Hop til indhold
Hobrofyr

Støvring. Hold jer væk

Recommended Posts

Hobrofyr skrev, for 2 minutter siden:

vil hermed på det skarpeste advare mod hende her

brug tiden og pengene på en anden GP’er

Har anmeldt dit indlæg, da det sålænge, du ikke kommer med flere oplysninger kan bruges til noget og nærmest må anses som chikane!

  • Synes godt om 2
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende 2 gange. Den ene gang i en lejlighed den anden gang i Støvring. 
hvis du lavede din research ordenligt vil du se jeg har skrevet om hende før! Så stik piben ind istedetfor at spille smart @Jernsvinet :P

 

Du kan feks starte her! 
 

 

54AE43CD-266E-4719-BEFF-B2A1CA490A97.jpeg

Redigeret af Hobrofyr
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobrofyr skrev, for 30 minutter siden:

hvis du lavede din research ordenligt vil du se jeg har skrevet om hende før!

Siden du vedbliver med at forfølge hende, vil jeg anse det som chikane og vil fastholde at når du allerede har anmeldt hende, så er denne tråd utidig.

  • Synes godt om 2
  • Haha 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1
  • Vred 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fasthold du bare alt det du kan med det yderste af dine fingerspidser;  der er andre der har skrevet negative anmeldelser om hende. Også for ikke så længe siden…. I don’t Care! 
 

Det her er det sidste tyggede mad jeg serverer for dig @Jernsvinet  næste gang du prøver kræfter med mig forventer jeg du har forberedt dig ordentligt ! 

61011E4A-81F7-42C0-814C-52092576C8C3.jpeg

Redigeret af Hobrofyr
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Jernsvinet det er jo en fornem service at linke til den nye annonce fra samme pige hvis hun skifter navn fx. pga. dårlig omtale. Det er vel netop det dette forum kan bruges til. Anmeldelser med døde links er generelt ikke meget værd medmindre anmelderen har gjort sig umage med at beskrive pigen. Jeg betragter det mere som en service, end "chikane".

Når det så er sagt, så kunne jeg da godt ønske at @Hobrofyr i sit indlæg nummer 317, vil skrive en lidt bedre overskrift ;)

  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg
fyr9000 skrev, for 40 minutter siden:

@Jernsvinet det er jo en fornem service at linke til den nye annonce fra samme pige hvis hun skifter navn fx. pga. dårlig omtale. Det er vel netop det dette forum kan bruges til. Anmeldelser med døde links er generelt ikke meget værd medmindre anmelderen har gjort sig umage med at beskrive pigen. Jeg betragter det mere som en service, end "chikane".

Når det så er sagt, så kunne jeg da godt ønske at @Hobrofyr i sit indlæg nummer 317, vil skrive en lidt bedre overskrift ;)

Og blot linke til anmeldelsen, fremfor screenshot. :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trådstarter har vist fået alt det ud af denne tråd, han ( og andre ønsker ). Tråden er låst. Trådstarter er udelukket fra sin egen tråd og han har fået en advarsel for ikke at tale pænt til andre.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Forvirret 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
×
×
  • Create New...