Hop til indhold
Guest sacrecoeur108

Hvordan sletter jeg eroguide.dk profil?

Recommended Posts

Guest sacrecoeur108

Jeg anmodede om at få slettet min profil herinde den 17. Marts. Der er intet sket. 

Hvordan lykkes jeg med det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vekseleren
Skrevet (edited)

Du logger bare ud og ikke ind igen, der er i hvertfald et par der har forsøgt det samme, bl.a. aarhuselsker, eller hvad det nu var han hedder, det er ikke sket endnu, tror administration sejler

Redigeret af Vekseleren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR
Vekseleren skrev, for 51 minutter siden:

Du logger bare ud og ikke ind igen

Når du har gjort op med dig selv om du vil være med eller ej (siden du anmodede om et blive slettet har du haft 20 indlæg!) gør du bare som Vekselereren beskriver.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ryk dem igen. Ikke at jeg tror det hjælper, da ledelsen er gået incognito. Lige dette burde de dog have styr på, da jeg tror man har krav på at kunne få slettet sine oplysninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Zoro1
sacrecoeur108 skrev, for 2 timer siden:

Jeg anmodede om at få slettet min profil herinde den 17. Marts. Der er intet sket. 

Hvordan lykkes jeg med det?

Du går ind øverst i højre side under din profil. Trykker og går igen ind i Konto indstillinger. Herefter får du muligheden Delete My Account. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Elprebsi skrev, for 2 timer siden:

Lige dette burde de dog have styr på, da jeg tror man har krav på at kunne få slettet sine oplysninger.

er helt enig men det eneste de vel sådan set har er ens E-mail. Heldigvis beder de ikke om navn og telefonnummer, for så burde det være "lovpligtigt" (uden at kende lovgivningen til fulde) at tage en anmodning om at få slettet sin account seriøst.. Og da de har nemt ved at banne folk og give advarsler burde de vel også have forholdsvis nemt ved at slette dem som anmoder om at blive slettet. Måske de gerne vil beholde medlemmer så det ligner en succesfuld "forretning". Aner det ikke. Nu får jeg nok endnu en advarsel efter denne kommentar...

Redigeret af peterbrusebad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

En web siden værdi, ved et salg og ved salg af banner reklamer/annoncer, afgøres af bl.a. hvor mange bruger den har, og hvor meget trafik der er på siden, så flere bruger er lig med flere penge til ejeren.

har for mere end et år siden fået slettet 2 bruger, det tog ca.en uge, men der er noget der tyder på at det er blevet meget svære at forlade den synkende  skude. 
måske en af moderatorerne kunne komme på banen og fortælle om det kun er admin som kan det eller de kan hjælpe med dette. 
@Bryan Mills @Stapler @Keeper

Redigeret af Den nye grydeske
Stave fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sacrecoeur108
Zoro1 skrev, for 5 timer siden:

Du går ind øverst i højre side under din profil. Trykker og går igen ind i Konto indstillinger. Herefter får du muligheden Delete My Account. 

Det var det jeg gjorde d. 17 marts - fik mail omkring at det ville blive håndteret, men intet er sket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sacrecoeur108
DDR skrev, for 6 timer siden:

Når du har gjort op med dig selv om du vil være med eller ej (siden du anmodede om et blive slettet har du haft 20 indlæg!) gør du bare som Vekselereren beskriver.

Ja, jeg burde tage walk of shame, fordi jeg har tilladt mig selv at bruge siden i mellemtiden:D - og så 20(!) indlæg - skam mig :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...