Hop til indhold

Danske Maria pas på hende!!!!

Featured Replies

Skrevet

Danske Maria

Hun er tage røven på mig og til folk.

Hold væk fra hende.

https://annoncelight.dk/showad/395771

Redigeret af denis28

Skrevet

Kan du ikke fortælle noget mere præcist? Taget røven på dig og folk? Hvad mener du? Hvordan?

Jegh har bedt mods om at flytte din anmeldese, da du har lagt den i efterlysninger, @denis28.

Skrevet
Harran skrev, for 4 timer siden:

Kan du ikke fortælle noget mere præcist? Taget røven på dig og folk? Hvad mener du? Hvordan?

Jegh har bedt mods om at flytte din anmeldese, da du har lagt den i efterlysninger, @denis28.

Hvad mener du hvorfor skal jeg flytte den ???

Skrevet

Hvordan tog hun røgen på dig? Og ligner hun de billeder hun har ?

Skrevet

@denis28 ligenu er dit opslag bare en vag beskyldning hvis du vil advare mere seriøst så bør du gå i detaljer med hvordan hun skulle have taget røven på dig 

Skrevet
denis28 skrev, for 3 timer siden:

Hvad mener du hvorfor skal jeg flytte den ???

Fordi du har lagt den i det forkerte sted, som han os skrev til dig ;)

Du/vi kan ikke flytte på noget, når det allerede er lavet. Det gør Moderatorerne helt automatisk.

Skrevet

Kan nogen bekræfte, at Danske Maria også har annonceret under navnet Paulina. Der er meget tilfælles. Hvis det er rigtigt, så har denis28 ret.

Hun er en snydepels. Hun er dyr, hun vil ikke gøre det, hun har lovet, og alting haster voldsomt. Og så er telefonen i  sving hele tiden.

Fx ville hun ikke deepthroate, som jeg havde betalt for. I stedet pattede hun lidt på pikken, og bad mig så selv gøre  mig færdig.

Hvis jeg har ret i, at det drejer sig om den samme pige, så forstår jeg også godt, hvorfor hun må skifte navn.

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 5 timer siden:

Men @denis28 har stadig ikke skrevet hvordan han blev snydt jeg forstår ikke hvorfor det er så svært at skrive ?

Du har ret. Det kræver noget forklaring hvis det skal tages seriøs

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.