Hop til indhold

Recommended Posts

Flip skrev, for 2 timer siden:

Er der mon nogen der har besøgt dette “nye sted” ?

https://annoncelight.dk/showad/345696

- måske det er Fårevejle-klinikken der er flyttet….I så fald næppe den bedste service, medmindre der er kommet nye piger.

Lyder billigt….!

Har været der nok det dårligste jeg længe har prøvet, dårlig massage og mega dårlig afslutning. Kan værd hun havde en dårlig dag men tror nu det er standarten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Svendbent

Det anede mig.

Finder et andet sted - Måske du kan anbefale et sted i nærheden ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flip skrev, for 19 timer siden:

Tak Svendbent

Det anede mig.

Har ikke selv været der, men der er Asnæs Thai Massage https://massagethai.dk/ (håber ikke at det er imod reglerne)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flip skrev, den 4.4.2024 at 15:26:

Tak Svendbent

Det anede mig.

Desværre ikke så kendt i området kørte langt for et besøg spild af diesel :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Arne Jensen skrev, den 5.4.2024 at 10:41:

Har ikke selv været der, men der er Asnæs Thai Massage https://massagethai.dk/ (håber ikke at det er imod reglerne)

Hej Arne, 

Tilbyder de også mere her hos hende? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Svendbent skrev, den 4.4.2024 at 14:48:

Har været der nok det dårligste jeg længe har prøvet, dårlig massage og mega dårlig afslutning. Kan værd hun havde en dårlig dag men tror nu det er standarten. 

Hvordan ser hun ellers ud? Er der noget godt at kigge på? I annoncen lyder det som om de er mere end én. 

Kan man bare walk in ? :)

Redigeret af FuriR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt gammel tråd, men der er trods alt stillet spm. den 5 juli, så  her er forhåbentlig lidt svar.

Jeg var der for nylig, - for første gang.

Lavede tlf aftale.

Indehaveren (tror jeg) lavede en aftale om 1 times fp til annonceret tilbudspris.

Hun er vel et sted sidst i 50erne, og ser for alderen ok ud.

Det startede med en gang blød og egentlig dejlig massage på ryggen i 5-10 min, (hun har dejlige hænder, og jeg trængte til omsorg). Efter massagen tog hun tog tøjet af og bad mig vende mig om.

Hun ville derefter straks i gang med at knalde, men det syntes jeg var lidt hurtigt, og forudså  at hun vist gerne ville hurtigt af med mig igen. Derfor spurgte jeg om ikke jeg skulle slikke hende. Det ville hun gerne, og jeg fandt ud af at hun så fin ud, og duftede også fint. Det var tydeligt at hun godt kunne lide det, og det endte med at hun næsten klemte hovedet af mig til sidst, så der var nok success, hvilket også kunne måles på den overfølsomhed hun havde derefter på inderlår og missen. Derefter var det ok for mig at gå igang med at knalde, og hun var modtagelig, og spillede også med ved at røre mig forskellige steder med hænder og fingre for at hjælpe mig på vej.

Jeg havde nok håbet på noget mere massage efter fuldbyrdelsen, men hun skyndte sig at rejse sig og få noget tøj på og sige at hun skulle se at komme hjem. Jeg gad ikke brokke mig, så derfor stod jeg på gaden 26 min efter ankomst.

Så den overordnede oplevelse er at jeg egentlig fik det jeg ønskede, med nogenlunde ok kvalitet. Ville dog gerne have haft væsentlig længere massage, eller en tur nr. 2. Hun var sød nok, og selve seancen kan måske forventes at blive endnu bedre hvis man ser hende igen.

Udseende ok for alderen, bryster tror naturlige men ikke sikker, mis barberet.

Jeg synes dog at 26 min ud af aftalte 60 min er for lidt, men sådan er det måske at tage imod tilbud...

stedet er ikke diskret, ved indgangen til Asnæs Centeret, men der var ingen mennesker da jeg var der.

Kommer jeg igen, måske. Men hvis jeg gør, vil jeg sikre mig at få den fulde tid på forhånd, jeg gider nemlig ikke brokke mig midt i det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...