Hop til indhold
Rejsenetværk

Sådan får du råd til at købe mere sex

Recommended Posts

Skrevet (edited)

Vi udgør vel et ret repræsentativt udsnit af befolkningen her på EG, når det kommer til privatøkonomi og hvor meget vi har i rådighedsbeløb hver måned.

Men fælles for os, det er at vi har en dyr passion for købesex.

For nogle udgør udgiften et greb lommen, mens andre er udfordret af at skulle finde pengene i budgettet til det.

Selv er jeg med en bekeden indtægt, men en pæn likviditet lidt foran på point.
Da jeg har beskedne faste udgifter, jeg har hverken kørekort eller bil og klare mig for under 1000 kr til offentlig transport i København og omegn om måneden.

Jeg ryger ikke.

Sammenlagt er mit rådighedsbeløb pænt større end de fleste de har med en indtægt som min.

Men jeg skal blankt indrømme at jeg derfor også er tilbøjelig til at vælge de lette løsninger, der er dyrere end det behøver at være når det kommer til mit daglige forbrug.

Take away, restaurant etc.

Hvis jeg tog mig sammen kunne jeg snildt finde 2 - 3000 kr om måneden, hvor jeg kunne handle billigere og dermed leve billigere.

Det kunne måske være en overvejelse værd at forsøge på at tage sig lidt sammen, og så se en måned hvad det kan give af besparelser hvis man forsøger?

Den slags er man selvfølgelig mere motiveret for hvis man har en presset privatøkonomi, end når man ikke har det.

Men uanset med de priser der er på købesex i Danmark, så er der altså gratis penge at hente til formålet!

Hvis vi er dem der tager os lidt mere sammen i hverdagen når vi bruger penge, og bare sparer der hvor det ikke gør alt for ondt hvis vi udviser den fornødne ryggrad til daglig.

Læs disse artikel og prøv at følge rådene i dem hvis I har lyst til at prøve?

02/04/2024 KL. 06:30
ERHVERV
Tre steder går igen, når rådgiver skal vejlede til besparelser i privatøkonomien

Pernille Oldgaard giver gode råd til sine 70.000 følgere om privatøkonomi på Instagram-profilen MoneyMum. Der er særligt tre steder, hvor folk kan spare rigtig mange penge.

26/03/2024 KL. 06:30
ERHVERV

MoneyMum udfylder et tomrum og afleverer solidt regnskab

Til daglig rådgiver hun andre om privatøkonomi, men det ser heller ikke helt dårligt ud for Pernille Oldgaards egen økonomi. Hun har haft en særlig agenda med sit arbejde.

MoneyMum

Få ro i økonomien og opnå dine drømme
Jeg arbejder som økonomisk mentor, og mit mål er at gøre økonomi, budget og alt indimellem forståeligt for alle - også for dig.

Hendes bog!

Overblik

Alt du skal vide om hverdagsøkonomi

Instagram

Pengekassen

- lydbøger

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et meget interssant indlæg. Tror mange gang folk først begynder at tænke i de baner. Når nøden banker på. For mit egen vedkommende blev jeg opsagt efter 20 år på samme arbejdsplads. Hvor jeg i forhold til den stilling fik en fed løn. Gik så i voksenlære hvor jeg virkelig faldt i indtægt.og det fik mig til at tænke på. Den fede løn jeg før fik. Hvad var den blevet brugt til. Sumare sumare. Har fundet ud af at man rent faktisk kan klare sig for lang lang mindre end man rent faktisk går og forestiller sig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kadd skrev, for 9 minutter siden:

Har fundet ud af at man rent faktisk kan klare sig for lang lang mindre end man rent faktisk går og forestiller sig 

Det interessante er for mig at se, at hvis vi nu tager tyren ved hornene mens det ikke er strengt nødvendigt.

Så er det penge vi har sparet, ikke fordi vi behøvede det og som vi nu kan bruge til noget andet end vi plejer at bruge pengene til.

Eksempelvis som en mulighed køb af sex.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Læs disse artikel og prøv at følge rådene i dem hvis I har lyst til at prøve?

