Hop til indhold

Teenagere, weekendtur, Europa

Featured Replies

Skrevet

Ingen grund til at spekulere og tolke. Trådstarter har tilkendegivet at han er interesseret i teenagere. I dette forum betyder det derfor 18-årige og 19-årige. Hvad folk har af holdninger til ting, der er lovlige er uinteressante for efterlysninger i dette forum. 

Skrevet
Kobeen skrev, den 1.4.2024 at 22:24:

Tania er desværre taget hjem :-(

Begge annoncer for Tania - EG og nympho - er stadig aktive. Har hun glemt at lukke annoncerne - eller måske er hun reelt tilbage?

Skrevet
  • Author
Dane skrev, for 17 timer siden:

Begge annoncer for Tania - EG og nympho - er stadig aktive. Har hun glemt at lukke annoncerne - eller måske er hun reelt tilbage?

Hun er tilbage. Jeg kommer faktisk lige derfra. Hun er dog langt fra det jeg søger. Jeg skulle nok have nøjedes med et kvarter. Utroligt ligegyldig omgang sex

• 2 months later...
Skrevet

Jeg har bollet med et par stykker på 17år som udgav sig for at være18år fordi ellers kunne de ikke oprette en profil på TF. Og jeg tjekker ikke ID inden vi går på hotellet.

De unge kvinder skal altid behandles særdeles godt og så bider de i sig at blive kneppet af en mand på 50-60år og gu er det da guf de bløde dun og da de er omstillingsklare er de selvfølgelig drevet at det giver en skilling på lommen.

Skrevet
Ole988 skrev, den 23.6.2024 at 03:48:

Jeg har bollet med et par stykker på 17år som udgav sig for at være18år fordi ellers kunne de ikke oprette en profil på TF.

Hvilken side er tf? :)

Skrevet
Liderligfyr95 skrev, den 28.6.2024 at 02:30:

Hvilken side er tf? :)

Kunne være thaifriendly... Fin side til Thailand m.m.

• 3 months later...
  • 1 year later...
Skrevet

Søger det samme som TS, men er lidt mere fleksibel i forhold til rejselængde og destination. Nogen der ved hvor jeg kan få lov at stikke min stive pik i en ægte teen? Nu er der trods alt gået to år siden han postede

-TeenLover

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.