Hop til indhold

Recommended Posts

Hej drenge! Har i set Eva og Valeria er kommet tilbage?

Jeg har personligt kun haft fornøjelsen af Eva som er en kæmpe succes, men de laver også trekant sammen. Det tilbød de mig sidst. Tænker jeg skal prøve Valeria denne her gang. 

Da jeg ankom sidste gang hos Eva bliver man taget imod med kys og kærlighed, hvor hun tog mig i hånden og viste mig ind på sidst værelse. Hele seancen er helt fortryllende, og du mærker virkelig en intens kæresteoplevelse. Når det kommer til sexen kan de latinaer jo bare et eller andet, måden hun red mig på var outstanding - og hendes kys er uforglemmelig. 

Hvis i søger en oplevelse ud over det sædvanlige så skal i virkelig prøve Eva - og jeg har på fornemmelsen at vi er ude i det samme med Valeria. 

https://annoncelight.dk/showad/393760

https://annoncelight.dk/showad/399437

Del dette indlæg


Link til indlæg

En næsten uendelig spiseseddel af extra tillæg bare for at få slikket kugler, kysse eller smid 300kr for at blive kysset i numsen.

For nogle piger vokser træerne åbenbart så langt op i røven på deres optimistiske selvtilllid, at de kan forlange disse voldsomme ekstra omkostninger. 

Måske derfor, at det ofte kun er thaier, der kan fastholde et kundegrundlag, der er stort nok til at kunne have permanente klinikker i årevis.

De belemrer sjældent kunderne med forud at skulle tage stilling til hvad lysten er efter 38 minutter. 

Smid pengene og lad os hygge som vi lyster.

Og så lever jeg nok med, at anal ofte ikke er en del af menuen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Napoleon69 skrev, for 17 timer siden:

En næsten uendelig spiseseddel af extra tillæg bare for at få slikket kugler, kysse eller smid 300kr for at blive kysset i numsen.

For nogle piger vokser træerne åbenbart så langt op i røven på deres optimistiske selvtilllid, at de kan forlange disse voldsomme ekstra omkostninger. 

Måske derfor, at det ofte kun er thaier, der kan fastholde et kundegrundlag, der er stort nok til at kunne have permanente klinikker i årevis.

De belemrer sjældent kunderne med forud at skulle tage stilling til hvad lysten er efter 38 minutter. 

Smid pengene og lad os hygge som vi lyster.

Og så lever jeg nok med, at anal ofte ikke er en del af menuen.

Nu er de der århus / viby pigers annoncer standard, og de fleste har den samme, med måske lidt færre ydelser. 

Jeg kunne forestille mig, at de bliver spurgt om hvad de ikke vil tilbyde, også dem der hjælper dem, smækker resten på. Det giver mening, når man ser nogle af de piger der træffes de steder, har en både mindre men os større liste end de andre.

Tilgengæld så belemrer thai'er oftest, med mersalg under massage. Men det giver jo os super god stemning. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Anonyme skrev, for 4 timer siden:

Nu er de der århus / viby pigers annoncer standard, og de fleste har den samme, med måske lidt færre ydelser. 

Jeg kunne forestille mig, at de bliver spurgt om hvad de ikke vil tilbyde, også dem der hjælper dem, smækker resten på. Det giver mening, når man ser nogle af de piger der træffes de steder, har en både mindre men os større liste end de andre.

Tilgengæld så belemrer thai'er oftest, med mersalg under massage. Men det giver jo os super god stemning. :rolleyes:

Jeg har faktisk aldrig oplevet det der "mersalg", hverken inden eller under agten. Og de skal ved gud heller ikke begynde på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...