Hop til indhold
Silke-pige

Hvad kigger i efter før i "vælger" en pige vil besøge :)

Recommended Posts

Hej dejlige mennesker her på siden :)

Puha får nok en masse forskellige svar :) men gør mig intet - alle har jo forskellige ønsker og tænder på noget forskelligt :)

Men hvad kigger i efter når i skal besøge en pige/et sted :)

Skal hun tilbyde noget bestemt - som

Kone evt ikk er med på:) eller handler det mere om at få lettet trykket ;)

Kram silke :)

PS. Har snakket med Line - og vi har aftalt at jeg skal op og snakke med hende i Randers en dag og se om det sted er noget for mig :) :) glæder mig :) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkommende handler det enligt om at jeg får lidt "tryghed" og deraf mine besøg, eller så mange besøg har jeg heller ikke på samvittigheden ;) 

 

Ydermere handler det også om at jeg gerne vil forkæles og derfor er det yderst sjældent jeg begiver mig ud i et decideret samleje, jeg er mere til handjobs samt fransk og nu lyder det måske groft , men i disse situationer er jeg ikek den der skal yde , men bare nyde.

 

Ikke at jeg ikke bryder mig om samleje, for hvem kan ikke godt lide det , men der vil jeg gerne bare have fordybelsen med imellem to personer og med al respekt , så tænker jeg ikke, at det er det i som glædes piger yder :) 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej dejlige mennesker her på siden :)

Puha får nok en masse forskellige svar :) men gør mig intet - alle har jo forskellige ønsker og tænder på noget forskelligt :)

Men hvad kigger i efter når i skal besøge en pige/et sted :)

Skal hun tilbyde noget bestemt - som

Kone evt ikk er med på :) eller handler det mere om at få lettet trykket ;)

Kram silke :)

 

 

Hej Silke-pige.

Der har faktisk været en længere streng om dette herinde. Den kunne du jo prøve at kigge lidt efter i søgefunktionen. Men der er jo kommet en del nye brugere til blot det sidste halve år, så der skal da nok være nye og interessante synspunkter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm.....

 

Billederne hvis der er :P

åbningsdage og tider.

 

De fleste har jo dansk fransk kombinationen på menuen, men hvis jeg søger noget bestemt, måske endda noget nyt og pigen tilbyder det,

så vil jeg gerne kunne læse ud af annoncen at det er noget hun virkelig kan lide at give / modtage.

 

Og selvfølgelig hendes beskrivelse af sig selv, så man forhåbentligt tænker, "her får man et skønt besøg".

 

Jeg har sikkert glemt noget..... :D

 

 

*** Jo, altså dette er bare fiktivt hehe, men hvis man fx. spørger om man kan lege cowboy og indianer, og pigen så svarer tilbage, "ja det kan vi nok godt finde ud af".

Så er jeg ikke helt overbevist om at det er noget hun også vil synes er sjovt. Og så er det ikke det rette sted for mig, til den specifikke oplevelse.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvad kigger i efter når i skal besøge en pige/et sted :)

 

Kigger primært på profil-beskrivelser og billeder.

Jeg udelukker kun dem, som er i direkte modstid med min smag.

Skal hun tilbyde noget bestemt - som Kone evt ikk er med på :) eller handler det mere om at få lettet trykket ;)

Kan bare godt lige at være sammen med/have sex med kvinder, uden nogle forventninger til at man skal være kæreste osv. Simpelt og ligetil.

En time hvor man hygger sig og har det sjovt. Hvor man som mand kan begære en kvinde og hendes kvindelighed. Være dyriske mennesker... Måske specielle ønsker/fantasier... Og selvfølgelig at få taget trykket... :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

For mit vedkommende skal annoncen/ hjemmesiden være informativ.... pris, ydelser, kontakt etc

Derudover må hun gerne beskrive hvad hun er til, om hun tænder på det bløde, kinky eller hårde etc. Selvfølgelig er det min fornøjelse der er i højsædet, men lige børn leger bedst :-)

billederne meget gerne naturlige. Lyder forkert at sige, men elsker appelsinhud. Så ved man det er hende man møder i døren. Photoshop kan nogengange ændre lige rigeligt, så man bliver skuffet i døren ( føler sig snydt) også selvom man måske ville have valgt hende alligevel selvom billederne var naturlige

Oftest vælger jeg en pige udfra om hun virker interessant, så tilpasser jeg mig, hvad hun tilbyder.

Jeg er ikke til tidsbestilling, så det skal være et sted hvor jeg kan kigge forbi og se om der er tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit vedkomne, og som nybegynder i dette game, så indrømmer jeg gerne, at jeg har kikket efter og besøgt de unge piger, mellem 21 & 26 år, slanke og sporty typer.... Det er sku lige mig for tiden ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

tryghed er enormt vigtigt. en nogenlunde velformuleret side/annonce har for mig en stor betydning! vigtigst for mig er det dog at billederne ikke er for behandlede eller måske direkte fake! det må for min skyld gerne være "selfies" så man ved hvad/hvem man besøger!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg skal bestemme mig til om en pige skal besøges:

Min målgruppe er unge piger, helst under 30 , med troværdige annoncer. Billeder i annoncen er et must

Døgnåbent og samme pige på samme adresse i mange dage er 100% no-go. Med kun en undtagelse har besøg hos den slags piger start set alle været "fabriksarbejde" fra pigens side. 

Tatoveringer er turn-off, ligesom kunstige bryster er det.

Jeg er totalt ligeglad med om pigen er tyk eller tynd. 

Besøg hos privat-diskret piger (piger der kan træffes hjemme på egen bopæl) foretrækker jeg frem for klinikker.

Har pigen fået gode anmeldelser er jeg dog villig til at se bort fra mange af de negative faktorer ovenfor ved 1. besøget hos pigen og så se om der er kemi. 

 

Når jeg skal bestemme mig til om en pige skal besøges igen:

Jeg tænder på at pigen tænder, så jeg skal kunne mærke at det lykkes mig at tænde hende.

Lad gå med at pigen faker i starten, skønt jeg helst ser at hun lader være (og jo, jeg kan godt kende forskel. 200+ besøg og studeren af litteratur og instruktionsvideoer mm. har lært mig adskillige fysiologiske tegn der ikke snyder), men hvis hun ikke bliver ægte liderlig og kommer under besøget, så er det tvivlsomt om jeg ser pigen igen.

Pigens udseende skal helst svare til de forventninger jeg har ud fra billederne.

Hygienen på stedet SKAL være i orden, dvs. nyt rent håndklæde på sengen hver gang, missen nyvasket osv. 

Pigen må ikke bruge kraftigt lugtende parfume (af forholdsvist indlysende diskretionsmæssige årsager), skal helst ikke være ryger (jo, jeg kan godt smage og lugte det).

Det er et turn-off for mig, hvis pigen er for dominerende i sengen - Pigens krop er mit musikinstrument, hendes støn er musikken og hvilken seriøs musiker ønsker at sætte autoplay på når man spiller? Eller hvilken herre ønsker at blive ført af kvinden på dansegulvet? Ikke dermed sagt at pigen skal være inaktiv, men en del af akten for mig består i at fornemme hvad der tænder pigen og agere derudfra. Hvis pigen er nødt til (eller vælger) at fortælle det eksplicit med ord, så har jeg fejlet i den diciplin og så forsvinder noget af det sjove. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...