Hop til indhold
neilsen

Værelse søges på timeleje Nordsjælland

Recommended Posts

Jeg søger et værelse jeg kan bruge til noget massage til min veninde der ønsker lidt samvær

Gerne en fast aftale 2 gange pr måned.

Jeg er et ordentligt menneske og forventer et seriøst svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ejer denne side som fik stor opmærksomhed under opstarten, men desværre blev den aldrig den succes som jeg håbede på.

Har overvejet mange gange at lukke siden, men er altså alligevel blevet ved med at betale for den lige siden.

En kerne af udlejere har benyttet siden lige siden opstart, og gør det periodevis endnu ved behov.

Jeg er helt sikker på at siden som det gratis tilbud den er, har været givtig for både dem der har oprettet gratis udlejnings annoncer, og dem som har oprettet gratis annoncer hvor de efterlyser steder til diskrete formål.

Den eneste der har tabt mange penge på projektet det er mig, og en oprindelig partner der har trukket sig for længst.

De penge et jo mistet, og da det er minimalt hvad det koster bare at holde siden i live for ikke at trække stikket helt.
Så har jeg altså til nu valgt ikke at gøre det.

Men brug siden nu den findes, det vil kun glæde mig hvis I gør det selvom jeg ingen penge tjener på den og kun har udgifter til den.

Det må selvfølgelig gerne ændre sig, skulle siden blive brugt nok til at jeg kan tage bare en beskeden pris for annoncer.
Men det lykkedes mod forventning desværre aldrig for os :(

Men prøv gerne :)

Diskretudlejning.dk

- Find stedet her til jeres affærer og andre diskret møder

Siden ligger højt på Google efter alle disse år når man søger.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...