Hop til indhold

Recommended Posts

Fed anmeldelse! Det lyder jo nærmest som om du ene mand ku finansiere hele hendes ophold i DK med så mange besøg haha.

Hvad jeg er mest chokeret over er at du ikke umiddelbart syntes hun var din type ud fra billederne at se. Jeg sidder her og tænker hvordan fanden det kan lade sig gøre. 

Hun ligner jo en drøm på alle billederne, dejlig lækker krop, smukt ansigt og smil, så hvordan kunne det være. Men godt at se du kom til fornuft og nu får nogle gode oplevelser med hende.

Nu håber jeg ikke du har fyldt hele hendes skema ud, så der ikke er tid til os andre :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
pikachoo skrev, for 54 minutter siden:

Nu håber jeg ikke du har fyldt hele hendes skema ud, så der ikke er tid til os andre :P

Tak, håber du kunne bruge den.

Haha det rækker økonomien dsv ikke til, men kommer helt sikkert til at se hende mange gange endnu:D Kan virkelig ikke få nok af hende.

Må erkende at jeg godt kan lide dem uden et gram fedt på kroppen som regel, og nogle gode silikone babser.

Men da jeg så hende i virkeligheden, tændte hun mig bare helt vildt meget. Grundet hun var så sød og imødekommende, og jeg følte mig virkelig velkommen fra første sekund. Vil ikke gå så meget i detaljer omkring hvad der ellers sker, men måden vi skriver sammen på:wub: Det er indtil videre nok den mest ultimative GFE allround jeg har oplevet. Hun har mig virkelig i sin hule hånd :D

Tvivler stærkt på det haha bare rolig. Vi havde dog lavet en aftale til i dag, men skrev med hende tidligere og hun fortalte hun havde brug for en fridag, hvilket jeg satte pris på hun bare var ærlig omkring, fuld forståelse fra min side. Det er bare godt hun kan sige fra når hun ikke lige føler for den imo. Så vi aftalte måske i morgen stedet for. 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 18 timer siden:

Tak, håber du kunne bruge den.

[...]

Må erkende at jeg godt kan lide dem uden et gram fedt på kroppen som regel, og nogle gode silikone babser.

Men da jeg så hende i virkeligheden, tændte hun mig bare helt vildt meget. Grundet hun var så sød og imødekommende, og jeg følte mig virkelig velkommen fra første sekund. Vil ikke gå så meget i detaljer omkring hvad der ellers sker, men måden vi skriver sammen på:wub: Det er indtil videre nok den mest ultimative GFE allround jeg har oplevet. Hun har mig virkelig i sin hule hånd :D

Ja helt sikkert. Foretrækker også en kvinde, der har en dejlig personlighed, så møderne ikke bare bliver mekaniske og noget der skal overståes, så det lover godt, når du kan berette om at hun er så sød en person. 

Ah så det var derfor du ikke var helt solgt af hendes billeder. Har også prøvet de lidt tyndere kvinder og de er også fantastiske, men foretrækker når der er lidt mere at tage i ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

5 besøg :wub:

Havde haft en lidt bøvlet dag, og negative tanker havde fyldt lidt det sidste stykke tid...Det hjalp så ikke at den lille soldat ikke ville stå ret hele tiden, hvilket på ingen måde var Eva's skyld. Hun gjorde alt hvad hun kunne og tog det med et smil som altid, og prøvede virkelig at få mig til at slappe af. Det lykkedes tildels også.

Pointen er hun bare er så sød og dejlig som person, også selv om hun nok godt kunne mærke mine frustrationer. Så "Giver hun ikke op på en" om man så må sige. Virkelig rart, at når man ikke lige er på "toppen" at hun bare stadigvæk får en til at nyde hendes selskab uden noget stress eller lignende. Bare det med at snakke med hende, er beroligende for mig. Jeg føler mig meget "hjemme" sammen med hende. Meget svær egenskab at finde hos andre piger imo. Hvilket er en af de mange grunde jeg har set hende så mange gange, på kort tid. Og bliver ved med det uden tvivl. <3

Nogen synes måske jeg har skrevet for meget om hende på det sidste, men personligt synes jeg det er vigtigt at fortælle om. Da det måske kan give andre et indblik i hvordan hun er, når man efter flere og flere besøg ikke kan undgå at det bliver lidt mere personligt på sin vis, når man åbenlyst lære hinanden bedre at kende efterhånden. Synes personlig selv det mere rart at besøge den samme, og vide hvad man går ind til. Og lige med Eva bliver det kun bedre på hver sin måde.:rolleyes:Har nærmest mistet lysten til at besøge andre end hende faktisk.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Eva L 2 gange. Super, dejlig, lækker, sexet og har noget mellem ørene. Helt igennem reel og skøn

Bedste anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu da Eva var kommet tilbage, kunne jeg ikke modstå at smutte forbi hende i dag. Hun er stadigvæk den samme dejlige kvinde som altid, og intet har ændret sig, alting var som det plejede:wub: Og hvor havde jeg dog savnet hendes selskab, hun er virkelig en fornøjelse at bruge sin tid med. Hun er bestemt blevet en af mine favoritter, efter alle de besøg sammen med hende. Og kan ikke andet end at anbefale hende nok, selvom man bare gerne vil beholde hende for en selv haha, men sådan fungerer det jo ikke:DVanedannende er hun i hvert fald for mig :P

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...