Hop til indhold

Fysiske verifikationskoder

Featured Replies

Skrevet

Det er mit indtryk at der i dette forum er stigende problemer med trolling, falske profiler der oprettes med reklame for en bestemt pige for øje, eller tilsvining af en pige. 

Må jeg komme med et forslag?

Fysiske verifikationskoder. f.eks 10 ciffrede koder som man verificerer sit nick med. 

Hvis admin genererer nogle koder og sender dem til "frivillige" rundt om i landet som admin har tillid til og der efterfølgende aftales sted og dato, hvor man kan mødes et neutralt sted og modtage en kode ansigt til ansigt. (selvfølgelig uden at der udveksles oplysninger så ens identitet kan spores).

Et verificeret nick skulle så have rettighed til at skrive i fora, hvorimod ikke-verificerede nicks kun skal have læserettighed.

Koderne kunne evt også modtages ved besøg hos pigerne, hvor man så beder om en kode under  besøget.

Fidusen er at en troller/tilsviner... der bliver banned så gentagne gange skal have en ny kode, hvorefter vedkommende efter et par gange bliver genkendt eller vil få brug for at hverve andre personer til at hente koderne. Jeg tvivler på at vedkommende ville gide. 

Skrevet

Hej Ungersvend!

Det er altid godt med nytænkning, bare det ikke er gentagelser.. :smile:

Men lige i dette tilfælde tror jeg du skyder gråspurve med kanoner.. :wink:

VH Ludvig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.