Hop til indhold
ungersvend

Fysiske verifikationskoder

Recommended Posts

Det er mit indtryk at der i dette forum er stigende problemer med trolling, falske profiler der oprettes med reklame for en bestemt pige for øje, eller tilsvining af en pige. 

Må jeg komme med et forslag?

Fysiske verifikationskoder. f.eks 10 ciffrede koder som man verificerer sit nick med. 

Hvis admin genererer nogle koder og sender dem til "frivillige" rundt om i landet som admin har tillid til og der efterfølgende aftales sted og dato, hvor man kan mødes et neutralt sted og modtage en kode ansigt til ansigt. (selvfølgelig uden at der udveksles oplysninger så ens identitet kan spores).

Et verificeret nick skulle så have rettighed til at skrive i fora, hvorimod ikke-verificerede nicks kun skal have læserettighed.

Koderne kunne evt også modtages ved besøg hos pigerne, hvor man så beder om en kode under  besøget.

Fidusen er at en troller/tilsviner... der bliver banned så gentagne gange skal have en ny kode, hvorefter vedkommende efter et par gange bliver genkendt eller vil få brug for at hverve andre personer til at hente koderne. Jeg tvivler på at vedkommende ville gide. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ludvig

Hej Ungersvend!

 

Det er altid godt med nytænkning, bare det ikke er gentagelser.. :smile:

 

Men lige i dette tilfælde tror jeg du skyder gråspurve med kanoner.. :wink:

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...