Hop til indhold
Den_glade_amatør

Søndagsafstemning: Niveau for køb af GP- og massageydelser indtil nu i 2024

Købesex i 2024 indtil nu i forhold til dine forventninger ved årets start  

66 medlemmer har stemt

  1. 1. Hvor mange penge har du brugt (for GPer: tjent) på sex og fræk massage i 2024 i forhold til, hvad du forventede ved årets start?

    • Jeg er mand og har brugt en hel del mere i 2024, end jeg forventede ved årets start
      11
    • Jeg er mand og har brugt enten lidt mere eller nogenlunde det samme i 2024, end jeg forventede ved årets start
      5
    • Jeg er mand og har brugt det, jeg forventede
      9
    • Jeg er mand og har brugt enten lidt mindre eller næsten det samme i 2024, som jeg forventede ved årets start
      15
    • Jeg er mand og har brugt en hel del mindre i 2024, end jeg forventede ved årets start
      24
    • Jeg er GP og har haft en højere omsætning end forventet
      1
    • Jeg er GP og har haft den forventede omsætning
      1
    • Jeg er GP og har haft en lavere omsætning end forventet
      0


Recommended Posts

I starten af året havde vi denne afstemning om forventninger til køb af GP-ydelser i 2024. Første kvartal er nu gået, og med denne uges søndagsafstemning tager vi en pejling af, om forventningerne har holdt stik.

Spørgsmålet skal ses i forhold til dine egne forventninger til, hvad du ved årets start regnede med at ville gøre i 2024 - ikke i forhold til det, du gjorde i 2023.

Der er selvfølgelig ingen garanti for, at det er de samme EG-medlemmer som sidst, som svarer denne gang, så man kan nok ikke foretage en direkte sammenligning af de to afstemninger, men det er jo heller ikke en videnskabelig afhandling, men bare lidt løs underholdning. Som altid er afstemningen anonym.

Dette er samtidigt den sidste søndagsafstemning i denne runde. Tak til jer, der har deltaget undervejs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, 1 time siden:

Slikker stadigt sårene efter de seneste to års overforbrug

Ja, nogen gange slikker man det ene, andre gange slikker man noget andet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 10 minutter siden:

Ja, nogen gange slikker man det ene, andre gange slikker man noget andet ;-)

Ja, og det ene er billigere end det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mindre end jeg plejer, der er blevet længere mellem snapsene synes jeg men hvorfor da, hvad skal du bruge det til ?


 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 35 minutter siden:

hvad skal du bruge det til ?


 

Ikke til så meget andet end lidt løs underholdning.

Hvis man accepterer en præmis om, at dem som afgiver svar i afstemningen er nogenlunde repræsentative for EG-medlemmerne i sin helhed, samt den noget grovere præmis, at EG-medlemmerne måske er nogenlunde repræsentative for købesex-kunder i almindelighed, så kan svarene samlet set måske give et aktuelt, kvantitativt baseret fingerpeg om, hvorvidt GP-markedet er i afmatning eller det modsatte for tiden. Som du sikkert har lagt mærke til, er det et af de tilbagevendende emner i debatterne her på EG.

Der vil selvfølgelig være nogen, som med rette påpeger, at en anonym afstemning som denne er alt for tilfældig og ikke kan bruges til at påvise noget som helst. Statistisk set er det uden tvivl korrekt. Så kan man enten vælge at se svarene som en strømpil, eller som noget, der ikke kan tillægges nogen værdi overhovedet. Det bestemmer du helt selv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 4 minutter siden:

Ikke til så meget andet end lidt løs underholdning.

Hvis man accepterer en præmis om, at dem som afgiver svar i afstemningen er nogenlunde repræsentative for EG-medlemmerne i sin helhed, samt den noget grovere præmis, at EG-medlemmerne måske er nogenlunde repræsentative for købesex-kunder i almindelighed, så kan svarene samlet set måske give et aktuelt, kvantitativt baseret fingerpeg om, hvorvidt GP-markedet er i afmatning eller det modsatte for tiden. Som du sikkert har lagt mærke til, er det et af de tilbagevendende emner i debatterne her på EG.

Der vil selvfølgelig være nogen, som med rette påpeger, at en anonym afstemning som denne er alt for tilfældig og ikke kan bruges til at påvise noget som helst. Statistisk set er det uden tvivl korrekt. Så kan man enten vælge at se svarene som en strømpil, eller som noget, der ikke kan tillægges nogen værdi overhovedet. Det bestemmer du helt selv.

Javel ja, det  lyder utrolig klogt så det skal nok passe :D

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Den_glade_amatør skrev, for 20 timer siden:

(…)

Spørgsmålet skal ses i forhold til dine egne forventninger til, hvad du ved årets start regnede med at ville gøre i 2024 - ikke i forhold til det, du gjorde i 2023.

Der er selvfølgelig ingen garanti for, at det er de samme EG-medlemmer som sidst, som svarer denne gang, så man kan nok ikke foretage en direkte sammenligning af de to afstemninger, men det er jo heller ikke en videnskabelig afhandling, men bare lidt løs underholdning. Som altid er afstemningen anonym.

(…)

Et af de mere klassiske spørgsmål. Måske er det dog lidt tidligt på året at stille det – jeg tænker måske, at man kunne spørge mere over f.eks. et år, hvor mange GP’er man har besøgt? Jeg ved heller ikke, om jeg decideret har forventninger til, hvor mange GP’er jeg skal besøge.

 

Jeg tror måske netop også at tiderne nu med inflation og krig kan spille en rolle.

 

Den_glade_amatør skrev, for 15 timer siden:

(…)

Hvis man accepterer en præmis om, at dem som afgiver svar i afstemningen er nogenlunde repræsentative for EG-medlemmerne i sin helhed, samt den noget grovere præmis, at EG-medlemmerne måske er nogenlunde repræsentative for købesex-kunder i almindelighed, så kan svarene samlet set måske give et aktuelt, kvantitativt baseret fingerpeg om, hvorvidt GP-markedet er i afmatning eller det modsatte for tiden. Som du sikkert har lagt mærke til, er det et af de tilbagevendende emner i debatterne her på EG.

Der vil selvfølgelig være nogen, som med rette påpeger, at en anonym afstemning som denne er alt for tilfældig og ikke kan bruges til at påvise noget som helst. Statistisk set er det uden tvivl korrekt. Så kan man enten vælge at se svarene som en strømpil, eller som noget, der ikke kan tillægges nogen værdi overhovedet. Det bestemmer du helt selv.

Jeg vil da netop sige, at en anonym afstemning er det bedste til den slags. Problemet ville nok mere være i, om folk f.eks. opretter falske profiler til at stemme, om der er nok stemmer, om EG er et repræsentativt udsnit af klienterne der besøger GP’er etc. i forhold til om det er statistisk holdbart. Og så ville det måske være en god ide at gøre det over f.eks. et år så man får en lidt længere tidsperiode også.

 

Så det er nok andre tal og betragtninger, der med fordel ville kunne bruges til at gøre os klogere på f.eks. trenden på GP-markedet.

 

henlan skrev, for 19 timer siden:

Er slet ikke kommet i gang med at bruge penge endnu i år. Slikker stadigt sårene efter de seneste to års overforbrug.

Godt at høre at der er nogen der har holdt festen i gang :)


 

/TheLion

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...