Hop til indhold
Rejsenetværk

FKK på sammenskuds basis i Danmark

Recommended Posts

Jeg fik den tanke om vi mon kunne gå nogle sammen om at leje et sted på sammenskuds basis.

Hvor vi er nogle mænd der sponsorerer lejen af et Privat Diskret sted, der er indforstået med formålet med at leje stedet.

Hvor vi hvis muligt kan samarbejde med en erfaren gp/teledame om at være værtinde til arrangementet mod betaling.

Tanken er at tilbyde piger at de kan komme og gå som de vil i 12 timer, og sælge sex til de mænd der er til stede på dagen.

Pigerne betaler 0 kr for at bruge stedet på dagen og mænd betaler 0 kr for at besøge stedet på dagen.

Det er selvfølgelig ren tilsætning for os der betaler gildet, og hvis nogle vil være med til det skal det være for at få arrangementet afprøvet, om muligt omtalt og anmeldt.

Sådan at der forhåbentlig kan opstå en efterspørgsel og en interesse, der gør at andre der kan tjene penge på det vil gribe bolden og bygge ovenpå en succes for vores arrangement.

Aner ikke hvad det vil koste, og hvad der kan lade sig gøre.

Men jeg kan give tilsagn om op til 1000 kr i bidrag for eget vedkommende, hvis flere vil være med til at deles om udgiften til det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse

 

Tror DK er for lille til den slags. Mange ville være bange for at møde venner og bekendte. I Tyskland er fkk konceptet ikke kun sex, men også wellness og relaxation. Skulle man støde ind i naboen osv. kan man altid dække det ind under en wellness tur i klubben :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 16 minutter siden:

Hej Rejse

 

Tror DK er for lille til den slags. Mange ville være bange for at møde venner og bekendte. I Tyskland er fkk konceptet ikke kun sex, men også wellness og relaxation. Skulle man støde ind i naboen osv. kan man altid dække det ind under en wellness tur i klubben :-)

Muligvis men der er mange nok der møder op til gangbang og sexparty til at der også vil kunne deltage et bæredygtigt antal mænd til et FKK lignende arrangement i et lille format.

Altså mænd der kommer selvom de bliver set af andre på dagen.

Men der er så meget skepsis i mod ideen fra både piger og mænd, at jeg tror at et arrangement vil skulle sponsoreres af nogle som et gratis tilbud.

For at kunne trække begge køn til.

Forhåbentlig kun en enkelt gang eller få gange, for at kunne skubbe til at nogle vil forsøge sig med et kommercielt tilbud fremadrettet.

Jeg har bare ingen anelse om der skal 5000 eller 10000 kr til, mere eller mindre for at det kan lade sig gøre.

Men det bliver jo ingen herregård for hver af os, hvis vi bliver 10 +/- mænd der vil deles om udgiften.

Mon man i princippet kunne leje et bordel inklusiv teledame i 12 timer, for den pris piger skulle have betalt for et par vagter?

Og så bare invitere til åbent hus for piger og mænd.

Men jeg tænker at en grund til at vi kan få nej, vil kunne være at så får vi indsigt i hvad stedet tager af piger for en vagt.

Det er vi som sådan ikke interesseret i at opnå viden om, men vi skal jo have en pris for at leje huset for at kunne leje det.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så hut jeg visker, er det vist forsøgt for år tilbage med et lille fkk lignende projekt 

Tror godt man kan finde et bordel som man kan leje en dag incl piger, som en begyndelse - det har jeg da været med til i Odense sammen med 4 fyre og 4 piger som var tilknyttet stedet

Det husker jeg med et smil

Problemet ligger vel i at få startet op. Der findes masser af villaer til salg som vil kunne bruges, men der skal jo indrettet wellness faciliteter til...måske vi allerede bevæger os i retning af en slags svingerklub i virkeligheden. Husk på at ingen 3 part må tjene på sex, så penge til drift at et fkk sted skal komme fra entre, fordi der stille wellness faciliteter til rådighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Le fiss'carl skrev, for 25 minutter siden:

Så hut jeg visker, er det vist forsøgt for år tilbage med et lille fkk lignende projekt 

Tror godt man kan finde et bordel som man kan leje en dag incl piger, som en begyndelse - det har jeg da været med til i Odense sammen med 4 fyre og 4 piger som var tilknyttet stedet

Det husker jeg med et smil

Problemet ligger vel i at få startet op. Der findes masser af villaer til salg som vil kunne bruges, men der skal jo indrettet wellness faciliteter til...måske vi allerede bevæger os i retning af en slags svingerklub i virkeligheden. Husk på at ingen 3 part må tjene på sex, så penge til drift at et fkk sted skal komme fra entre, fordi der stille wellness faciliteter til rådighed

Og det er helt sikker rufferi lovgivningen der forhindrer at det kan gøres på den rigtige måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sådan set bare gerne kunne leje et sted og så arrangere et åbent hus for piger og mænd, hvor det ikke koster noget at deltage.

Hvor man omgås hinanden og dermed også bliver set af andre der også deltager.

Men det er jo ikke gratis at arrangere, og den udgift har jeg brug for at dele med andre der vil være med til at bidrage.

Det handler om hvad det vil koste, hvor mange vi skal være om at dele udgiften og hvor meget hver af os skal betale for at dele udgiften.

Skulle det lykkes, så får fremtiden vise om nogle andre vil tilbyde noget tilsvarende som det koster penge at deltage i.

Selvfølgelig vil sex ikke være gratis til et arrangement hvor piger og mænd deltager gratis.

Pigerne sælger sex og mænd køber sex af pigerne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Slowman skrev, for 30 minutter siden:

Og det er helt sikker rufferi lovgivningen der forhindrer at det kan gøres på den rigtige måde.

Det er vist ikke videre besværligt at danne en forening^_^.. Alle har ret til at danne en forening så længe formålet med foreningen er lovligt og det er købesex.. Der kan så tages “medlemskontingent” som “entre” forestiller jeg mig.. Dette kræver selvfølgelig bare at foreningen ikke tager penge fra pigerne der deltager i evt arrangement fordi en forening må ikke fremme medlemmers forretning sådan økonomisk:P.. Så det kræver at pigerne ikke er medlemmer og derfor ikke betaler kontigent.. 

“Foreningen for danske spa-entusiaster” lyder ikke skidt i mine ører..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Det er vist ikke videre besværligt at danne en forening^_^.. Alle har ret til at danne en forening så længe formålet med foreningen er lovligt og det er købesex.. Der kan så tages “medlemskontingent” som “entre” forestiller jeg mig.. Dette kræver selvfølgelig bare at foreningen ikke tager penge fra pigerne der deltager i evt arrangement fordi en forening må ikke fremme medlemmers forretning sådan økonomisk:P.. Så det kræver at pigerne ikke er medlemmer og derfor ikke betaler kontigent.. 

“Foreningen for danske spa-entusiaster” lyder ikke skidt i mine ører..

Måske er det en farbar vej. Er det ikke lidt den måde det der arrangement på Frederiksberg er organiseret på?  Sådan læser jeg det.

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slowman skrev, for 2 minutter siden:

Måske er det en farbar vej. Er det ikke lidt den måde det der arrangement på Frederiksberg er organiseret på?  Sådan læser jeg det.

Det ved jeg ikke^_^.. Jeg har ikke noget med bagsiden af det arrangement - jeg møder bare op og spiller tosset som regel og bliver lettere bedugget:P:lol:.. Men jeg kender til andre steder der har fungeret flere år på den måde “på papiret” i hvertfald:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@JenniferRomantica

Du har selv udbredt dig om dine drømme om et sted, vip, luksuriøst og dyrt at realisere.

Jeg vil ønske for dig at du en dag lykkes hermed!

Men mine egne drømme befinder sig på et langt mere jordnært plan, og jeg ønsker mig hverken en ramme som det du drømmer om eller sådan som Fredagsbaren bliver afholdt.

Jeg ønsker mig sådan set bare en ramme hvor man mødes som i en swinger klub med en lounge til fælles ophold, og nogle rum hvor til man kan fortrække for at afvikle de aftaler man træffer i loungen.

Jeg har selv besøgt dig et Privat Diskret sted i en stor lejlighed i København, som snildt kunne rumme et sådant arrangement.
Og som havde kapacitet til at rumme noget større, end bare jer 2 kolleger på den vagt i delte den dag jeg besøgte dig.

De bordeller der er tilbage ser ikke ud til at kunne rumme et sådant arrangement, men gerne for min skyld hvis de kan og vil.

For min skyld gerne en forening til en start med kontingent og entre, og gerne til en start en husleje fra gang til gang til formålet.

Vi skal helt ned på en økonomisk ramme på mellem 10 og 20000 kr til en start, og det udelukker eget sted til formålet.

Men hvis det lykkes kan en succes i princippet vokse til at der udvikler sig en økonomi, der rækker til andet og mere end bare et lejemål fra gang til gang.

Jeg vil sådan set bare gerne bidrage beskedent sammen med andre til at det kan lade sig gøre at leje et sted den første gang, uden at få noget igen for det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Du har selv udbredt dig om dine drømme om et sted, vip, luksuriøst og dyrt at realisere.

Jeg vil ønske for dig at du en dag lykkes hermed!

Men mine egne drømme befinder sig på et langt mere jordnært plan, og jeg ønsker mig hverken en ramme som det du drømmer om eller sådan som Fredagsbaren bliver afholdt.

Jeg er med på hvad din ide er.. Det kan netop lykkes på den måde med en forening ved at man jo så laver en annonce for et fkk arrangement hvor man tager et “kontigent” for tilmeldning (evt informerer om at det er et foreningsarrangement og de nærmere rammer) og så bruger det samlet kontigent til at betale lokalerne med.. Så inviterer man bare åbent en masse piger til at komme.. Så der ikke nogen egen udgifter eller indtægter i forhold til lovmæssigt at holde sin sti ren.. 

