Hop til indhold
Guest denis28

Danske Maria pas på hende!!!!

Recommended Posts

Kan du ikke fortælle noget mere præcist? Taget røven på dig og folk? Hvad mener du? Hvordan?

Jegh har bedt mods om at flytte din anmeldese, da du har lagt den i efterlysninger, @denis28.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denis28
Harran skrev, for 4 timer siden:

Kan du ikke fortælle noget mere præcist? Taget røven på dig og folk? Hvad mener du? Hvordan?

Jegh har bedt mods om at flytte din anmeldese, da du har lagt den i efterlysninger, @denis28.

Hvad mener du hvorfor skal jeg flytte den ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
denis28 skrev, for 3 timer siden:

Hvad mener du hvorfor skal jeg flytte den ???

Fordi du har lagt den i det forkerte sted, som han os skrev til dig ;)

Du/vi kan ikke flytte på noget, når det allerede er lavet. Det gør Moderatorerne helt automatisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan nogen bekræfte, at Danske Maria også har annonceret under navnet Paulina. Der er meget tilfælles. Hvis det er rigtigt, så har denis28 ret.

Hun er en snydepels. Hun er dyr, hun vil ikke gøre det, hun har lovet, og alting haster voldsomt. Og så er telefonen i  sving hele tiden.

Fx ville hun ikke deepthroate, som jeg havde betalt for. I stedet pattede hun lidt på pikken, og bad mig så selv gøre  mig færdig.

Hvis jeg har ret i, at det drejer sig om den samme pige, så forstår jeg også godt, hvorfor hun må skifte navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 5 timer siden:

Men @denis28 har stadig ikke skrevet hvordan han blev snydt jeg forstår ikke hvorfor det er så svært at skrive ?

Du har ret. Det kræver noget forklaring hvis det skal tages seriøs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...