02/04/2024 KL. 06:30
ERHVERV
Tre steder går igen, når rådgiver skal vejlede til besparelser i privatøkonomien

Tror ikke det rykker det store om man køber toiletpapir det ene eller det andet sted - eller i en billigere kvalitet - men jeg er da forlængst stort set holdt op med at bruge toiletpapir, da jeg gør ligesom i mange andre lande og skyller røven istedetfor - det er også mere hygiejnisk og man behøver ikke vaske underbukser nær så ofte pga. bremsestriber eller gå og klø sig i røven - så det er rent win-win.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 timer siden:

Tror ikke det rykker det store om man køber toiletpapir det ene eller det andet sted - eller i en billigere kvalitet - men jeg er da forlængst stort set holdt op med at bruge toiletpapir, da jeg gør ligesom i mange andre lande og skyller røven istedetfor - det er også mere hygiejnisk og man behøver ikke vaske underbukser nær så ofte pga. bremsestriber eller gå og klø sig i røven - så det er rent win-win.

At bruge bidet er både mere hygejnisk og bedre for klimaet, så man slår 2 fluer med et smæk. I forbindelse med renovering og ombygning af badeværelse, har jeg også fået installeret kombineret bidet/toilet, og det er en gamechanger. Kan kun anbefale enten bidetbruse løsningen eller et rigtigt bidet. Renhedsfølelsen er overvældende.

/Francois

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Fitnessabonnement, toiletpapir og luksuskaffe – så konkret bliver det, når Pernille Oldgaard skal give gode råd til at spare penge i privatøkonomien. 

 

Jeg ved ikke hvilken verden hun lever i - men jeg kunne da hurtigt finde mere givtige steder at spare:

1. transport - mange har store nye dyre biler - evt. på leasing, fremfor at købe en lille brugt bil og så oveni planlægge deres kørsel, lave samkørsel og undgå småture til købmanden. Undgå også at træde for hårdt på speederen, lave overhalinger for kort efter at dreje fra - bedre at blive liggende bag andre biler og lade dem lave motorpace - især kassebiler og turistbusser er rigtig gode at ligge bagved - men har man tid nok - så er en række af lastbiler det allerbedste.

2. bolig - mange har store dyre huse, hvor de evt. betaler ekstra for beliggenheden - og evt. har de rum, de ikke benytter og som de enten kunne leje ud eller lukke af eller kun opvarme til 16 grader. Mange har også sommerhus, de enten kunne leje ud eller sælge - og så kun leje sig ind i et sommerhus i den uge, hvor de reelt nyder at være der uden at behøve styrte rundt at reparere et eller andet og forstyrre naboerne med at slå græs eller save træer ned.

3. madlavning - lav mad til flere dage, der kun skal opvarmes kort i mikrobølgeovnen, lav selv pizza, fremfor at bestille eller købe ude i byen. Kig efter varer, der sælges til nedsat pris pga. de er tæt på udløbsdato. Der er også mulighed for at deltage i flere "stop madspild" ordninger, hvor man kan få gratis eller mad til næsten ingen penge. Nogen steder kan man af og til også liste sig til at "skralde" bag supermarkeder og tankstationer.

4. kaffe - hæld så vidt mulig aldrig kold kaffe ud, men opvarm den i mikrobølgen ovnen istedetfor - det er "gratis" kaffe - og køb aldrig kaffe på tanken eller på en fancy café - kaffe er noget af det som sælges med den allerstørste profit, så det er meget billigere at lave den selv - og så kan man også bedre få den, som man gerne vil have den.

5. køb så vidt mulig kun tøj i en genbrugsbutik og/eller tag overflødigt tøj og andet man ikke har brug for med til et af de mange byttemarkeder, hvor man gratis kan bytte til noget man virkelig kan bruge og ikke behøve købe nyt.
6. sko - desværre er det ofte svært af finde fornuftige herresko i genbrugsbutikkerne - men ved at købe et par gode sko, kan man bedre spare på udgifterne til taxi og busbilletterne, da man nu bedre kan udholde at gå flere km uden af få ondt i fødderne eller pengepungen - og man kan evt. også spare på udgifterne til andre former for motion ;-)
 

7. Andre har nok andre givtige råd og må gerne fortsætte ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Fitnessabonnement, toiletpapir og luksuskaffe – så konkret bliver det, når Pernille Oldgaard skal give gode råd til at spare penge i privatøkonomien. 

