Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt hende 2 gange før, hun er virkelig lækker og billederne er helt 100% retvisende. Ingen photoshop overhovedet, det du ser får man. Men hendes indlevelse er der ikke meget at komme efter dsv. Hun er super sød og smilende og på ingen måde sur eller viser irritation, men snaksalig er hun ikke. Og der kommer ikke et pip fra hende under agten. Så hvis man bare vil være sammen en, med den lækreste fitness krop er hun helt sikkert et godt valg. Men gfe følelse er det ikke. Personligt synes jeg det var mega kedeligt at være sammen med hende. Men kan være ting har ændret sig?

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 3 timer siden:

Hun skrive ikk noget om priser. Hvor ligger nivoet?

Vil jeg sige i den lave ende, meget normale priser. Ved selvfølgelig ikke om hun har sat dem op, siden jeg besøgte hende i december sidste år.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 23 timer siden:

Har besøgt hende 2 gange før, hun er virkelig lækker og billederne er helt 100% retvisende. Ingen photoshop overhovedet, det du ser får man. Men hendes indlevelse er der ikke meget at komme efter dsv. Hun er super sød og smilende og på ingen måde sur eller viser irritation, men snaksalig er hun ikke. Og der kommer ikke et pip fra hende under agten. Så hvis man bare vil være sammen en, med den lækreste fitness krop er hun helt sikkert et godt valg. Men gfe følelse er det ikke. Personligt synes jeg det var mega kedeligt at være sammen med hende. Men kan være ting har ændret sig?

Jeg kan kun give ret her.

Jeg har lige været forbi hende og havde bestilt 45 min med 2 tømninger.

Var færdig første gang efter 15 min og valgte bare at smutte efter der fordi hun var så tør, som en død fisk.

Men top lækker krop

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Dwayne Tak for informationen, så skal jeg i hvert fald ikke forbi en tredje gang. "Død fisk" det er virkelig det rette ord for hende dsv...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dwayne skrev, for 18 timer siden:

Jeg kan kun give ret her.

Jeg har lige været forbi hende og havde bestilt 45 min med 2 tømninger.

Var færdig første gang efter 15 min og valgte bare at smutte efter der fordi hun var så tør, som en død fisk.

Men top lækker krop

Tak for dit feedback. Hvordan var hendes blow og skede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
OnkelMorfar69 skrev, for 3 timer siden:

Tak for dit feedback. Hvordan var hendes blow og skede?

Nu er det ikke mig du spørger dog, men mindes selv hun er forholdsvis stram, hun tager godt imod dog. Hendes blow er langsomt og kedeligt imo, men hun tager den dybt hvis det er muligt.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos hende for et års tid siden. Hun er absolut top lækker præcis som på billederne. Men alligevel åbenbart ikke nok til at jeg kunne gennemføre med den helt ligeglade attitude hun havde. Jeg kæmpede med at opnå og beholde rejsningen, så jeg kunne trænge ind i hende. Det lykkedes ikke. Så prøvede hun at give mig et blow, men det var så tydeligt at hun egentlig ikke gad, så det var også uden virkning. Jeg havde købt en halv time, men 15 minutter efter opgav jeg og tog hjem. Lovede mig selv, at jeg ikke ville lade mig lokke igen af hendes lækre billeder. Det løfte har jeg holdt ind til videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
OnkelMorfar69 skrev, den 25.3.2024 at 12:46:

Tak for dit feedback. Hvordan var hendes blow og skede?

Tør sutter og fissen var meget nice 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I had 3/4 hour with her this week. Some of what is said I can agree on, but I see huge potential there, and overall it was a nice experience with a young beautiful talent :-)

She's super beautiful, very nice, but just a little quiet and lacks some initiative or attitude, to rise to a higher level. No problem with a little conversation, and no negative attitude or such.
I was surprised how nicely she took my little cock in her mouth, not a deep throat that I don't anyway care about nor asked for, but very nice deep touch in the basic act.
IMO, the champions of this art pay a lot of attention to the slow warm up, teasing, touching or licking balls and anywhere around, and that part was not there yet.
In the sex act she was all in for everything normal, but again a little reserved, not really playing actively along, but not holding back either. In a missionary she looked so beautiful, eyes closed, head leaning back, mouth little open like she had enjoyed. And that sweet butt of hers, omg! In any position, a real eye candy she is!

I'm hopefully looking forward her getting more experienced and finding out how to make her effort more enjoyable for herself by learning how to really satisfy us horny mongers.
The alternative undesired path that some choose seems to be to learn how to fool us the most effective way - most money with least effort. I don't think at all that she's one of that kind, though, and I wouldn't call her cold or dead, not to mention a fish, merely a shy mermaid comes to my mind. :wub:

Anyway, I was happy to pay her a visit, I got what I expected and I'm one more beautiful experience richer. I could do it again any day, but there are so many others to try, too. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tomneva skrev, for 1 minut siden:

I had 3/4 hour with her this week.