Her har jeg hørt rygter om et snart fremkommende sted med lokaler der ville være stortset perfekte til et evt foreningsarrangement for danske spa/fkk-entusiaster..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er med på hvad din ide er.. Det kan netop lykkes på den måde med en forening ved at man jo så laver en annonce for et fkk arrangement hvor man tager et “kontigent” for tilmeldning (evt informerer om at det er et foreningsarrangement og de nærmere rammer) og så bruger det samlet kontigent til at betale lokalerne med.. Så inviterer man bare åbent en masse piger til at komme.. Så der ikke nogen egen udgifter eller indtægter i forhold til lovmæssigt at holde sin sti ren.. 

Men er det lovligt under rufferiparagraffen ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Le fiss'carl skrev, for 9 minutter siden:

Men er det lovligt under rufferiparagraffen ?

Yup.. For ingen tjener penge på at pigerne sælger sex andet end dem selv^_^.. 

Og det er derfor det er nødt til at være sådan at pigerne ikke skal være medlemmer af foreningen og de derfor ikke skal betale kontingent fordi en af de få regler der er for foreninger er at medlemmer ikke må tjene penge som et resultat af deres deltagelse i foreningen.. 

Og så at formålet med foreningen er lovligt hvilket købesex er;).. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

 

Hvis et sted er undervejs som kan og vil rumme sådanne arrangementer, så er jeg den der gerne vil bidrage i det små indenfor 1000 kr til huslejen den første gang.

Men det forudsætter at jeg ikke er ene om at ville det, vi må deles om den udgift det første arrangement udgør.

Medmindre nogen vil gøre det for egen regning og tilbyde muligheden til en pris som vi så skal betale for at deltage.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
JenniferRomantica skrev, for 17 timer siden:

Det ved jeg ikke^_^.. Jeg har ikke noget med bagsiden af det arrangement - jeg møder bare op og spiller tosset som regel og bliver lettere bedugget:P:lol:.. 

/Reminder to Ego : Husk at medbringe mere champagne til næste Fredagsbar, så vi kan opleve Jro kraftigere bedugget og bedækket :mrgreen:...

 

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 16 minutter siden:

/Reminder to Ego : Husk at medbringe mere champagne til næste Fredagsbar, så vi kan opleve Jro kraftigere bedugget og bedækket :mrgreen:...

 

/Francois

Har givet mig selv en dummebøde til næste Fredagsbar.

Så tager Champagne med :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Francois skrev, for 3 timer siden:

/Reminder to Ego : Husk at medbringe mere champagne til næste Fredagsbar, så vi kan opleve Jro kraftigere bedugget og bedækket :mrgreen:...

Jeg glæder mig på jeres vegne over jeres succes med fredagsbaren.

Jeg for min part vil bare gerne kunne komme et sted hvor piger og mænd mødes samlet i det samme rum, og hvor man kan komme og gå som man vil indenfor en given åbningstid.

Med kaffe/te på kanden, en småkage til og kolde vand i køleskabet.

Hvor man under opholdet kan træffe en aftale eller flere aftaler med piger i huset, som vi kan gå på rum med for sig når vi gør det.

Ikke noget stort med bar, spisning og underholdning på programmet.

Men slet og ret bare stedet der kan rumme at vi mødes på den måde, og en dato hvor vi kan gøre det.

Bare til en start helt fra scratch, for ikke at gøre det så ambitiøst og omstændeligt at vi aldrig kommer ud over rampen med det første arrangement.

Hvis det først lykkes?
Så kan vi vurdere på mulighederne i om vi undervejs kan øge ambitionsniveauet, og tilbyde noget mere ambitiøst over tid.

Men sætter vi barren for højt fra start for hvad vi gerne vil kunne tilbyde til et arrangement, så kommer vi aldrig i gang derfra hvor vi står nu.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været flere forsøg af den slags igennem årene men de fik ikk større success. Mon cherie lagde en gang lokaler til men stedet er lukket

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
jensen jr. skrev, for 1 time siden:

Der har været flere forsøg af den slags igennem årene men de fik ikk større success. Mon cherie lagde en gang lokaler til men stedet er lukket

Saunaklubben som er det tætteste der har været på fkk i Danmark var virkelig super godt besøgt med op imod 40 solgte timer pr aften torsdag/fredag/lørdag.. Havde der været plads til flere end 6 piger af gangen kunne der også sagtens have været flere gæster igennem for vi var tit nødt til at have folk ventende i længere end de gad eller afvise dem i døren fordi der ikke var plads til flere mennesker i huset..

Desværre blev hende der havde det træt af det efter mange mange år i branchen så hun lukkede under coronaen.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ku' meget vel være interesseret i at være medlem af en sådan forening. Men hvor mange andre er interesserede? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...