Hop til indhold

Godkendelse af billeder

Featured Replies

Skrevet

Det er ikke acceptabelt, jeg troede eroguide.dk at de var mere seriøse:angry:

Redigeret af Charlie2022

Skrevet

Måske administratorer af Eroguide skulle tjekke op på dette eller eventuelt give rollerne til nogen andre som har tid og lyst?

Skrevet

Ja, jeg har også ventet i ret lang tid. Glad for at høre jeg ikke er den eneste <_<

Skrevet

De tjener ikke penge på sitet mere. Så måske de er ligeglade. Men så må de jo få det til at virke, eller som nogen siger, overdrage siden til nogen, som gider den. 
Har offentlig gjort nu, at jeg flytter. Og til den tid forventer jeg ikke, at kunne redigere min beliggenhed, uden at skulle vente for evigt, på godkendelse. Så må jo nok bare deaktivere annonce delen af min profil. :(

Skrevet
Mrbusiness skrev, for 3 timer siden:

Måske administratorer af Eroguide skulle tjekke op på dette eller eventuelt give rollerne til nogen andre som har tid og lyst?

SweettieDK skrev, for 47 minutter siden:

De tjener ikke penge på sitet mere. Så måske de er ligeglade. Men så må de jo få det til at virke, eller som nogen siger, overdrage siden til nogen, som gider den. 

Jeg melder mig gerne frivilligt :D

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, den 2.4.2024 at 18:29:

Min profil står også bare som “afventer” fordi jeg ændrede noget i den :(

Ja sidst Jeg ændret noget tog det næsten 2½ mdr, og det var i Aug. sidste år :wacko:

Skrevet
  • Author
Charlie2022 skrev, den 2.4.2024 at 18:36:

Det er ikke acceptabelt, jeg troede eroguide.dk at de var mere seriøse:angry:

Ja det er vi osse... :)

Men der er nok en del herinde der er fake da det jo er gratis

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, den 2.4.2024 at 21:44:

Har offentlig gjort nu, at jeg flytter. Og til den tid forventer jeg ikke, at kunne redigere min beliggenhed, uden at skulle vente for evigt, på godkendelse. Så må jo nok bare deaktivere annonce delen af min profil. :(

Skriv det ind i din prisliste... 

Så kommer det op med det samme

For ja surt det ikke fungere herinde

Hvis du har fundet en god web side må du meget gerne skrive en privat besked til mig

Og eller Held og lykke med det <3

Skrevet

Stadig ingen godkendelse hos mig. Hvad med jer andre? Synes det liiidt opad bakke. :rolleyes:

Skrevet

@ardilardi

@Kæmpe bryster

Øverst på forsiden står der "Moderatorer" klikke man på det kommer der en oversigt af alle moderatorerne inkl. administrator, hvor man kan skrive direkte til vedkomne.

Skrevet
Arne Jensen skrev, for 2 minutter siden:

@ardilardi

@Kæmpe bryster

Øverst på forsiden står der "Moderatorer" klikke man på det kommer der en oversigt af alle moderatorerne inkl. administrator, hvor man kan skrive direkte til vedkomne.

Jeps, men der er ingen respons…. @Administrator må være bortrejst…. 

Skrevet

Jeg har  samme problem med at får godkendt mine billeder :roll:

Har sendt nogen mails til support teamet men der sker desværre ikke så meget. 

Derfor lavet jeg den tråd  om support for ikke så længe siden. 

Skrevet

Forstår godt jer piger.. Det er en træls kamp med annoncer.. Men vi skal nok finde jer alligevel :wub:

Skrevet

Er det en mulighed at lave en fiktiv Gmail, her der tilknyttet Google foto, her kan der evt deles billeder?

Skrevet
  • Author
Arne Jensen skrev, for 13 timer siden:

@ardilardi

@Kæmpe bryster

Tak for info... Har skrevet en privat besked for et stykke tid siden... Men intet svar :unsure:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.