gøffe 206 Skrevet 26. Marts En alt i alt okay hyrdetime ala 50 min https://annoncelight.dk/showad/376736 lidt massage og starte med, efterfulgt an hurtig omgang som ikke lige var det vildeste jeg har oplevet lidt massage og en fin afslutning med fælles bad som var ret okay umiddelbart ikke et gensyn, men en på opleveren der er noteret hun er helt sikker sød og kysser om end ikke dybt, tror ikke lige kemi var helt optimal mvh Gøffe 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 157 Skrevet 26. Marts gøffe skrev, for 19 minutter siden: En alt i alt okay hyrdetime ala 50 min https://annoncelight.dk/showad/376736 lidt massage og starte med, efterfulgt an hurtig omgang som ikke lige var det vildeste jeg har oplevet lidt massage og en fin afslutning med fælles bad som var ret okay umiddelbart ikke et gensyn, men en på opleveren der er noteret hun er helt sikker sød og kysser om end ikke dybt, tror ikke lige kemi var helt optimal mvh Gøffe Hvor var det henne af i Viborg? Privat lejlighed eller klinik? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buller49 5 Skrevet 26. Marts Hmmm skal man ha kemi med en glædespige....det har jeg da vist aldrig haft... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Storspilleren 357 Skrevet 26. Marts gøffe skrev, for 2 timer siden: En alt i alt okay hyrdetime ala 50 min Er også lidt interesseret i hvor man kan få sådan en hyrdetime i Viborg. Måske kunne man have held til at indynde sig, jeg kan jo se, at andre har haft held med det. Buller49 skrev, for 34 minutter siden: Hmmm skal man ha kemi med en glædespige....det har jeg da vist aldrig haft... Ja, hvis du kommer for andet end en hurtig tømning, så er det nok nødvendigt at være lidt på bølgelængde. Prøv at søge på 376736. Her beskriver @Midtvestagurken så fint, hvad god kemi betyder - med den samme pige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 27. Marts Det var en kælderlejlighed i et privat hus om det er udlejning aner jeg ikke, ikke så langt fra sygehuset 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 27. Marts Buller49 skrev, for 17 timer siden: vist aldrig haft For 15min 3 ryk og en aflevering er det sikkert ligegyldigt det kommer an på hvad man leder efter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 50 Skrevet 14. April Hej Besøgte Rose i går og havde en noget bedre oplevelse. Hendes B2b er fantastisk, helt på højde med Mika i Thisted/Løgstør. Hendes fortrin er ægte og føltes virkelig lækre. Blow som afslutning var også vildt godt. Til sidst fællesbad som jeg elsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jyskpik 233 Skrevet 26. April Nogen der ved hvor hun er nu svarer ikke på telefon, og kan se at annoncen sidst var aktiv 15/4? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 50 Skrevet 26. April Jyskpik skrev, 1 time siden: Nogen der ved hvor hun er nu svarer ikke på telefon, og kan se at annoncen sidst var aktiv 15/4? Rose og en anden pige fik besøg af ordensmagten. Så deres annoncer er ikke fornyet, og de er nok ikke i landet mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg