og fra jeg fortalte at jeg var ankommet til hotellet gik der ca 3 minutter før hun stod foran mig. 

Det eneste minus, jeg kan finde er, at hendes "French kissing" begrænsede sig til en lille smule tungespids med næsten lukket mund, men det var helt sikkert en oplevelse, som jeg ikke fortryder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
yrghh skrev, for 3 timer siden:

Hahaha... Nej, trods en ihærdig indsats måtte jeg give op så der også kunne være lidt tid til mig. Der var ingen tvivl om at hun nød det, men det virkede som om hun ikke turde give slip.

håber ikke det var mig du havde i tankerne mens du slikkede hende " jeg må bare vinde over agentleman " :mrgreen:

tror bestemt også hun ikke turde give slip , det kan jo næppe være begge vores evner der halter hehe :wink:

glad for du havde en god gfe oplevelse med hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...