Kæmpe bryster 75 Skrevet 2. April Det er nu over en mdr. siden Jeg har satte nye billeder på Hvornår har @Admistratoren @Administrator tid til at godkende dem ? Kan se andre også har "problemer" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CamillaHusmor 333 Skrevet 2. April Min profil står også bare som “afventer” fordi jeg ændrede noget i den Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Charlie2022 62 Skrevet 2. April (edited) Det er ikke acceptabelt, jeg troede eroguide.dk at de var mere seriøse Redigeret 2. April af Charlie2022 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrbusiness 39 Skrevet 2. April Måske administratorer af Eroguide skulle tjekke op på dette eller eventuelt give rollerne til nogen andre som har tid og lyst? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ardilardi 29 Skrevet 2. April Ja, jeg har også ventet i ret lang tid. Glad for at høre jeg ikke er den eneste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1034 Skrevet 2. April De tjener ikke penge på sitet mere. Så måske de er ligeglade. Men så må de jo få det til at virke, eller som nogen siger, overdrage siden til nogen, som gider den. Har offentlig gjort nu, at jeg flytter. Og til den tid forventer jeg ikke, at kunne redigere min beliggenhed, uden at skulle vente for evigt, på godkendelse. Så må jo nok bare deaktivere annonce delen af min profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LeifNissen 41 Skrevet 2. April Mrbusiness skrev, for 3 timer siden: Måske administratorer af Eroguide skulle tjekke op på dette eller eventuelt give rollerne til nogen andre som har tid og lyst? SweettieDK skrev, for 47 minutter siden: De tjener ikke penge på sitet mere. Så måske de er ligeglade. Men så må de jo få det til at virke, eller som nogen siger, overdrage siden til nogen, som gider den. Jeg melder mig gerne frivilligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 75 Skrevet 3. April CamillaHusmor skrev, den 2.4.2024 at 18:29: Min profil står også bare som “afventer” fordi jeg ændrede noget i den Ja sidst Jeg ændret noget tog det næsten 2½ mdr, og det var i Aug. sidste år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 75 Skrevet 3. April Charlie2022 skrev, den 2.4.2024 at 18:36: Det er ikke acceptabelt, jeg troede eroguide.dk at de var mere seriøse Ja det er vi osse... Men der er nok en del herinde der er fake da det jo er gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 75 Skrevet 3. April Mrbusiness skrev, den 2.4.2024 at 19:13: Måske administratorer af Eroguide skulle tjekke op på dette eller eventuelt give rollerne til nogen andre som har tid og lyst? Ja rigtig god ide... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 75 Skrevet 3. April SweettieDK skrev, den 2.4.2024 at 21:44: De tjener ikke penge på sitet mere. Så måske de er ligeglade. Men så må de jo få det til at virke, eller som nogen siger, overdrage siden til nogen, som gider den. Har offentlig gjort nu, at jeg flytter. Og til den tid forventer jeg ikke, at kunne redigere min beliggenhed, uden at skulle vente for evigt, på godkendelse. Så må jo nok bare deaktivere annonce delen af min profil. Skriv det ind i din prisliste... Så kommer det op med det samme For ja surt det ikke fungere herinde Hvis du har fundet en god web side må du meget gerne skrive en privat besked til mig Og eller Held og lykke med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 75 Skrevet 3. April LeifNissen skrev, den 2.4.2024 at 22:32: Jeg melder mig gerne frivilligt TOTAL god ide 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ardilardi 29 Skrevet 10. April Stadig ingen godkendelse hos mig. Hvad med jer andre? Synes det liiidt opad bakke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 75 Skrevet 10. April ardilardi skrev, for 8 timer siden: Stadig ingen godkendelse hos mig. Hvad med jer andre? Synes det liiidt opad bakke. Nej heller ikke hos mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 11. April @ardilardi @Kæmpe bryster Øverst på forsiden står der "Moderatorer" klikke man på det kommer der en oversigt af alle moderatorerne inkl. administrator, hvor man kan skrive direkte til vedkomne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14201 Skrevet 11. April Arne Jensen skrev, for 2 minutter siden: @ardilardi @Kæmpe bryster Øverst på forsiden står der "Moderatorer" klikke man på det kommer der en oversigt af alle moderatorerne inkl. administrator, hvor man kan skrive direkte til vedkomne. Jeps, men der er ingen respons…. @Administrator må være bortrejst…. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SEXY JASMIN HERLEV 2984 Skrevet 11. April Jeg har samme problem med at får godkendt mine billeder Har sendt nogen mails til support teamet men der sker desværre ikke så meget. Derfor lavet jeg den tråd om support for ikke så længe siden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 917 Skrevet 11. April Forstår godt jer piger.. Det er en træls kamp med annoncer.. Men vi skal nok finde jer alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vekseleren Skrevet 11. April Er det en mulighed at lave en fiktiv Gmail, her der tilknyttet Google foto, her kan der evt deles billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kæmpe bryster 75 Skrevet 11. April Arne Jensen skrev, for 13 timer siden: @ardilardi @Kæmpe bryster Øverst på forsiden står der "Moderatorer" klikke man på det kommer der en oversigt af alle moderatorerne inkl. administrator, hvor man kan skrive direkte til vedkomne. Tak for info... Har skrevet en privat besked for et stykke tid siden... Men intet svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg