Hop til indhold
Guest Pussy Juice Eater

Hvilken GP savner i mest?

Recommended Posts

Jørgensen skrev, for 12 timer siden:

Hun er da stadig fuldt aktiv! 

Hvorhenne?

Den dame nød virkeligt at give græskundervisning på Cassiopeias aftenskole.

Del dette indlæg

Link til indlæg
postmand skrev, den 27.10.2024 at 12:29:

Var det Hende der havde billeder med Cult dåser stoppet op i hullerne?

Det var nemlig præcis hende... yum :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stnek skrev, den 1.11.2024 at 13:46:

Victoria - Cameron Dias lookalike

Uha, hvis det er den Victoria som var på A-gruppen og Middelfartvej i Odense for en del pr siden må jeg gi dig 100 ret, hun var mega lækker, sød og dejlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg savner rigtig meget den lille kinesiske pige, sidt i Rødovre, hun var bare super, men hold op vi kunder var trætte af hendes telefon, der bimlede og bamlede i et væk, men hun var sød når hun stod der helt nøgen, en lille pitie krop, og de små skamlæber hang en lille smule udenfor, hun gav fantastisk blowjob, og hun eleske nær vi slikkede hendes fisse- så kunne hun nemlig betjene telefonen i mens 

hende gad jeg godt møde igen, jeg havde engang en hel nat med hende , super dejlig nat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg må sige:

Cherry (OMG OMG OMG!!!)

N’Fa (som jeg lige nåede at ramme noget ræti godt med)

Lille Julia (Aarhus for mange år siden. Shit hun var en 100% pakke)

@Vixenida (Hende savner jeg bare på forhånd, selv om jeg endnu ikke er kommet igennem nåleøjet. Af den ene årsag at jeg bare ved, at hun er helt i TOP på alle parametre)

Del dette indlæg

Link til indlæg
#ZEUS# skrev, den 31.1.2025 at 01:00:

Jeg må sige:

Cherry (OMG OMG OMG!!!)

N’Fa (som jeg lige nåede at ramme noget ræti godt med)

Lille Julia (Aarhus for mange år siden. Shit hun var en 100% pakke)

@Vixenida (Hende savner jeg bare på forhånd, selv om jeg endnu ikke er kommet igennem nåleøjet. Af den ene årsag at jeg bare ved, at hun er helt i TOP på alle parametre)

Tak fordi du komplimenterer min kæreste. Det er værdsat!

Hun er desværre blokeret fra Eroguide en uges tid endnu. Så hun er ikke væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
#ZEUS# skrev, den 31.1.2025 at 01:00:

Har haft min tredje aftale med @Vixenida og det første her i år, hun er fantastisk. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, Lige nu:

Har haft min tredje aftale med @Vixenida og det første her i år, hun er fantastisk. <3

Stærkt. Jeg (mis)under dig hver en stund. Har som sagt en evt. oplevelse tilgode. 
Men det er jo ganske tydeligt at hun, parret og helt bestemt konceptet fortjener hver en rosende replik.

Jeg håber at kunne følge trop en dag!

Ønsker dig fortsat masser af gode stunder med den skønne kvinde. 
Zeus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida-Cuck skrev, for 2 timer siden:

Ingen årsag - takker for oplysningen. Alt det bedste til jer herfra.

Zeus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vixenida-Cuck skrev, den 1.2.2025 at 22:26:

Har i planer om at komme forbi København igen snart? : )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Nu er det ikke en GP, men jeg har for ganske nylig sagt farvel til en SB, som jeg så jævnligt, da hun har fået kæreste på (og det er jo fantastisk). Hende kommer jeg til at savne. Inden da har jeg også sagt på muligt gensyn til en anden SB, der skulle i gang med noget andet, så nu må jeg ud at skabe kontakt til i hvert fald to nye piger, så jeg kommer op på mine 4 SBs jeg er så vant til.

Der er mange GPer jeg savner, og GPer som jeg desværre aldrig nåede at besøge, men det er især én GP der hænger fast i mine minder (Jeg kan desværre ikke huske hendes navn). Hun er stoppet i branchen, men jeg er stødt på hende i byen et par gange, og vi har smilet til hinanden, og det er så det. Jeg må dog indrømme, at jeg ikke ville sige nej til at vise hende min samling af modeltog, hvis hun skulle være interesseret ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stnek skrev, den 1.11.2024 at 13:46:

Victoria - Cameron Dias lookalike

Hun var det sødeste, besøgte hende mange gange da hun var på klinikken i Bolbro i Odense for mange mange år siden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thailandske Ammy, som en eller anden angav så hun røg ud af landet. Hun var fantastisk. Hende og hendes vindende var glade og i godt humør. Ammy var åben i alle huller. Og veninden som jeg ikke lige kan huske navnet på, kunne tage den langt ned i halsen. Iøvrigt var alt uden gummi 

Jeg var total forelsket i Anny, som mange andre sikkert også var..

Hun var i mine øjne noget særligt og meget savnet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...