Hop til indhold

Recommended Posts

Uh, jeg bliver nødt til at skrive: Det ville jeg synes var megafrækt at prøve. Imponerende at de har en våd fisse efter hormonbehandling, dog. Måske er det bare glidecreme, men stadigvæk et frækt setup.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Uh, jeg bliver nødt til at skrive: Det ville jeg synes var megafrækt at prøve. Imponerende at de har en våd fisse efter hormonbehandling, dog. Måske er det bare glidecreme, men stadigvæk et frækt setup.

Jeg er også imponeret :D Men jeg føler faktisk jeg kan blive endnu vådere efter hormonbehandling nu :rolleyes: (Jeg har dog haft lidt problemer med den generelle "balance" dernede, men det er fikset med noget lokal estrogen. Længe leve videnskaben :lol:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Meget fint, at Mr Black siger god for Drengefissen - er der andre, som har erfaring. Jeg er fristet, men også lidt i tvivl om det setup - er der tale om dominans, en hurtig knaldetur, eller???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræktparfrafyn skrev, for 24 minutter siden:

Meget fint, at Mr Black siger god for Drengefissen - er der andre, som har erfaring. Jeg er fristet, men også lidt i tvivl om det setup - er der tale om dominans, en hurtig knaldetur, eller???

Hurtig knaldetur :P Se det som et slags omvendt gloryhole (Google "reverse gloryhole") i min entre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 11 timer siden:

hvorfor svare du ikke ardilardi når man skriver til dig

1. Du har skrevet herinde, og ikke på mailen på min announce (og hvis du har, så har jeg ikke nået til den endnu <_<)

2. I den besked du har skrevet, er det eneste du har skrevet "vil gerne kneppe dig" :rolleyes:

= Brug gerne min mail som beskrevet, og vær tålmodig og specifik i din besked :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
ardilardi skrev, 1 time siden:

1. Du har skrevet herinde, og ikke på mailen på min announce (og hvis du har, så har jeg ikke nået til den endnu <_<)

2. I den besked du har skrevet, er det eneste du har skrevet "vil gerne kneppe dig" :rolleyes:

= Brug gerne min mail som beskrevet, og vær tålmodig og specifik i din besked :D

Er der et link til din annonce, det i tråden virker ikke :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ardilardi skrev, 1 time siden:

1. Du har skrevet herinde, og ikke på mailen på min announce (og hvis du har, så har jeg ikke nået til den endnu <_<)

2. I den besked du har skrevet, er det eneste du har skrevet "vil gerne kneppe dig" :rolleyes:

= Brug gerne min mail som beskrevet, og vær tålmodig og specifik i din besked :D

Kan jeg få din mail?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randy skrev, for 4 minutter siden:

Men i teorien kunne du også være en dreng som fik lavet fisse ?:P 

Det kunne jeg sagtens, i teorien :D Dog er virkeligheden en anden :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Kunne være fedt, hvis andre har besøgt drengefissen og kan fortælle om oplevelsen. Til nu har blot en sagt ok, og resten af indlæggene er fra personen selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræktparfrafyn skrev, for 7 timer siden:

Kunne være fedt, hvis andre har besøgt drengefissen og kan fortælle om oplevelsen. Til nu har blot en sagt ok, og resten af indlæggene er fra personen selv!

Det koster 500kr hvorfor prøver du det ikke bare af selv ?…Herregud, det bliver sgu nok ikke meget billigere og hvad du personligt synes er lækkert er der jo ingen andre der kan svare på ?…jeg synes man får max. valuta for pengene og hun er både Sød og spændende og fræk og lækker på sin helt egen måde synes jeg men smag og behag er selvfølgelig en personlig ting, jeg åbnede hendes dør en sen aften efter hun havde lukket mig ind på dørtelefonen og så stod hun der bare helt stille i hendes lille tekøkken splitter nøgen og med bind for øjnene i dæmpet belysning og med ryggen til mig og med armene op af væggen, syret og hun var 100 % våd og klar og jeg tog hende bagfra uden gummi og fyrede kanonen af oppe i hende og betalte 200kr ekstra som jeg lagde på bordet inden jeg tog tøj på igen og hilste af og gik uden et ord stort set.., jeg har tænkt over det og er kommet frem til at det nok var en en gangs oplevelse, i hvert fald på den måde der :D..men 100% lækker og sød og fræk pige/kvinde/dreng/mand, eller hvad helvede hun vil identicifiseres med ? B)<3

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, Lige nu:

Jeg havde forstået at der ikke blev tilbudt uden kondom ?

Nogle dage tilbyder jeg uden (til et gebyr) hvis man spørger gennem email :P Håber snart at kunne tilbyde det som en generel ting!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pokkers. :-/ 

Det skal ikke gå hen og blive en diskutioner om holdninger til brug af gummi, men jeg er ikke interesseret når det tilbydes

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 31 minutter siden:

Pokkers. :-/ 

Det skal ikke gå hen og blive en diskutioner om holdninger til brug af gummi, men jeg er ikke interesseret når det tilbydes

Helt fair :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn

Fuck det lyder som en fræk oplevelse. Jeg er enig i, at det bliver lidt for farligt uden kondom - må være svært at være sygdomsfri, hvis flere kunder tømmer sig i drengefissen dagligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fræktparfrafyn skrev, for 58 minutter siden:

Fuck det lyder som en fræk oplevelse. Jeg er enig i, at det bliver lidt for farligt uden kondom - må være svært at være sygdomsfri, hvis flere kunder tømmer sig i drengefissen dagligt. 

I wish at der var flere der tømte sig i mig dagligt :cry: Men jeg er også meget bevidst og realistisk omkring sygdomme. Bliver testet hver anden uge-ish og er på PrEP. Tror jeg maks har én (to, hvis jeg virkelig har "tralvt") om ugen som vælger uden at tage det uden kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ardilardi skrev, den 10.4.2024 at 23:23:

I wish at der var flere der tømte sig i mig dagligt :cry: Men jeg er også meget bevidst og realistisk omkring sygdomme. Bliver testet hver anden uge-ish og er på PrEP. Tror jeg maks har én (to, hvis jeg virkelig har "tralvt") om ugen som vælger uden at tage det uden kondom.

Jeg bliver sådan helt nysgerrig, hvor mange besøg har du sådan i snit om ugen/dagen? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i går. 
 

100% ægte annonce og alt er som beskrevet på annoncen. 
 

jeg ku sagtens finde på at komme igen da hele setuppet er tiltalende. 
 

var dog selv en del nervøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...