Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Det er ikke acceptabelt, jeg troede eroguide.dk at de var mere seriøse:angry:

Redigeret af Charlie2022

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske administratorer af Eroguide skulle tjekke op på dette eller eventuelt give rollerne til nogen andre som har tid og lyst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

De tjener ikke penge på sitet mere. Så måske de er ligeglade. Men så må de jo få det til at virke, eller som nogen siger, overdrage siden til nogen, som gider den. 
Har offentlig gjort nu, at jeg flytter. Og til den tid forventer jeg ikke, at kunne redigere min beliggenhed, uden at skulle vente for evigt, på godkendelse. Så må jo nok bare deaktivere annonce delen af min profil. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mrbusiness skrev, for 3 timer siden:

Måske administratorer af Eroguide skulle tjekke op på dette eller eventuelt give rollerne til nogen andre som har tid og lyst?

 

SweettieDK skrev, for 47 minutter siden:

De tjener ikke penge på sitet mere. Så måske de er ligeglade. Men så må de jo få det til at virke, eller som nogen siger, overdrage siden til nogen, som gider den. 

Jeg melder mig gerne frivilligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweettieDK skrev, den 2.4.2024 at 21:44:

De tjener ikke penge på sitet mere. Så måske de er ligeglade. Men så må de jo få det til at virke, eller som nogen siger, overdrage siden til nogen, som gider den. 
Har offentlig gjort nu, at jeg flytter. Og til den tid forventer jeg ikke, at kunne redigere min beliggenhed, uden at skulle vente for evigt, på godkendelse. Så må jo nok bare deaktivere annonce delen af min profil. :(

Skriv det ind i din prisliste... 

Så kommer det op med det samme

For ja surt det ikke fungere herinde

Hvis du har fundet en god web side må du meget gerne skrive en privat besked til mig

Og eller Held og lykke med det <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 2 minutter siden:

@ardilardi

@Kæmpe bryster

Øverst på forsiden står der "Moderatorer" klikke man på det kommer der en oversigt af alle moderatorerne inkl. administrator, hvor man kan skrive direkte til vedkomne.

Jeps, men der er ingen respons…. @Administrator må være bortrejst…. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har  samme problem med at får godkendt mine billeder :roll:

Har sendt nogen mails til support teamet men der sker desværre ikke så meget. 

Derfor lavet jeg den tråd  om support for ikke så længe siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår godt jer piger.. Det er en træls kamp med annoncer.. Men vi skal nok finde jer alligevel :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vekseleren

Er det en mulighed at lave en fiktiv Gmail, her der tilknyttet Google foto, her kan der evt deles billeder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arne Jensen skrev, for 13 timer siden:

@ardilardi

@Kæmpe bryster

Øverst på forsiden står der "Moderatorer" klikke man på det kommer der en oversigt af alle moderatorerne inkl. administrator, hvor man kan skrive direkte til vedkomne.

Tak for info... Har skrevet en privat besked for et stykke tid siden... Men intet svar :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...