Hop til indhold
SørenT

Glædespige/sugardating?

Recommended Posts

Hej alle 

Jeg vil høre, om det er almindeligt både at være almindelig GP og samtidig sugardate?

Jeg har besøgt en GP nogle gange og sidste gang spurgte hun, om jeg ikke ville tage hende ud at spise.

Er der nogle, der har erfaring med det? og har en ide, om hvad det koster?

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil måske ikke kalde det at spise sammen med en GP for SugarDating, men jeg har da været ude at spise med GP'er efter en god seance uden at det har kostet andet end maden. Det er nok noget andet hvis det at gå ud at spise er målet med mødet. GP'erne plejer jo at sige at vi betaler for deres tid, så i worst case er det jo det det koster, men det kan man kun finde ud af ved at tage dialogen med GP'en.

Personligt betaler jeg gerne maden, men hvis hun også skal have timebetaling, så ville jeg nok foretrække at spise alene ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SørenT skrev, for 57 minutter siden:

Hej alle 

Jeg vil høre, om det er almindeligt både at være almindelig GP og samtidig sugardate?

Jeg har besøgt en GP nogle gange og sidste gang spurgte hun, om jeg ikke ville tage hende ud at spise.

Er der nogle, der har erfaring med det? og har en ide, om hvad det koster?

På forhånd tak

Hvis du har besøgt hende nogle gange som GP og hun spørger om du vil tage hende med ud at spise , sig på en sjov måde og med glimt i øjet , det gør vi da , så har du måske desserten klar bagefter? "blink" - har gjort det selv et par gange , resulterede da i en fræk seance efter.....så gør det ! You only live once!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SørenT skrev, for 1 time siden:

Jeg har besøgt en GP nogle gange og sidste gang spurgte hun, om jeg ikke ville tage hende ud at spise.

Du har alt at vinde ( læs god sex ) og intet at tabe, så se at få hende inviteret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 31 minutter siden:

Du har alt at vinde ( læs god sex ) og intet at tabe, så se at få hende inviteret ;)


jojo ….. det kan da også være rigtig dejligt bare at gå ud og spise, snakke og lære hinanden bedre at kende. Sex er godt men ikke alt.

De danske piger jeg har besøgt ville jeg da hygge mig meget med at spise en frokost sammen med også uden at det skal ende med mere, men jeg ville aldrig betale for tiden, bare frokosten.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SørenT skrev, for 3 timer siden:

Hej alle 

Jeg vil høre, om det er almindeligt både at være almindelig GP og samtidig sugardate?

Jeg har besøgt en GP nogle gange og sidste gang spurgte hun, om jeg ikke ville tage hende ud at spise.

Er der nogle, der har erfaring med det? og har en ide, om hvad det koster?

På forhånd tak

Glædespiger spiser også mad, og kan også ha brug for hygge og intimitet. Spørg pigen, hvad hun forestiller sig der skal ske. Det kan være forskelligt fra pige til pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spring ud i det : ). Træd varsomt mht. Dine og hendes følelser, eller nærmere vær afklaret hvis du er typen der nemt for følelser.. altså medmindre det siger Bang for jer begge : )

 

Når hun ligefrem spørger så kan det da kun gå for langsomt .

Jeg har nogle tilbud igennem livet jeg stadig krummer tæer over jeg ikke sa ja til i nuet.  Grib chancen imens den er der , ingen kender dagen imorgen...

 

 

 

Jeg savner noget lignende, hvor man eks. over en god middag el. På anden måde hygger , griner, samler appetit med øjnene, flirter, lidt fræk øjenkontakt osv. Uden det koster 6000 til 12000,- . Har undersøgt sugar der er godt nok mange fake,s desværre.. undskyld håber ikke jeg afsporede din tråd.

.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv endelig din oplevelse hvis du vælger at go for it, det er altid spændene læsning om hvordan det gik efterfølgende, hvis du altså takker ja til hende og vil dele lidt af oplevelsen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville tale med hende om det.

Jeg sugardater kun, og det gør jeg fordi jeg elsker at flirte, forføre og bygge en relation op. Måske ser hun det som forspil at spise en lækker middag og derefter have fræk sex.

Fordi jeg sugardater har jeg ikke nogle "faste" priser, også fordi jeg gerne ser en mand over en længere periode, så det handler ikke om kr og øre ift middagen, men mere at begge er glade og tilfredse i sidste ende.

Men blev jeg budt på en pizza ville jeg måske også forvente lidt lommepenge, hvorimod jeg ikke ville forvente det efter en dyr middag. 

Redigeret af NordjyskeFeminineKurver
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
NordjyskeFeminineKurver skrev, for 13 minutter siden:

Jeg ville tale med hende om det.

Jeg sugardater kun, og det gør jeg fordi jeg elsker at flirte, forføre og bygge en relation op. Måske ser hun det som forspil at spise en lækker middag og derefter have fræk sex.

Fordi jeg sugardater har jeg ikke nogle "faste" priser, også fordi jeg gerne ser en mand over en længere periode, så det handler ikke om kr og øre ift middagen, men mere at begge er glade og tilfredse i sidste ende.

Men blev jeg budt på en pizza ville jeg måske også forvente lidt lommepenge, hvorimod jeg ikke ville forvente det efter en dyr middag. 

Jeg byder 2 pizzaer, god rødvin ad libitum og en softice til dessert.  Nej, undskyld. Kunne ikke “lade den stå” ukommenteret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...