 

 

Jeg ved ikke hvilken verden hun lever i - men jeg kunne da hurtigt finde mere givtige steder at spare:

1. transport - mange har store nye dyre biler - evt. på leasing, fremfor at købe en lille brugt bil og så oveni planlægge deres kørsel, lave samkørsel og undgå småture til købmanden. Undgå også at træde for hårdt på speederen, lave overhalinger for kort efter at dreje fra - bedre at blive liggende bag andre biler og lade dem lave motorpace - især kassebiler og turistbusser er rigtig gode at ligge bagved - men har man tid nok - så er en række af lastbiler det allerbedste.

2. bolig - mange har store dyre huse, hvor de evt. betaler ekstra for beliggenheden - og evt. har de rum, de ikke benytter og som de enten kunne leje ud eller lukke af eller kun opvarme til 16 grader. Mange har også sommerhus, de enten kunne leje ud eller sælge - og så kun leje sig ind i et sommerhus i den uge, hvor de reelt nyder at være der uden at behøve styrte rundt at reparere et eller andet og forstyrre naboerne med at slå græs eller save træer ned.

3. madlavning - lav mad til flere dage, der kun skal opvarmes kort i mikrobølgeovnen, lav selv pizza, fremfor at bestille eller købe ude i byen. Kig efter varer, der sælges til nedsat pris pga. de er tæt på udløbsdato. Der er også mulighed for at deltage i flere "stop madspild" ordninger, hvor man kan få gratis eller mad til næsten ingen penge. Nogen steder kan man af og til også liste sig til at "skralde" bag supermarkeder og tankstationer.

4. kaffe - hæld så vidt mulig aldrig kold kaffe ud, men opvarm den i mikrobølgen ovnen istedetfor - det er "gratis" kaffe - og køb aldrig kaffe på tanken eller på en fancy café - kaffe er noget af det som sælges med den allerstørste profit, så det er meget billigere at lave den selv - og så kan man også bedre få den, som man gerne vil have den.

5. køb så vidt mulig kun tøj i en genbrugsbutik og/eller tag overflødigt tøj og andet man ikke har brug for med til et af de mange byttemarkeder, hvor man gratis kan bytte til noget man virkelig kan bruge og ikke behøve købe nyt.
6. sko - desværre er det ofte svært af finde fornuftige herresko i genbrugsbutikkerne - men ved at købe et par gode sko, kan man bedre spare på udgifterne til taxi og busbilletterne, da man nu bedre kan udholde at gå flere km uden af få ondt i fødderne eller pengepungen - og man kan evt. også spare på udgifterne til andre former for motion ;-)
 

7. Andre har nok andre givtige råd og må gerne fortsætte ;-)

Gode råd. Og hvis man så samtidig undlader at bruge hele provenuet af disse øvelser, men investerer en del af det i noget der giver afkast, vil man på sigt også blive bedre og bedre stillet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Jernsvin

Som altid går du all in når det kommer til at spare hvor der spares kan.

Men personligt, der handler det for mig om at der bør bestå en fornuftig balance mellem de afsavn du vælger at lide, og det udbytte af at lide afsavn du opnår.
Som du kan veksle til eksempelvis at købe mere sex.

I min optik udgør nogle af dine råd en for høj pris at betale, for at kunne spare så meget som du anviser metoder til at kunne spare.

For mig handler det om at spare på klatforbruget og høste de lavthængende frugter, uden at lide mærkbare afsavn derved.

Det er muligt for mange af os, uden at vi behøver at gå til yderligheder som nogle af dine råd er udtryk for.

Eksempelvis går jeg af og til ud og spiser for 1500 - 2000 kr sammen med et par gode venner, det forsætter vi nok med.

Men jeg vil ærlig talt gerne oftere ud at spise med vores nye spiseklub på EG.
Hvor fokus er på fisk/skaldyrs buffet og vildt buffet for 500 kr til under 1000 kr i provinsen.

Kunsten er at få os arrangeret så det ikke koster os en bondegård i logistik og transport når vi gør det, og det er også en måde at spare penge på.

Men tak for dine indspark til denne tråd.

Venlig hilsen
Rejsenetværk
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

@Rejsenetværk ja selvfølgelig handler det om balance, prioritering og at spare der hvor det giver provenu, uden at det går ud over noget der er for væsentligt for ens livskvalitet.

