ungersvend 78 Skrevet 5. Februar, 2014 Det er mit indtryk at der i dette forum er stigende problemer med trolling, falske profiler der oprettes med reklame for en bestemt pige for øje, eller tilsvining af en pige. Må jeg komme med et forslag? Fysiske verifikationskoder. f.eks 10 ciffrede koder som man verificerer sit nick med. Hvis admin genererer nogle koder og sender dem til "frivillige" rundt om i landet som admin har tillid til og der efterfølgende aftales sted og dato, hvor man kan mødes et neutralt sted og modtage en kode ansigt til ansigt. (selvfølgelig uden at der udveksles oplysninger så ens identitet kan spores). Et verificeret nick skulle så have rettighed til at skrive i fora, hvorimod ikke-verificerede nicks kun skal have læserettighed. Koderne kunne evt også modtages ved besøg hos pigerne, hvor man så beder om en kode under besøget. Fidusen er at en troller/tilsviner... der bliver banned så gentagne gange skal have en ny kode, hvorefter vedkommende efter et par gange bliver genkendt eller vil få brug for at hverve andre personer til at hente koderne. Jeg tvivler på at vedkommende ville gide. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 8690 Skrevet 5. Februar, 2014 Med det system havde sitet været dødsdømt på forhånd og indføres det dør det på stedet.Venlig hilsenRejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ludvig Skrevet 5. Februar, 2014 Hej Ungersvend! Det er altid godt med nytænkning, bare det ikke er gentagelser.. Men lige i dette tilfælde tror jeg du skyder gråspurve med kanoner.. VH Ludvig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg