Hop til indhold
Guest VarmePia

Mange ros til skat og politi i Odense

Recommended Posts

Gæst

og man kan uden problemer skrive navn og adr på alle skatte medarbejdere på alle forums   .da de jo selv har medvirket i div tv reality shows som SCAT PÅ RAZZIA OSV

 

Der er meget man må, under dække af ytringsfriheden.

 

Der er nogle ting, man rent moralsk og etisk bør holde sig fra.

 

Og så er der dog grænser for, hvad loven tillader:

 

http://www.tv2east.dk/artikler/sort-register-skal-af-med-500000-kroner-injurier

 

Blot til info, og ikke for at starte noget op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er meget man må, under dække af ytringsfriheden.

Der er nogle ting, man rent moralsk og etisk bør holde sig fra.

Og så er der dog grænser for, hvad loven tillader:

http://www.tv2east.dk/artikler/sort-register-skal-af-med-500000-kroner-injurier

Blot til info, og ikke for at starte noget op igen.

Arv. der lå da godt nok noget af en trussel i det :grin:

Jeg havde ellers ikke regnet med at ville kommentere i netop denne streng , for at læse op på den gode Finn og hans optræden overfor specielt sexarbejdere - og evt. skulle referere til det bringer mig i den grad i affekt :mad:

Der er en verden til forskel på at frit opfinde løgnagtige beskyldninger om navngivne personer og så lave en linksamling af offentligt tilgængeligt materiale og på baggrund af dette give sin personlige mening til kende som privatperson -

Det er noget andet hvis en offentligt ansat person i kraft af sit job i eks. Skat udtaler sig om navngivne personer, det var der netop en lidt for nidkær og entusiastisk medarbejder der måtte sande efter at have udtalt sig i netop udsendelsen "På razzia"

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gode spørgsmål Rejse :) jeg blev ikke oplyst om min ret til bisidder, jeg blev heller ikke oplyst om min ret til ikke at oplyse mit cprnummer og jeg blev afhørt af Politiet mens skat og en fra kommunen sad og lyttede med stor interesse om disse fantasifostre som de føromtalte madammer havde bildt dem ind skulle være på min adresse, så ja blev udspurgt om ting som intet har med min forretning at gøre og som i øvrigt er fri fantasi og kommunedamen var endda ved at begynde at forhøre mig også i forlængelse af politiets spørgsmål og der synes jeg hun gik mange længder over stregen, men de to betjente var så tilpas hotte at hun nok har synes, hun skulle lyde lidt begavet, men alt i alt foregik det hele i så tilpas meget ro og orden, at besøget var helt okay med mig og meget mere prof end hvad jeg desværre før har prøvet, så vil ikke klage over besøget, men jeg vil ha penge for det!

Jeg tror faktisk godt skat må lave et prøvekøb, i dette tilfælde en tidsbestilling for at afdække om der sker snyd, men de skal så betale for det. Og den gode nyhed er jo så for mig, at der til madammernes sikkert store ærgelse, ikke var noget at komme efter :) hvor er det godt jeg ikke lider af hævngerrighed, for en af madammerne er jo selv godt syltet ind i rufferi, så alle piger der gerne vil ha navnene er velkommen til at ringe til mig, jeg har ikke tavshedspligt! Jeg gør gerne mine SØDE kollegaer den tjeneste at udlevere navne, så de ved hvem det er, der stikker dem i ryggen og sætter rygter i sving!

Knus Pia

 

Jeg tror ikke, en lastvognschauffør får kompensation for tabt arbejdsfortjeneste, hvis politiet tilbageholder ham en halv eller hel time for at kontrollere ham for overvægt eller køre-hvile tid. Heller ikke, at en fyrværkeriforhandler får kompensation, hvis told & skat tilbageholder ham for at kontrollere diverse tilladelser.

Jeg tror heller ikke, at nogen af dem bliver oplyst om deres ret til en bisidder, ret til ikke at oplyse cpr. nummer osv. osv. 

Skulle vi ikke lige komme ned på jorden igen. Der er meget andet at kritisere både politi og T&S for.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Jeg fulgte i Rejses fodspor, googlede personen og fandt sjovt nok denne sætning i et indlæg fra EG skrevet af Sanne tilbage i 2012:

Det tager blot 2 minutter og så er han ude af døren igen."

Samme oplevelse som VarmePia havde. Måske er det noget med kemien.

Besøget tog nu godt nok 45 min, med det var ikke Finns skyld, det var politiets og hende fra kommunen da de benyttede lejligheden til at forhøre mig om en person de tilsyneladende efterforsker omkring og som jeg i øvrig ikke havde nogen viden om, det er jeg ikke helt sikker på er helt i tråd med lovgivningen omkring et kontrolbesøg af skat, at Finn skal sidde og høre på det. Og det er vel også lidt langt ude at en medarbejder fra kommunen sidder og skriver referat af en politiafhøring, samt at hun også deltager aktivt i den ved at stille supplerende spørgsmål der var i tråd med deres efterforskning. Her vil jeg så gerne rose Finn og rose ham meget, den galej var han for klog til at hoppe på. Han holdt sig til at spørge mig om mine skattemæssige forhold og han var hverken ubehagelig eller råbende, som mange andre piger har fortalt om, men selv hvis de så har haft rod i deres bogføring, så er det vel ikke i orden at stjerne ud på dem??? Vi lever vel trods alt i en retsstat, eller hvad? Har vi mindre rettigheder end andre fordi vi er prostituerede?

Personlig synes jeg da det er uværdigt, hvis en medarbejder fra skat stiller sig op og råber som en anden rendestensbølle.

Finn var ikke råbende eller ubehagelig hos mig og jeg forholder mig til hvordan en person optræder overfor mig, da jeg af gode grunde ikke kan give mig til at kloge i hvad der er sket i situationer, hvor jeg ikke har været tilstede :)

Knus Pia

Redigeret af VarmePia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Og ja, jeg kontaktede selv moderationen angående om det var okay, at skrive mandens fulde navn, da Starzon45 i en anden tråd synes det var at gå over stregen og jeg havde en pm udveksling med ham om emnet også og da jeg ikke kan li at gøre folk kede af det, så kontaktede jeg selv moderationen.

Jeg er nu engang et varmt, venligt og medfølende menneske og Starzon fik mit bløde hjerte til at føle for om Finn mon sad et sted og læste nogen af de mindre flatterende beskrivelser af ham og var rigtig ked af det.

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den her form for kontrolbesøg vil vel altid være genstand for meget debat. Jeg tror at Pia gjørde meget klog i at være samarbejdsvillig, på den måde vil de meget hurtigt miste interessen. - Men dermed ikke sagt at man skal finde sig i alt. Hvis man stiler sig på tværs vil det offentlige gå ud fra at man har noget at skjule og vil derfor jævnligt vænne tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...