Jeg tror dog nogen er lidt for dovne eller måske bare ikke lige får det gjort, der kan spare lidt kroner. Det handler om at forhandle tingene på plads mad banken og forsikringsselskabet og skifte om nødvendigt. 
Men også lidt oprydning. Er boligen blevet for stor? Er bilen økonomisk og er der en række abonnementer og foreninger, man betaler til af gammel vane?
 

Du skriver at du har lidt likviditet og det er også meget vigtigt, for at kunne træffe de rigtige valg. Det er dyrt at være fattig, for så køber man somme tider noget der er billigt i indkøb, men dyrt i drift - en gulpladebil fx i stedet for en lille lidt nyere og meget mere økonomisk bil osv.

Likviditet kan man skaffe på flere måder, men for de flestes vedkommende, nok ved at lave en meget fast aftale med banken om en opsparing.

Mht købesex kan man jo overveje om frekvensen er vigtigere end kvaliteten. Om tiden pr gang er vigtigere end selve sexen osv. Jeg tager ofte en time, men har da oplevet et par gange, at lidt indledende massage på ryggen efterfulgt af sex var færdig efter  30-45 minutter og selvom det er lækkert at få 15 minutters lækker massage også efter sex, kunne det måske have været undværet, især hvis pigen alligevel ikke taler godt godt engelsk og man fornemmer at hun er mentalt videre

Redigeret af Slowman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Slowman skrev, for 29 minutter siden:

Mht købesex kan man jo overveje om frekvensen er vigtigere end kvaliteten. Om tiden pr gang er vigtigere end selve sexen osv. Jeg tager ofte en time, men har da oplevet et par gange, at lidt indledende massage på ryggen efterfulgt af sex var færdig efter  30-45 minutter og selvom det er lækkert at få 15 minutters lækker massage også efter sex, kunne det måske have været undværet, især hvis pigen alligevel ikke taler godt godt engelsk og man fornemmer at hun er mentalt videre

Her oplever jeg en udgift på 1200 kr - 2000 kr + for halve eller hele timer som en meget stor udgift til formålet.

Fordi at sådan som det foregår i Danmark, der giver det mig ikke den helhedsoplevelse som jeg efterspørger når jeg køber sex.

Jeg har brugt citatet før, og jeg gør det gerne igen og igen!

Glemmer aldrig det indlæg i sin tid i forum på Venuslogen efter et i øvrigt ellers på alle måder, endnu et vellykket besøg på Cassiopeia Stars.

Han skrev " Var det virkelig bare det" efter igen at stå på gaden inden 60 minutter var gået, igen 2000 kr fattigere.

Jeg har det sådan at et besøg i en FKK klub i Tyskland over flere timer, hvor sexen måske har været en total fiasko?
Der var besøget en succes fordi helhedsoplevelsen i klubben på alle de parametre der gør det til en oplevelse at besøge en FKK klub, samlet betragtet var en god oplevelse.

Fordi at det ikke er muligt at opnå den form for en helhedsoplevelse når du køber sex i Danmark, der bruger jeg i stedet en sum på 2000 kr +/- til eksempelvis en tur med en god ven i Operaen til en eftermiddagsforestilling og en god middag efterfølgende om aftenen.
Det eneste der mangler her er sex for pengene også som du får med i købet når du besøger en FKK klub i Tyskland, men det er en bedre helhedsoplevelse for mig uden sex når vi får en hel dag ud af det i operaen og på en restaurant.

Jeg ville ønske at jeg kunne bruge mine penge til købesex i Danmark på en for mig tilfredstillende måde, men det kan jeg desværre ikke og derfor gør jeg det meget sjældent i Danmark.

Jeg har haft oplevelser i FKK klubber hvor jeg har benyttet mig af 15 minutter af de 30 minutter jeg havde købt, som både er endt som en bragende fiasko og som en tordnende succes.

Men fordi jeg kunne blive i klubben, tage et bad, gå i jacuzzi eller spise i restauranten omgivet af et harem af piger og andre glade gæster har det været hver en kr værd når jeg har gjort det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 10 minutter siden:

Her oplever jeg en udgift på 1200 kr - 2000 kr + for halve eller hele timer som en meget stor udgift til formålet.

Fordi at sådan som det foregår i Danmark, der giver det mig ikke den helhedsoplevelse som jeg efterspørger når jeg køber sex.

Jeg har brugt citatet før, og jeg gør det gerne igen og igen!