Is that an attempt at saying 45 mins? Thats.... interesting

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guffel skrev, for 3 minutter siden:

Is that an attempt at saying 45 mins? Thats.... interesting

I don't share your interest which seems to be to focus on irrelevant topics, but for clarity, yes. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil også gerne lige kime ind her. Jeg var hos hende i 30min forleden. Hendes priser er helt de samme som da hun var her sidst, så de er ikke steget for 30min i hvert fald - og der ligger hun absolut billigt! Hun giver superfansk uden extra og ligger stadig under gennemsnittet. 

Enig med alle de andre - hun ser 100% ud som på billederne, hendes røv er den smukkeste lille røv jeg nogensinde har set, og vildt fast. Hun er en fantastisk lækker gym-bunny som man kan få lov til at bolle for billige penge. 

Jeg går dagligt og tænker på hende, hun er den smukkeste jeg har været sammen med. Og ja, hun er bestemt ikke indlevende men hun er let at have med at gøre. Da jeg var omkring de 25min spurgte hun om hun måtte sutte min pik igen, og af med kondomet og hun suttede og spillede indtil jeg kom ud over hendes små bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@tomneva yes she is sweet and friendly no doubt, and very "shy/quiet" but it feels very uncomfortable imo. Dont get me wrong here, but it kinda feels like you "rape her" ish... The way she looks away with closed eyes i got that feeling that she dosen't like her job at all. But then again She's very open minded in terms of service no doubt, but she is just to silent imo. And i dont think it gonna change unfortunately, she does have potential tho, and would definitely be one of my favourites, if she wasn't so quiet and reserved, cause her body and face is out of this world yikes. But she's been here at least 2 years ish, so i dont think you could call "new" anymore. 

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 12 timer siden:

@tomneva ... Dont get me wrong here, but it kinda feels like you "rape her" ish...

I don't usually go into dialogue with fellow mongers. I see no point. This one provokes me to make an exception.

I sometimes try to contribute here in return to many good tips I can read (yes, you can find some in between many off-topic comments like this one of mine). I do my best in describing the sex worker, her service and how I experienced it, in a respectful way. Sometimes I fail in doing so. So I regret here that I fell on speculating this one's "potential future". It was naive, pointless, unrespectful and plain stupid.

But then, I really don't know how I should "get right" what is speculated above about me, but to be clear: anything about raping here are your thoughts only, @Crabman, not mine. If I got such thoughts, I would keep it to myself, and seek for professional help. I hope that was just a poor choice of words, so I leave this chain right here.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@tomneva Is it really so out of pocket to say having sex with someone, who doesn't seem to enjoy it, feels kinda rapey? I dont think so...

Redigeret af Guffel

Del dette indlæg


Link til indlæg
tomneva skrev, for 48 minutter siden:

anything about raping here are your thoughts only, @Crabman, not mine. If I got such thoughts, I would keep it to myself, and seek for professional help. I hope that was just a poor choice of words, so I leave this chain right here.

I feel like your trying to twist my words into something i think about alot lol.:huh: I certainly dont need proffesionel help, in anyway. It was just how i would describe it nothing more or less. Why on earth should i keep it to myself, i think its quite relevant for others to know how i saw it for me, so others might be prepared. It was just a feeling i got, not a thing im getting turned on about, quite the opposite. So if your having sex with someone and it seems like she dosen't like it, how would you the describe it???

In what way this provoked you, i dont get lol.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er vildt smuk - og har en dejlig krop. Genert og stille pige, og det skal man vide når man besøger hende. (Måske mere stille end genert som sådan). 
Har besøgt hende 3 gange, og godt kan se for mig at besøge hende igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@CHL helt enig. Jeg skal så meget besøge hende igen.

Der står hun tilbyder kys. Jeg fik ikke prøvet det, da hun ikke lagde op til det (tværtimod) men hvis hun tilbyder er det vel bare om at søge det. Nogen der har forsøgt? Hvordan gik det? Er det med tunge eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigNy skrev, for 10 minutter siden:

Hvordan gik det? Er det med tunge eller?

Det var meget forsigtige tante kys i mit tilfælde. Prøvede med tunge, men den var hun ikke med på. Kyssene er inkluderet i hendes pris, hvis man bare prøver.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Crabman skrev, for 23 timer siden:

Det var meget forsigtige tante kys i mit tilfælde. Prøvede med tunge, men den var hun ikke med på. Kyssene er inkluderet i hendes pris, hvis man bare prøver.

Yes nemlig, jeg vil jo gerne få fuld value for money. 

Når du siger meget forsigtige tante kys, gjorde i det stadig en del at dem eller var det bare lige lidt på kys på munden og så var det ovre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigNy skrev, for 13 minutter siden:

Yes nemlig, jeg vil jo gerne få fuld value for money. 

Når du siger meget forsigtige tante kys, gjorde i det stadig en del at dem eller var det bare lige lidt på kys på munden og så var det ovre?

Uden tunge, og det blev ikke til mange da hendes mund bare var stiv som et bræt, og man selv skulle tage initiativet. Hvilket jeg personligt ikke havde lyst til, da hele oplevelsen bare var uden indlevelse dsv.

Redigeret af Crabman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...