Glemmer aldrig det indlæg i sin tid i forum på Venuslogen efter et i øvrigt ellers på alle måder, endnu et vellykket besøg på Cassiopeia Stars.

Han skrev " Var det virkelig bare det" efter igen at stå på gaden inden 60 minutter var gået, igen 2000 kr fattigere.

Jeg har det sådan at et besøg i en FKK klub i Tyskland over flere timer, hvor sexen måske har været en total fiasko?
Der var besøget en succes fordi helhedsoplevelsen i klubben på alle de parametre der gør det til en oplevelse at besøge en FKK klub, samlet betragtet var en god oplevelse.

Fordi at det ikke er muligt at opnå den form for en helhedsoplevelse når du køber sex i Danmark, der bruger jeg i stedet en sum på 2000 kr +/- til eksempelvis en tur med en god ven i Operaen til en eftermiddagsforestilling og en god middag efterfølgende om aftenen.
Det eneste der mangler her er sex for pengene også som du får med i købet når du besøger en FKK klub i Tyskland, men det er en bedre helhedsoplevelse for mig uden sex når vi får en hel dag ud af det i operaen og på en restaurant.

Jeg ville ønske at jeg kunne bruge mine penge til købesex i Danmark på en for mig tilfredstillende måde, men det kan jeg desværre ikke og derfor gør jeg det meget sjældent i Danmark.

Jeg har haft oplevelser i FKK klubber hvor jeg har benyttet mig af 15 minutter af de 30 minutter jeg havde købt, som både er endt som en bragende fiasko og som en tordnende succes.

Men fordi jeg kunne blive i klubben, tage et bad, gå i jacuzzi eller spise i restauranten omgivet af et harem af piger og andre glade gæster har det været hver en kr værd når jeg har gjort det.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Det udenlandske kan jeg slet ikke tale med om.

For mig er forløbet nok også mere end 60 minutter. Jeg har normalt god tid og starter hjemme med at finde pigen og lave aftalen, hvis ikke den er lavet dage forinden. Så går jeg i bad og tager mig ekstra god tid til barbering. Luksusbarbering med preshave, kost, sæbe, 3-4 pass og aftershave. Rent tøj og nybørstede tænder osv. 

I meget god tid kører jeg hjemmefra og hvis det er en sød pige, jeg kender, smutter jeg måske lige ind et sted og køber en lille gave - under 100 kr, bare som et tak for sidst og for at glæde pigen.

Når jeg har parkeret tæt på adressen SMS’er jeg 10 minutter før aftalen at hun må give lyd, når jeg er velkommen.

De 60 minutter kan jo forløbe forskelligt, men jeg hælder mere og mere til modne, danske piger, der også er søde at have en lille eftersnak med, men har da også oplevet at søde udenlandske piger i 30 års alderen bestemt er både begavede og gode at tale med. Jeg har det pragtfuldt bagefter og det holder mange timer. Så en halv dag på en god oplevelse gør godt i en halvgammel støders liv. Så er der overskud til at tage sig sf det hjemlige og de andre hobbies jeg har.

Jeg er jo ny i gamet og måske bliver jeg mere kræsen/krævende med tiden. Håber i hvert fald at frekvensen vil falde lidt til 2-3 gange nøje udvalgte oplevelser om måneden. Men jeg må sige at jeg synes jeg får rigtig meget for 2000 kr, hos de søde, voksne danske damer. Der har jeg det godt

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 2.4.2024 at 10:54:

Hvis jeg tog mig sammen kunne jeg snildt finde 2 - 3000 kr om måneden, hvor jeg kunne handle billigere og dermed leve billigere.

Det kunne måske være en overvejelse værd at forsøge på at tage sig lidt sammen, og så se en måned hvad det kan give af besparelser hvis man forsøger?

Man ska da osse leve. Ellers bliver daglig dagen da for sur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 2.4.2024 at 12:33:

Tror ikke det rykker det store om man køber toiletpapir det ene eller det andet sted - eller i en billigere kvalitet - men jeg er da forlængst stort set holdt op med at bruge toiletpapir, da jeg gør ligesom i mange andre lande og skyller røven istedetfor - det er også mere hygiejnisk og man behøver ikke vaske underbukser nær så ofte pga. bremsestriber eller gå og klø sig i røven - så det er rent win-win.

Man kunne osse bruge det på begge sider. Så holder det dobbelt så længe 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...